Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan äänestänyt

Vierailija
14.05.2014 |

Olen kolmekymppinen, normaali, työssäkäyvä nainen enkä ole koskaan äänestänyt. En myöskään valita vaan lähinnä kuljen virran mukana. Vielä eteeni ei ole tullut ehdokasta, joka olisi saanut mutvakuuttuneeksi, että häntä haluan äänestää. Onko muita jotka ei ole koskaan äänestäneet?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi myöntää tuollaista.

Vierailija
2/15 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään oo ikinä äänestäny. En seuraile nitä juttuja,en tiedä kenestäkään mitään,nii turha äänestää. 13v ollut jo ääni oikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, ja olen koulutukseltani valtiotieteiden maisteri, mikä tekee poliittisesta/yhteiskunnallisesta kiinnostumattomuudestani entistä nolompaa

Vierailija
4/15 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään (30v) en ole koskaan äänestänyt koska se tuntuu ihan turhalta, ei tätä paskamaata paskaihmisineen vaan voi muuttaa, joten miksi vaivautua.

Vierailija
5/15 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 19:17"]

Minäkään (30v) en ole koskaan äänestänyt koska se tuntuu ihan turhalta, ei tätä paskamaata paskaihmisineen vaan voi muuttaa, joten miksi vaivautua.

[/quote]

Onneksi kaiken paskan keskellä kuitenkin loistaa yksi kirkas tähti: Sinä.

Vierailija
6/15 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää! Monessa maassa taistellaan verissä päin jotta saisivat äänestää ja täällä jotkut eivät edes tajua mikä oikeus se on,että voi äänestää!

Vierailija
7/15 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljännen polven kokoomuslainen ja äänestän aina. Ensi keväänä äänestää sukumme viidennen polven kokoomuslainen. Ruikuttajat ruikuttavat, me  vaikutamme.

Vierailija
8/15 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan en voi käsittää, minkä takia joku ei äänestä! yleensä ne on vielä ne eniten valittavat hölmöläiset. Demokratiaan kuuluu se, että mennään enemmistön mukaan. Demokratia toteutuu kaikista parhaiten silloin kun mahdollisimman moni äänestää. Vain äänestämällä voi vaikuttaa! Äänestäkää hyvät ihmiset!

Vierailija
9/15 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 19:21"]

Olen neljännen polven kokoomuslainen ja äänestän aina. Ensi keväänä äänestää sukumme viidennen polven kokoomuslainen. Ruikuttajat ruikuttavat, me  vaikutamme.

[/quote]

Joku vielä alkaa ajatella itsenäisesti ja katkaisee perinteen.

Vierailija
10/15 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todella pöyristynyt,että ihmiset kehtaavat myöntää etteivät äänestä. Se on etu,joka on saavutettu. Tunnette kai historiaa?

Vierailija
11/15 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmäkään jaksa äänestää. Hukkasin eu-vaalikorttinikin tänä vuonna. Vaikka mulla olisi se, en jaksaisi lähteä mihinkään äänestämään. olen köyhän talon porsas, ja vaikka miten ole opiskellut ja muuta, en koe että pystyn vaikuttamaan asioihin äänestämällä. Se tuntuu kokoomuslaisten salajuonelta koko puuha

Muistan kerran äänestäneeni eduskuntavaaleissa. Tosi typerää. Menin paikalle, katselin ehdokkaidne naamoja listoilta ja tein valinnan naamataulun, ammatin ja puolueen perusteella. Haloo? Mitä vtun vaikuttamista sellainen on? ei ainakaan mitään järkiperustaista. Enemmän vaikutan rähjäämällä täällä avlla kuin äänesätmällä. Ei äänioikeus ole sama asia kuin vaikuttaminen.

Vierailija
12/15 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen äänestänyt kerran. 48v.

Silloin kun äänestettiin Suomen ey- jäsenyydestä.

J-P

Vierailija
13/15 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte tyhmiä.

Vierailija
14/15 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 75.En ole koskaan äänestänyt. Käyn kyllä vaalihuoneesa-mutta piirrän kirlloveneen tai pistän lapun heti leimaamisen jälkeen uurnaan.Vituttaa ehdokkaita ja virkailijoita.

Vierailija
15/15 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 30 vuoden aikana koskaan äänestänyt missään vaaleissa, enkä äänestä jatkossakaan. Eikä ole tarvinnut valittaa mistään. Käyn töissä, tienaan rahani ja käytän ne mihin haluan. Jos tarvitsen rahaa enemmän, teen sitten enemmän töitä. Siten voin vaikuttaa oikeasti elämääni kuin antamalla ääneni jollekin random henkilölle joka loppupelissä saa vain viran itselleen ja jatkoa omaan työuraansa eikä mitään muuta. Raha on se joka tässä maailmassa määrää yli puoluerajojen ja politiikan, ja vain rahalla ihminen saa sen mitä haluaa ja tarvitsee. Yksikään puolue ei ole hoitanut minulle töitä vaan ne olen saanut itse itselleni, joten en ole yhdellekään puolueelle mitään velkaa että pitäisi äänestää. Jos joku oikeasti kuvittelee äänestämällä ja politiikkaa 24/7 seuraavana saavansa omaan elämäänsä radikaalia parannusta niin mikäs siinä sitten. Saahan sen aikansa noinkin kuluttaa. Eniten elämäänsä voi kuitenkin vaikuttaa itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän