Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen keskivertoa nätimpi ja fiksumpi nainen, minulle ei ole tarjolla muita kuin rumia ja outoja miehiä

Vierailija
19.12.2020 |

Hyvät ja normaalit on jo kaikki otettu. Jos vähänkin silmää miellyttävä mies, niin siitä taistellaan jo verisesti. Rumia, outoja, ja olemukseltaan että käytökseltään suorastaan ällöttäviä tuntuu olevan suurin osa mitä sinkkumarkkinoilla on. Siihen päälle vielä sarjamurhaajan katse, oudot jutut, ja paloittelumurhaaja-vibat niin huhhuh. Taidan pysyä ihan vaan sinkkuna..

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mukavakin olet.

Vierailija
2/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä erittäin vaatimaton luonteesi karkottaa kaikki komistukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin vähän oudon nörtin.

Vierailija
4/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et erotu joukosta, koska kaikki naiset ovat keskivertoa nätimpiä ja fiksumpia?

Vierailija
5/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt liioittelun makua :D

Vierailija
6/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paloittelumurhaaja vibat? Ja olit keskimääräistä fiksumpi ? :)

Vierailija
7/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisissa on paljon enemmän kauniita ja fiksuja, kuin miehissä vastaavia. Sen takia ihan tavalliset miehet saavat valita "Entten tentten teelika mentten" tyylillä kymmenien kaunottarien joukosta mieluisen. 

Vierailija
8/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu olevan tarjolla juuri muita minullekaan. Olen siitä tosin päätellyt että en taida itsekään olla priimaa. Onneks voi olla yksinkin.

Vierailija
9/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan itseäni toisesta ketjusta. '"Aha. No mitä sitten?"

Vierailija
10/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voivat olla rumia kunhan osaavat korjata kaiken ja on tarpeeksi rahaa.

Vierailija
11/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuutesi lisäksi itsekritiikkisi on ylivertaista.

SV

Vierailija
12/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vahvat Susanna Koski -vibat tulee nyt kyllä sinusta ap.

Vierailija
13/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sosiaalisesti älykäs ja aistin helposti ihmisestä jos tällä ei ole puhtaat jauhot pussissa ja on mahdollisesti vaarallinen.  Näitä "paloittelumurhaajia" tulee todella paljon vastaan kun deittailee. Siinä pitää oikeasti varoa ellei halua päätyä monessa osassa mustiin jätesäkkeihin haudattuna maastoon. 

Vierailija
14/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke kissallesi, vaikka tuskin sitäkään kiinnostaa ja anna minun nukkua rauhassa alasti laatikossani.

Vierailija
15/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen tuollainen mies, minkäs sille mahtaa että on ruma ja outo. ¯\_(ツ)_/¯

M29

Vierailija
16/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisissa on paljon enemmän kauniita ja fiksuja, kuin miehissä vastaavia. Sen takia ihan tavalliset miehet saavat valita "Entten tentten teelika mentten" tyylillä kymmenien kaunottarien joukosta mieluisen. 

Höpö höpö. Se ero on vain teidän silmissänne ja arvoissanne. Kun parisuhdehaluttavuudesta puhutaan, niin nykynaisten kevytkenkäisyys pudottaa naisten pinnat jo puoleen...

Vierailija
17/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vikahan sun aivoissa on kun et tietosesti etsi

parempia piirejä vaan jäät keimailemaan huonoon tai taviksien kanssa.

Ehkä luonto on tehny ratkasunsa sun kohalla?

Vierailija
18/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Se ero on vain teidän silmissänne ja arvoissanne. Kun parisuhdehaluttavuudesta puhutaan, niin nykynaisten kevytkenkäisyys pudottaa naisten pinnat jo puoleen...

No enpä ole kelvannut vaikka olen neitsyt enkä ole koskaan päässyt edes suutelemaan ketään. Miten selität tämän? Sen sijaan kevytkenkäisemmillä kavereilla tulvii miehiä ovista ja ikkunoista ja kosijoitakin riittää. 

Vierailija
19/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sosiaalisesti älykäs ja aistin helposti ihmisestä jos tällä ei ole puhtaat jauhot pussissa ja on mahdollisesti vaarallinen.  Näitä "paloittelumurhaajia" tulee todella paljon vastaan kun deittailee. Siinä pitää oikeasti varoa ellei halua päätyä monessa osassa mustiin jätesäkkeihin haudattuna maastoon. 

Höh, kuka nyt keskivertoa kauniimpaa ja älykkäämpää naista jätesäkissä maahan hautaa, siitä tehdään makoisat kanakeitot vaikkapa Jussi Halla-ahon reseptillä, kunhan ensin täytetään "majoneesilla" kuin kiitospäivän kalkkuna

Vierailija
20/38 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen ystäväni selaili juuri Tinderiäni ja oli omien sanojensa mukaan järkyttynyt siitä kuinka huonoja miesten profiilit ovat. Alaviistosta otettuja selfieitä, ilman paitaa pullistelua, hymyttömiä tuijotuksia. Hän kelpuutti minulle pari kolme n. 50 profiilista joita katsoi.

En ole miss universum mutta hyvännäköinen, normaalipainoinen, hyvin pukeutuva jne. Saan super likeja vain ylipainoisilta, tyylittömiltä ja varmasti 10v ilmoittamaansa ikää vanhemmilta miehiltä. Matcheja tulee tavallisilta, kivannäkösiltä miehiltä muutama viikossa mutta he eivät vastaa aloitusviesteihini mitään. Ja ne superkomeat salikollit/bilettäjät/ammatilla leukijat laitan itse välittömästi hylkyyn.

Eipä sieltä mitään löydy tavallisille suhdetta etsiville...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän