Aina vaan naiset lankeaa rakkaushuijauksiin, kun lentäjämerikapteeni ottaa netissä yhteyttä
Poliisi paljasti valtavan ”casanovaringin” Italiassa – uhreina myös suomalaisia
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cd36a09d-9b07-42dc-a808-6756711d959e
Miten on mahdollista, että tämä 100 vuotta vanha huijaus onnistuua aina vaan?
Kommentit (8)
Mullekin tuli kerran joltain everstiltä yhteenotto, aloitti kehumalla, miten kaunis olen (profiilikuvanani oli silloin naapurin lihava labradorin pentu).
Ei vain naiset lankea, kyllä niitä vedätettyjä miehiä löytyy ihan yhtä lailla.
Tyhmyys ei ole sukupuolisidonnaista.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin tuli kerran joltain everstiltä yhteenotto, aloitti kehumalla, miten kaunis olen (profiilikuvanani oli silloin naapurin lihava labradorin pentu).
🤣
Tottahan miehetkin lankeaa jos superseksikäs nainen osoittaa herpaantumatonta kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen majuri Usan armeijasta ja väliaikaisesti rahapulassa. En saa lunastettua Prinssin omaisuuttani Nigeriasta. Voinet Maire auttaa. Ps, Rakastan sinua. Tässä tilinumeroni...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣
Tottahan miehetkin lankeaa jos superseksikäs nainen osoittaa herpaantumatonta kiinnostusta.
Aika harva mies lankeaa jonkun superseksikkään naisen kiinnostukseen. Kaikki tajuaa sen feikiksi. Huvittaa, että sitä huijausta jatkuvasti yritetään.
Tavisnaiselta näyttävän kiinnostus olisi paljon tehokkaampi ja siihen lankeaisi varmasti paljon miehiä. Onneksi rikolliset ovat tyhmiä ja käyttävät niitä superseksikkäiden naisten kuvia 🤣
Haha, mulla just viimeyönä viestitteli Nigerialainen. En ymmärrä miten päässyt yksityiseen instaan.
Esittäytyi Korealaisena (mulla sieltä paljon kuvia), Mä vedin 6-0. Ja kysyin joka toises lauseessa ootko musta.
Miehet ovat kautta aikojen menneet halpaan, mutta enemmänkin seksin perässä. Miehet esimerkiksi soittelevat ja kirjoittelevat maksullisille chattilinjoille, joissa yrityksen työntekijät esittävät kiinnostuneita naisia. Esimerkiksi joku Ashley Madison -pettämissivusto, hahhah. Miehet ihan tosissaan uskoivat, että jäsenyyden maksamalla heille aukeaa siellä helpon, ilmaisen seksin ihmemaa. Tosi asiassa siellä ei pyörinyt kuin näitä onnettomia miehiä ja naisten feikkiprofiileita.
Ja onhan näitäkin tarinoita, että vanhapoika on käyttänyt kaikki säästönsä "tyttöystävän" auttamiseen ja kun rahat on loppu, niin on suhdekin.
No naiset haluaa rakkautta ja romantiikkas. Miehet taas lankeaa kun luvatasn tussua tai rahaa, eli wincapita ja ostovaimo. Että silleen....