Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menee niin huonosti että herätessäkin ahdistaa..

Vierailija
14.05.2014 |

Olen ollut vähän onneton viimeiset neljä vuotta. Minulla on aika paljon huolia ja stressiä, ennen nämä huolet valvottivat minua enemmänkin iltaisin ja öisin ja herätessä kaikki tuntui paremmalta ja päivällä en niitä miettinyt..

Nyt olen ajautunut siihen pisteeseen, että teen itsemurhan. Heti kun herään, alkaa ahdistaa, kaikki on mustaa ja synkkää, en kykene töihin. Esitän kyllä iloista ja reipasta ulkopuoliselle, mutta kohta en jaksa sitäkään..

Miten saan apua? En haluaisi mitään lääkkeitä, eikös ne monesti pahenna tilannetta?

En enää edes unelmoi mistään ja en näe tulevaisuutta minulla ollenkaan. Haluan vain kuolla. Lapsenkin on parempi isänsä ja mumminsa kanssa.

Kauheinta on etten vain pysty sanomaan näitä ajatuksia ääneen. Lapsen isän kanssa ollaan juteltu aika paljon kaikesta (ei olla yhdessä) ja hän on kysellyt viime aikoina että voinko hyvin yms.. en vaan pysty kertomaan että ei ole, haluan kuolla.

Olen vain niin nössö etten varmaan uskalla eded tehdä itsemurhaa.

Tulee paha mieli lapsen vuoksi, mutta hän on onneksi vielä niin pieni ettei muista minua sitten enää, eikä osaa ikävöidä..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat ajatukset täällä.

Vierailija
2/7 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet ovat auttaneet todella monia. Miksi ihmeessä et kokeile ensin niitä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:49"]Lääkkeet ovat auttaneet todella monia. Miksi ihmeessä et kokeile ensin niitä? 

[/quote]

Mihin/kenelle soitan? Joutuuko lapsi sijaisperheeseen vai saako jäädä isänsä kanssa asumaan, koska terapeuttihan tekee luonnollisesti lastensuojeluilmoituksen, jos menen avautumaan tuntemuksistani ja pyytämään masennuslääkkeitä jne. -ap

Vierailija
4/7 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat vaikka mielenterveystoimistoon tai menet terveyskeskuslääkärille. Sinä olet tärkeä ja arvokas ihminen. Samat sanat numerolle kaksi. Ansaitsette päästä eroon ahdistuksesta! <3

Vierailija
5/7 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä toimii psykiatrian neuvontapuhelin, puh 09 310 65721, soita sinne. Tai oman paikkakunnan vastaavaan jos sellaista on. Osaavat ainakin neuvoa eteenpäin sinua.

Tai sitten omalle terveysasemalle, täällä pk-seudulla ainakin sai lähetteen psykologille terveyskeskuslääkäriltä ja pääsi saman päivän aikana vielä psykiatriselle osastolle.

Sun pitää nyt puhua jollekin olostasi jotta saat apua!

T: Masentuneen puoliso

Vierailija
6/7 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis asuuko lapsesi sinun kanssasi? Kuinka vanha hän on? Jos olet noin huonossa kunnossa, olisi ehkä parempi antaa lapsi isälleen ainakin aluksi. Lapsi huomaa masennuksesi ja kärsii siitä. Tai ainakin menet pikapikaa ihan terveyskeskuslääkärille puhumaan tuntemuksistasi, siitä pääset eteenpäin terapiaan ja saat lääkityksen.

Miten lapsesi kannalta olisi parempi, että tapat itsesi kuin että haet itsellesi apua?

Vierailija
7/7 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et halua lääkkeitä? Minun mieheni voitti lääkkeiden ja terapian avulla masennuksen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän