Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä miestä, koska olen liian älykäs

Vierailija
19.12.2020 |

Missä te muut älykkäät olette tavanneet miehenne?

Kommentit (79)

41/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä36906 kirjoitti:

Täytyy sanoa että kärsin samasta ongelmasta. Ei kaikki miehet tunnu tyhmiltä mutta suurin osa. Mikä tekee deittailusta turhauttavaa. Kaipaan miestä, joka lukee arkena (mieluusti myös muuta kuin fiktiota) ja tutkii erilaisia mielenkiintoisia aiheita sekä on kiinnostunut keskustelemaan näistä. Aika harvaa miestä kiinnostaa. Ei se, ettäkö olisivat synnynnäisesti tyhmiä mutta suurin osa vain ei haasta aivojaan pätkääkään. 

Ainakin 4/5 karsiutuu deittialustoilla pois sen takia, että he antavat itsestään aika tyhmän vaikutelman. Toki, deittialustoilla varmaan roikkuu myös enemmän ns. häntäpään porukkaa kuin mikä on väestön keskimääräinen IQ. 

Mitähän ne sinunkin mielenkiintoiset asiat ovat? Pitääkö miehenkin olla niistä kiinnostunut... vängällä?

Tuollaistahan ”älykäs” nainen nykyään edellyttää.

Usko tai älä, jotkut ihmiset (myös miehet) on ihan oikeasti kiinnostuneita monimutkaisista asioista ja tutkivat niitä ilman minkäänlaista ulkoista painostusta. Toisia miehiä sitten ei kiinnostakaan muu kuin viina ja naiset. Jokainen tavallaan. 

Vierailija
42/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita ollenkaan tuota etteikö älykäs nainen viehättäisi miehiä. Totta kai viehättää paljonkin. Pitää löytää oikeanlainen mies ja niitä on olemassa jos pitää silmät auki. Joskus pitää myös antaa anteeksi toisen typeryyksiä. Kukaan ei ole jatkuvasti koko ajan älykäs ja kykenevä joka asiassa. Älykkyyttä löytää kyllä kaikkialta ympäriltäsi. Joku työkaveri saattaa olla todella älykäs, sitä ei vaan huomaa siinä perus diipadaapaa jutellessa kun monet suhteuttaa omia älyn lahjojaan ympärillä olevien ihmisten mukaan. Olen itse älykäs nainen ja kyllä seuraa on löytynyt kun antaa ihmisille mahdollisuuden. Mieskin on ja hän rakastui minuun juuri älykkyyteni takia. Opiskeluporukoistahan löytää helposti älykkäitä miehiä, jotka ovat kiinnostuneita kaltaisistaan älykkäistä naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä täytyy todeta, että vaikka nainen ei heti ulkoiselta olemukseltaan vaikuttaisi sitä suurinta mielenkiintoa herattävältä, niin ilmiselvä älykkyys voi kääntää tilanteen täysin.

Katselin jälleen kerran Dr. Rhonda Patrickin videoita Youtubessa, kun eräs toinen katsoja totesi, että kuinka aluksi tavallisenkin näköinen nainen, alkaa tuntumaan erottäin puoleensavetävältä, kun kuuntelee hänen ilmiselvästi älyn siivittämää puhettaan.  No Rhonda Patrick ei ehkä ole missi, mutta ehdottomasri älykäs hän on, ja sitä mielenkiintoisempi mitä enemmän häntä kuuntelee!

Dr. Rhonda Patrick on tutkiva tiedemies, joka on erikoistunut terveyteen, liikuntaan, ja pitkä-ikäisyyden tutkimiseen. Hänen sivustonsa on Foundmyfitness.com. Kaikkia joita terveys kiinnostaa, niin kannattaa käydä katsomassa. Rhonda todella tietää mistä puhuu, ja on valioluokkaa maailman tutkijoiden joukossa. Häne tietomääränsä ei yllättäne, sillä vaikka hän hoitaa nuorta lastaan, niin hän silti käy joka päivä läpi 8-12 tuntia päivässä viimeaikasimpia tutkimuksia.

Vierailija
44/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osan miehistä rajaan pois juttujen perusteella, mitkään amis-jutut ei innosta.

En ole mitenkään yliälykäs, olen vain väärissä piireissä. Jotkut pimppi-perse-mulkku -jutut on todellakin ei-ei.

Toi nyt ei vielä kovin suurta määrää miehistä rajaa pois pelistä. Ellei sitten ikäryhmä ole jossain siellä 16 - 19 vuoden tietämissä. Tai jos rajaa niin siinä tapauksessa liikut kyllä todella väärissä ympyröissä...

Vierailija
45/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkäänä eläminen on oikeasti kuluttavaa, koska oma toiminta ja ajatuksetkin on loppujen lopuksi mukautettava enemmistön halujen ja standardien mukaisiksi, jos ei halua olla jatkuvassa ristiriidassa näiden suhteen.

Tuohon ei kannata suostua. Ei tyhmillä ole mitään jakamatonta ihmisoikeutta taannuttaa kaikkia omalle tasolleen.

Yksi konkreettinen esimerkki tästä: Yliopiston kurssiarviossa eräs rtardinoloinen vino'silmä kirjoitti, että Suomessa pitää keskittyä vain tervahautojen löytämiseen, koska muita muinaisjäänteitä kuten temppeleitä ei ole.

Tämä alkeellinen siperianvino'silmä siis saneli, mitä suomenheimojen, siis aivan eri kansan, jäänteitä sopii etsiä eli ts. vain jurttamongoloidin tasolle sopivia kohteita. Näitä mongoloideja ei kuitenkaan ollut Suomessa kuin vasta 1700- luvulla. Tällainen tutkimustulosten osoittama pikkuseikka ei mene vähämielisten jurttalaisen kalloon millään. Kuitenkin ne pitävät itseään tieteellisinä ja asiantuntijoina kehittyneemmän, euripidisten kansan kulttuurin suhteen.

Ja tämä yliopistolla!

Vierailija
46/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkäänä eläminen on oikeasti kuluttavaa, koska oma toiminta ja ajatuksetkin on loppujen lopuksi mukautettava enemmistön halujen ja standardien mukaisiksi, jos ei halua olla jatkuvassa ristiriidassa näiden suhteen.

Tuohon ei kannata suostua. Ei tyhmillä ole mitään jakamatonta ihmisoikeutta taannuttaa kaikkia omalle tasolleen.

Yksi konkreettinen esimerkki tästä: Yliopiston kurssiarviossa eräs rtardinoloinen vino'silmä kirjoitti, että Suomessa pitää keskittyä vain tervahautojen löytämiseen, koska muita muinaisjäänteitä kuten temppeleitä ei ole.

Tämä alkeellinen siperianvino'silmä siis saneli, mitä suomenheimojen, siis aivan eri kansan, jäänteitä sopii etsiä eli ts. vain jurttamongoloidin tasolle sopivia kohteita. Näitä mongoloideja ei kuitenkaan ollut Suomessa kuin vasta 1700- luvulla. Tällainen tutkimustulosten osoittama pikkuseikka ei mene vähämielisten jurttalaisen kalloon millään. Kuitenkin ne pitävät itseään tieteellisinä ja asiantuntijoina kehittyneemmän, euripidisten kansan kulttuurin suhteen.

Ja tämä yliopistolla!

Tieteen olisi kieltämättä hyvä keskittyä tosiasioihin, ellei kysymyksessä ole myyttien tutkimus.

Vierailija
47/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on älykkäitä eri tavoin. Olen tohtor ja kielellisesti älykäs, jossain määrin yhteiskunnallisesti valveutunut. Mies ei ole varsinaisesti mitään näistä, mutta erittäin älykäs matemaattisesti ja kätevä käsistään ja seuraa maailmanpolitiikkaa mua enemmän. Eli välillä keskusteluissa hän tuntuu sivistymättömältä, mutta täydennämme toisiamme ja opin häneltä asioita joita en muuten tietäisi, hän taas minulta. Yksi osa älykkään kumppanin löytämistä on siis ymmärtää osata arvostaa älykkyyden ja taitavuuden eri muotoja. Ja kunnioittaa toista vaikka tämä olisi erilainen kuin itse on.

Vierailija
48/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä. Älykäs nainen on samanlainen juttu kuin tontut, joulupukki, maahiset, menninkäiset ja lesbot, niitä ei ole olemassakaan. Hauska juttu silti.

Vierailija
49/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että jostain syystä naiset karttavat älykkäitä miehiä kuten minä. Syytä en tiedä.

M45

Vierailija
50/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure. En ole erityisen älykäs mies ja naiset karttavat minuakin. Karttamisen syyt ovat ihan ne tyypilliset raha, valta, ulkonäkö, peniksen koko ja väri. Miehen äly tai älyttömyys on epäoleellinen asia.

Vierailija
51/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että jostain syystä naiset karttavat älykkäitä miehiä kuten minä. Syytä en tiedä.

M45

Monet älykkäänä itseään pitävät naiset haluavat ylläpitää harhaa, että tarpeeksi älykkäitä miehiä ei ole olemassa. 

Vierailija
52/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet  itsekeskeinen narsisti ta jopa psykopaatti jos et puolisoa löydä. Minun sisareni on tämmöinen ja roikkuu vanhemmissani kiinni sairaasti. Suhteita ihan älytön määrä eikä mikään ole toiminut. Hän sai lapsuudessa ihan kaiken ja lellittiin. Hakee puolisoa koko ajan vaikka on vanha rupsahtanut ämmä jo eikä ulkonäöllä saa ketään. 

Mitään vikaa ei ole koskaan itsessä vaan ihan kaikki muissa ihmisissä. Hävettää tuollainen ihminen. En enää jaksanut katsella niitä vaihtuvia miehiä vaan me kyllästyttiin. Kukaan ei jaksa kiinnostua jonkun alinomaan vaihtuviin suhteisiin kun se on ihan loputonta. 

Vierailija
53/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin älykkäitä miehiä voi tosiaan olla vaikea löytää. Osa on työkeskeisiä ja puurtaa kutsumuksensa parissa. Osa on päihteiden avulla maailmaa paossa (tämä on totta). Osa on niin itsekeskeisiä, ettei heitä kestä liikennevalojen vaihtumista pidempää aikaa. Osa on totta kai jo varattuja.

Jos olisin sinä, kirjoittaisin treffi-ilmoitukseen, mitä huonoja puolia olen älykkäässä puolisossa valmis sietämään. Onnea etsintään, dear!

Vierailija
54/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on älykkäitä eri tavoin. Olen tohtor ja kielellisesti älykäs, jossain määrin yhteiskunnallisesti valveutunut. Mies ei ole varsinaisesti mitään näistä, mutta erittäin älykäs matemaattisesti ja kätevä käsistään ja seuraa maailmanpolitiikkaa mua enemmän. Eli välillä keskusteluissa hän tuntuu sivistymättömältä, mutta täydennämme toisiamme ja opin häneltä asioita joita en muuten tietäisi, hän taas minulta. Yksi osa älykkään kumppanin löytämistä on siis ymmärtää osata arvostaa älykkyyden ja taitavuuden eri muotoja. Ja kunnioittaa toista vaikka tämä olisi erilainen kuin itse on.

Pskat sinä mikään tohtori ole, et osaa edes kirjoittaa.

Vierailija
55/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmemmät ovat yleensä mukavempia kuin älykkäät.

Vierailija
56/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin ap:n tilanteen. Olen itse paitsi älykäs, myös hyvännäköinen. Tuntuu, että lähetän koko ajan vääränlaisia signaaleja ympäristööni. Moni älykäs mies luulee minua tyhmemmäksi kuin olen tai pitää itseään liian kilttimiehenä minulle. Tyhmiä miehiä parveilee ympärillä luullen minun olevan kiinnostunut heidän jutuistaan, kun kohteliaana ja ystävällisenä hymyilen heille. No, tällä hetkellä en etsi ketään.

Vierailija
57/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua tunnustaa ettei mitään vikaa ole itsessä kun ei kumppania löydä. On itsekeskeinen narsisti ja psykopaattisia piirteitä jos ei ketään saa. Yksinäisyys on ihan oma vika kaikilla. Ei tule toimeen kenenkään kanssa. 

Vierailija
58/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö jonkun vaihtuvia suhteita koko ajan  sietää, Ymmärrän että ne nuorella ne voi vaihtua mutta en enää keski ikäisellä jaksa katsella vaihtuvia suhteita. Jäikö murrosikä päälle ja jäi todennäköisesti. Tai eletään elämätöntä nuoruutta kun se on jostain syystä jäänyt elämättä 

59/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45

Jotkut älykkäät miehet (ja naiset) ovat luonteeltaan tosi hankalia. Eli voi johtua siitä. Tai sitten älykkäällä miehellä on jotain muita ominaisuuksia, jotka ovat vajaita tai yksinkertaisesti haittaavia.

Vierailija
60/79 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku sanoo, ettei löydä kumppania jonkin positiivisen ominaisuutensa vuoksi, kyse on aina jostain muusta.

Onko liian älykäs oikeasti positiivinen ominaisuus? Ainakin ameriikoissa on ilmaisu "too smart for your own good". Eikä tässä varmaan tarkoiteta mitään äo:ta vaan ehkä sitä että suhtautuu asioihin vähän turhan älyllisesti kun olisi järkevämpää toimia jollain muulla tavalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme