Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaarggh, meidän piti saada toissapvänä ma uusi auto, mutta..

Vierailija
14.05.2014 |

..se sitten viivästyi sen saaminen, kun oli kilvet hävinneet jonnekin jotenkin matkan aikana merten yli ja nyt nevaillaan jonkun sihteerin allekirjoitusta ja tie smitä tullijuttua, HUOKAUS!!

Mä haluan sen nyt, viim huomenna!!!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali <3

Vierailija
2/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi auto, josta kilvet hävinneet? Olisko kuitenkin käytetty? Meidän kaikki uudet autot on ensirekisteröity vasta Suomessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rekkarikilpoprobleemaa siinä oli, oli hävinnyt matkalla tms. Ja älä nyt viitsi, kai minä nyt tiedän uuden ja käytetyn auton eron ja sen mihin muutama kymppitonni meni.

ap

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:28"]

Uusi auto, josta kilvet hävinneet? Olisko kuitenkin käytetty? Meidän kaikki uudet autot on ensirekisteröity vasta Suomessa...

[/quote]

Vierailija
4/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D kiitos!

ap

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:26"]

Jaxuhali <3

[/quote]

Vierailija
5/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kyynel*

Vierailija
6/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein, osottavan aika kun on pitkä ja se uuden auton tuntu ja tuoksu nasta :D

Ap

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:40"]

*kyynel*

[/quote]

Vierailija
7/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:35"]

No rekkarikilpoprobleemaa siinä oli, oli hävinnyt matkalla tms. Ja älä nyt viitsi, kai minä nyt tiedän uuden ja käytetyn auton eron ja sen mihin muutama kymppitonni meni.

ap

[/quote]

[/quote]

No miksi ihmeessa sitten puhut kilvistä?

Muutamalla kymppitonnilla uusi auto... Kuulostaa karvalakkimallilta. Mutta koita nyt vaan jaksaa, kyllä se sieltä vielä tulee. Itse odotin kerran uutta autoa 7kk.

Vierailija
8/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottavan aika. Ei pitäis naputella samaan aikaan kun puljaa puhelinta.

ap

Vierailija
9/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole karvalakkimalli, valitan:) eikä ihan perinteinen peltilaatikkokaan. Tilaus tehtiin joulutammikuun vaihteessa ja saaminen kesti tämän 5kk koska kys automallia ei kovin paljoa vielä suomen teillä liiku ja se piti tehdä merten takana kys autovalmistajan maassa alusta alkaen.

ap

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:43"]

ap

[/quote]

[/quote]

Muutamalla kymppitonnilla uusi auto... Kuulostaa karvalakkimallilta. Mutta koita nyt vaan jaksaa, kyllä se sieltä vielä tulee. Itse odotin kerran uutta autoa 7kk.

[/quote]

Vierailija
10/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan ajoin auton (myyjän) koekilvillä tulliin jossa tullaus pistettiin käyntiin, sitten kävin sen rekisteröintikatsastamassa tarralapuilla, ja vakuutuksen otin sitten suoraan lopulliselle rekisteritunnukselle joka rekisteröintikatsastuksessa autolle varattiin. Itse kilvet tuli sitten vasta tullin päätösten jälkeen monen kuukauden päästä. Tuon auton olin ostanut siis Suomesta tax-freenä ja kilvettömänä joskus aiemmin maahantuotuna mutta tänne rekisteröimättömänä ja verottamattomana ja oli tuotu EU-maasta (Saksasta). Saksalainen rekisteriote oli myös olemassa autoon.

Vierailija
11/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole karvalakkimalli, valitan:) eikä ihan perinteinen peltilaatikkokaan. Tilaus tehtiin joulutammikuun vaihteessa ja saaminen kesti tämän 5kk koska kys automallia ei kovin paljoa vielä suomen teillä liiku ja se piti tehdä merten takana kys autovalmistajan maassa alusta alkaen.

ap

Mutta vaan muutaman kymppitonnin arvoinen?

Vierailija
12/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei avaa nyt vähän, tässä heräsi heti kiinnostus, mikä ihme auto sieltä on tulossa.

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:48"]

ap

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:43"]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
13/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti hei ap. ei uudessa autossa ole kilpiä!!

Me ollaan tuotu vanha auto Suomeen ja siinä oli kilvet, paitsi että joku nekin varasti laivassa...

Vierailija
14/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko minulla vai jollain muualla rahan arvo vääristynyt, mutta minusta auto joka maksaa esim 30-50 000e ei ole mikään halpis karvalakkimalli (yleensä), toki riippuu siitä onko kyseessä mersun viimeisin versio, lada vai vaikkapa Lexus.

Toisaalta en kys autoista, enkä mistään muustakaan, autosta maksaisi vaikkapa 5kymppiä, auto kun ei ole kovin kannattava sijoitus. Ed automme ostimme (uutena) v.2008 ja sitä ennen vaihdoimme 3v välein uuteen autoon ja nyt sitten tämä. Kukin tavallaan.

Enkä tajua sitäkään miten näinkin viaton ja harmiton aloitus saa aikaan joillakin rekation ja tarpeen "ilkeillä"...pienet on mielet eräillä:)

ap *nyt muihin puuhiin*

Vierailija
15/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisterikilvistä ne liikkeessä puhui, että sen kanss aoli jotain häikkää ja siksi viivästys. Suo anteeksi jos terminologiani heittää, mitä en kyllä nyt usko, en ole autoihmisiä henkeen ja vereen eikä mulla ole edes korttia.

ap

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:56"]

Me ollaan tuotu vanha auto Suomeen ja siinä oli kilvet, paitsi että joku nekin varasti laivassa...

[/quote]

Vierailija
16/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 13:00"]

Rekisterikilvistä ne liikkeessä puhui, että sen kanss aoli jotain häikkää ja siksi viivästys. Suo anteeksi jos terminologiani heittää, mitä en kyllä nyt usko, en ole autoihmisiä henkeen ja vereen eikä mulla ole edes korttia.

ap

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:56"]

[/quote]

[/quote]

Mulle on ihan sama onko auto uusi tai vanha, mutta jos sanot syyksi kilpien katoamisen, siihen vaan puutun, kun uusissa tuontiautoissa nyt ei vaan ole valmiina kilpiä.

Vierailija
17/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä joutuu vanhasta riisipussitakin maksamaan yli 30 tonnia. Ite ainakin maksoin kolme vuotta sitten ja oli vuoden 2006 mallia. Vieläpä kolariauto

Vierailija
18/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:25"]

..se sitten viivästyi sen saaminen, kun oli kilvet hävinneet jonnekin jotenkin matkan aikana merten yli ja nyt nevaillaan jonkun sihteerin allekirjoitusta ja tie smitä tullijuttua, HUOKAUS!!

Mä haluan sen nyt, viim huomenna!!!!

[/quote]

Joko teille on valehdeltu tai sit sinä provoilet.

Kilvet laitetaan Suomessa autoon eikä ne seilaile missään.

Totuus on se että sun mies ei sitä autoo koskaan ole tilannut :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä