Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä mistään tavallista neulemekkoa joka olisi puuvillaa, edes osaksi puuvillaa.

Vierailija
19.12.2020 |

En löydä mistään( mustaa) tavallista neulemekkoa joka olisi puuvillaa, edes osaksi puuvillaa. Espritin mekkoja sovitin, ja olikohan Vilalla joku, mutta niiden tapauksissa XS koko oli liian iso. Aiemmin olen kuitenkin löytänyt näillä specseillä sopivia!
Olen muutenkin joutunut palauttamaan Zalandon tilauksista lähes kaikki, kun vaatteet on olleet niin huonon näköisiä. Mistä voisin ostaa enää vaatteita??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla puuvillaa? Se ei ole paras mahdollinen materiaali neulemekkoon, joustamaton ja melko painava. Villa on paljon parempi, samoin esim. viskoosi. Trikoomekkoon puuvilla on ihan OK, mutta ilmeiseti et sellaista etsinyt.

Vierailija
2/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lankakaupasta puuvillalankaa ja neulo mekko. Tai pyydä jotain neulomaan. Saat just sellaisen kuin haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan puuvillaneule on painava.

Vierailija
4/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulemekko puuvillasta? Empä oo sellasta ikinä nähny.

Vierailija
6/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla puuvillaa? Se ei ole paras mahdollinen materiaali neulemekkoon, joustamaton ja melko painava. Villa on paljon parempi, samoin esim. viskoosi. Trikoomekkoon puuvilla on ihan OK, mutta ilmeiseti et sellaista etsinyt.

Aivan. Lähinnö olin vain etsinyt puuvillasekoitteisia tai koittanut vältellä akryylia ja yli 50 % polyesterisia. Vilalla on viskoosinen perusneulemekko mutta sekin oli liian iso :D

Vierailija
7/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hersecret.fi

bubbleroom.fi

Kannattaa katsastaa kans, sillä joskus törmää aarteisiin ..

Vierailija
8/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etsitkö sä jotain seksikästä neulemekkoa?

Neulemekon kuuluu olla löysä ja rento. Jos oot alle 150cm pitkä, katso lastenosastolta.

Vierailija
9/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa myös silkki- ja alpakkasekoitelangasta tehdyt.

Vierailija
11/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Lähinnö olin vain etsinyt puuvillasekoitteisia tai koittanut vältellä akryylia ja yli 50 % polyesterisia. Vilalla on viskoosinen perusneulemekko mutta sekin oli liian iso :D

Ja hintataso on Vila? Onnea vaan etsintään :)

Vierailija
12/12 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritillä netissä isommat valokoimat mitä kaupoissa, sieltä löytynee.

Itse suosin puuvillaa koska se on iholle miellyttävämpi eikä sähköisty kuten polyesteri- ja akryylivaatteet tuppaavat tekemään.

Villaisia ostaisin mieluiten, ihanan lämpöitä talvella, mutta villavaatteita ei enää oikein myydä missään. Toki rahalla saa, mutta itse en ole valmis maksamaan ihan pers villaneulemekosta 500euroa tmv. vielä muutama vuosi sitten löytyi n. 100eurolla helposti (mm. Indiska, Stockman, jopa H&M oli, joskin puuvilla-villa sekoitteisia) mutta nykyään akryylia, akryylia, akryylia... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän