Miten kaksi AIVAN erilaista ihmistä voivat saada lapsen yhdessä?
Meikän vanhemmat ovat aivan erilaisey. Siis erimieltä melkein kaikesta ja silti saivat lapsen yhdessä mutta vain yhden. En muista niiden koskaan olevan yhdessä. He saivat mut kun olivat 20 ja 22.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on äidinkielesi? Mitä tarkoittaa En muista niiden koskaan olevan yhdessä?
Siis ovatko olleet naimisissa tai ovatko edelleen?
Ei tietääkseni ole ollu naimisissa eivätkä ole tällä hetkellä yhdessä enkä muisya niiden koksaan olleen yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietääkseni ole ollu naimisissa eivätkä ole tällä hetkellä yhdessä enkä muisya niiden koksaan olleen yhdessä
EI tietääkseni? Oletko vähän outo?
K ikkeli laski siemenet p imppaan. Ei siihen samanlaisia luonteita tarvitse. Päinvastoin, mitä erilaisemmat niin sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Kai ne on kuitenkin ihmisiä?
Olen ihminen joten kyllä
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.
Tosiasia on se, että jos ovat olleet sukupuoliyhteydessä pakotettuna tai pakottamatta, niin silloin on mahdollisuus lapsen saantiin. Toki ns. muumimukimenetelmällä ovat jotkut raskaaksi tulleet.
Koeputkilapset ovat sitten aisa vielä erikseen. Ehkä olet sellainen, jos vanhempasi eivät ole koskaan olleet samaan aikaan samassa huoneessa?
Siittiöillä ja munasoluilla ei ole aivoja eikä silmiä, joten ne eivät tiedä, millaisten tyyppien kanssa yhdistyvät ja alkavat jakaantua.
Vierailija kirjoitti:
Se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hämmästyttää kummastuttaa [s]pientä[/] kulkijaa.
tyhmää
ei pientä, vaan tyhmää
Mä näin kerran variksen ja harakan yhdessä.
Tuli kyllä ajateltua miltä heidän lapsensa tulee näyttämään.
Se meneee yleensä niin että älykkyysgeenit tulee äidiltä ja aivokuori isältä.
Ehkä sinun kannattaa kysyä vanhemmiltasi. Toki on mahdollista etteivät hekään tiedä sen enempää kuin me palstalaiset.
Vastakohdat vetoavat.
Minullakin on aina ollut vain erityisen kauniita naisia, vaikka olen itse en-niin-komea mies. Tätä joskus oikein ihmettelin kun itse katselen sellaisia enemmän "maatuskan" tyyppisiä naisia, mutta sitten kuitenkin ihan eri tyyliset naiset tulevat luokseni.
Kyllä, sellainen on aivan yleistä.
Miten joku voi selvitä tuollaisella äidinkielen taidolla?
Vierailija kirjoitti:
Kai ne on kuitenkin ihmisiä?
He lienevät jopa vastakkaista sukupuolta!