Kuinka paljon provoilet täällä?
Jatkuvasti tulee uusia keskusteluja ja lähes jokaisessa joku heittää, että pakko olla provo. Tuli vaan mieleen, että kuinka paljon täällä nyt sitten provoillaan? Tunnustuksia kiitos!
Kommentit (13)
Täytyy tunnustaa, että aika paljon.
Mitä provoilijat oikein saavat provoilusta, en ymmärrä...
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 18:48"]Mitä provoilijat oikein saavat provoilusta, en ymmärrä...
[/quote]
Ajanvietettä, eipä juuri muuta. Provoissani en ketään ikinä loukkaa/hauku, ainakin pyrin siihen. Minulle se on pelkkää huvittavaa ajanvietettä, ei mitenkään hohdokasta kuitenkaan...
Olen provoileva trolli, jolla ei ole lainkaan oikeata elämää, haluaisitko kysyä jotakin?
minä sekä vastailen asiallisesti että provoilen, vaihtelee. ehkä 30 prosenttia on provoilua.
Provoilen joitain viestejä mutta en aloituksia, ihan vaan sen takia koska porukka vetää niin helposti hernepussin nenään ja kaikesta loukkaannutaan eikä selvääkään provoilumielessä kirjoitettua viestiä ymmärretä. Urpot
En provoile ollenkaan. Vaikka monia viestejäni luullaan provoiksi. Minulle on kasaantunut kaikenlaista epätodennäköistä ikävää tapahtumaa, joita ei uskota oikeasti tapahtuneiksi, jos kerron niistä.
Ja kun laitan bruttopalkkani galluppeihin, tulee säännönmukaisesti joku huutelemaan, että provo, ja miten muka aina av:laisilla on jotkut huippupalkat ja kaikki on menestyneitä akateemisia.
Aloituksia en provoile, mutta välillä joihinkin keskusteluihin oon provonnut kylläkin kun meno on vaikuttanut jo valmiiksi häiriintyneeltä.
Olen koneella joka päivä putkeen noin klo 9-14. Teen ihan tajuttomasti aloituksia, joista 90% on provoja. Joskus saatan vastata joihinkin asiallisiin kysymyksiin asiallisesti, joskus en.
Minulla on todella tylsää päivisin, tämä on ajanvietettä. Olen myös harkinnut kirjailijaksi ryhtymistä, sillä tarinoistani tunnutaan pitävän oikein paljon.
Paska provo. Ens kerralla vähän yritystä, jookos.
Minua harmittaa, että niin moni provoilee ja minä tyhmä yritän vilpittömästi vastailla ja olla avuksi. :(
Ehkä jatkossa en jaksa enää nähdä vaivaa vastata.
En lainkaan. Vastaan ehkä kärkkäämmin kuin kasvotusten.