Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni mies pettää

Vierailija
14.05.2014 |

Siis oikeasti kuinka moni mies on pettäjä? Palstan perusteella kaikki

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän yhden miehen joka ei suostunut lähtemään matkaani. terveisiä jukalle. ja onnea. aika moni muu on suostunut;(

Vierailija
2/10 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:12"]

tiedän yhden miehen joka ei suostunut lähtemään matkaani. terveisiä jukalle. ja onnea. aika moni muu on suostunut;(

[/quote]

No se lähti varmaan jonkun muun mukaan kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 100% varma tieto, että kukaan nainen ei petä. Kerran yks Tiina meinas mutta sillä alkokin menkat eikä se sitten pystynytkään.

Vierailija
4/10 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt, mutta monesti tekee mieli nussia muita naisia. Etenkin semmoisia sporttisia kauniita naisia/tyttöjä. Omani on vähän lihava. :(

Olen sporttinen ja huippukunnossa oleva mies.

Vierailija
5/10 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan mukaanhan kaikki miehet pettävät. Kenenkään ei kannata kuvitellakaan, että mies olisi uskollinen.

Vierailija
6/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti kuinka moni mies on pettäjä? Palstan perusteella kaikki

Yllättävän moni. Huvittaa,kun lapsen koulukaverin isällä on panosuhde mun kans. Oltu jo vuosia. Eikä ole narahdettu. Heh. Joskus pääsee luokseni esim muka jotain korjaamaan,kerran pyysin muka auttaa tietokoneasioissa;D Vaimo ei älyä mikä pelin nimi.

Vierailija
7/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti olen pettänyt pari kolme kertaa vuodessa. Pikkujouluissa on aina pakko päästä paneen yhtä tajuttoman hyvän näköistä sihteeri mirkkua. Kesäjuhlilla pannaan aina parasta.

Vierailija
8/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteisesti olen pettänyt pari kolme kertaa vuodessa. Pikkujouluissa on aina pakko päästä paneen yhtä tajuttoman hyvän näköistä sihteeri mirkkua. Kesäjuhlilla pannaan aina parasta.

Alfabeettaprosenttihäiskä vois nyt tulla tänne tekemään analyysia palstsmiesten kirjainarvoista ja pohdislelemaan jakauman todistusarvoa sekä syitä miesten käyttäytymiseen. Ja epäilemättä hän sen tekeekin kohtalaisen ripeällä aikataululla, jos yhtään on enisestä merkkiä.

Vierailija
9/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti puhuen suurin osa.Luulen ettäharvoja poikkeuksia on jotka ei lähde vierasta iskemään mut nämäkin-jos houkuttelevan näköinen nainen tarjoo-ottavat kyllä.Ja mitä miehet edellä sitä naiset perässä.Eli naiset ei siedä moista kohtelua ilman että pettävät itsekin.En minä ainakaan.Ei me naiset niin tyhmiä olla että oltais uskottomalle uskollisia.Eli kaikki pettää kokoajan kaikkien kanssa.

Vierailija
10/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan muistaakseni reilu 40%.

Suurin osa siis uskollisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi