Syy, miksi pihtaan.. Kohtalontovereita
Synnytyksen jälkeen olen ollut niin levinnyt joka suuntaan, etten voi edes kuvitella harrastavani seksiä mieheni kanssa. Edes valot poissa. En halua tietää mikä messuhalli alapäässäni on valloillaan tai minkä näköistä siellä on kaiken karvoituksen takana. Synnytyksessä ei ollut mitään komplikaatioita tai repeämiä, mutta en ole tunnistaa alapäätä enää omakseni. Lisäksi lihoin raskausaikana ja sen jälkeen lähemmäs 30 kiloa, kaikki tuli vääriin paikkoihin (reisiin, mahaan, alleihin..) ja olen kaukana seksikkäästä. Inhotan itseäni ja miestäni. Nyt on synnytyksestä kulunut aikaa 2,5 vuotta. En voi tarjota miehelleni edes suuseksiä, koska pidän sitä jo ajatuksena epämielyttävänä. Mieheni luultavasti käy vieraissa, mutta omapahan on vikani kun pihtaan. Kai...
Sanokaa etten ole ainut, kiltit..
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 08:04"]
Synnyttänyt nainen on aivan yhtä haluttava kuin synnyttämätön
[/quote]
Ei kaikkien mielestä. Näkyvät raskauden ja synnytyksen merkit ovat joillekuille iso turn-off, ja se on ihan okei. En ymmärrä, mihin jotkut naiset pyrkivät teeskentelemällä muuta.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:50"]Taas lasten hankinta on pilannut hyvän suhteen. Surullista.
[/quote]
Höpö höpö. Sellainen mies joka inhoaa vaimonsa raskauden muuttamaa kroppaa, ei edes sovi parisuhteeseen. Jos suhde onhyvä alunperinkin, se kestää elämän nnormaalit muutokset. Jos ei kestä lasten hankkimista sitä molempien halutessa, suhde tulee joka tapauksessa päättymään tavalla tai toisella.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:49"]Mun mies piti kuvottavana epparihaavasta jääneiden tikkien arpia ja valitti että olen muutenkin niin muuttunut synnytyksen jälkeen, että harmi kun ei edes harkittu sektiota. Mies haukkui mua joka kerran kun oltiin sängyssä, välillä syynä olivat rumat raskausarvet ja välillä se että alapääni ei enää tuntunut samalta. Meidän suhde päättyi siihen että mies alkoi seurustella lapsettoman naisen kanssa.
Mun seksielämä loppui avioeroon, josta alkaa olla jo 10 vuotta. Ajatus seksistä inhottaa loppuelämäni, kaikki ne moitteet. Tiesin heti kun eromme oli selvä että en voi enää koskaan olla kenenkään kanssa sängyssä.
Kuinkahan paljon on niitä avioeroja, jotka johtuvat vain siitä että mies ei sopeudu naisen raskaudesta muuttuneeseen vartaloon? Ja niitä naisia, jotka eivät enää koskaan synnytyksen jälkeen kykene seksiin.
Lapsi oli silti toivottu ja pitkään yritetty, ei miehelle mikään ikävä asia missään vaiheessa.
[/quote]
idiootti älykääpiö mies!
olen itse kuin seepra, reisistä mahaan pelkkää raitaa ja löysää nahkaa.
silti mies on ihan hulluna minuun edelleen, kelpaa jalkojenvälin tilannekin valittamatta.
harmittaa puolestasi todella paljon!
ei noiden raitojen ja nahkojen kantaminen itse tuntoa ainakaan nosta.
ei siihen tarvita yhtään äijää enää polkemaan maan rakoon.
älä huoli, on varmasti jossain joku, kenen mielestä olet upea!!
sama myös ap, puhu miehesi kanssa ongelma voi olla sinulla ei miehellä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 08:42"]
Sellainen mies joka inhoaa vaimonsa raskauden muuttamaa kroppaa, ei edes sovi parisuhteeseen.
[/quote]
Absurdi väite. Olen ollut onnellisessa parisuhteessa monta vuotta, ja pidän tosiaankin raskauden ja synnytyksen jälkiä naisen kehossa epämiellyttävinä. Oletko tullut ajatelleeksi, että niin pitävät monet naisetkin?
Tuo aloitus ja jatkokeskustelu on selvästi kellonaikojen mukaan katsottuna yhden ja saman ressukan itsekseen käymää keskustelua. Joku haluaa täällä lietsoa tuota pillun pilalle menemistä synnytyksen jälkeen.
Tosiasiassahan tutkimusten mukaan suurin osa naisista nauttii seksistä enemmän synnytyksen jälkeen. Moni nainen saa vahvuutta ja varmuutta siitä, että on synnyttänyt, ikäänkuin oma naiseus tulee selkeämmäksi ja seksuuaalisuuskin voimistuu. Keho muuttuu elämän aikana , mutta se ei tarkoita ettäkö seksuaalisuus loppuisi.
Olen ystävieni kanssa monasti keskustellut asiasta ja kyllä tuntuu olevan niin , että nelikymppiset äidit nauttivat seksistä enemmän kuin lapsettomat naiset. Jollekin keskenkasvuiselle ulkonäkökeskeiselle ihmiselle tuota voi olla vaikea hyväksyä. Ensinnäkään minä en koskaan koe antavani meihelle tai tarjoavani itseäni, jo nuo sanamuodot ovat kammottavia. Minä nautin seksistä mieheni kanssa , minä nautin siitä , että kumpikin haluaa ja kunnioittaa toisen nautintoa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 08:57"]
Tuo aloitus ja jatkokeskustelu on selvästi kellonaikojen mukaan katsottuna yhden ja saman ressukan itsekseen käymää keskustelua. Joku haluaa täällä lietsoa tuota pillun pilalle menemistä synnytyksen jälkeen.
Tosiasiassahan tutkimusten mukaan suurin osa naisista nauttii seksistä enemmän synnytyksen jälkeen. Moni nainen saa vahvuutta ja varmuutta siitä, että on synnyttänyt, ikäänkuin oma naiseus tulee selkeämmäksi ja seksuuaalisuuskin voimistuu. Keho muuttuu elämän aikana , mutta se ei tarkoita ettäkö seksuaalisuus loppuisi.
Olen ystävieni kanssa monasti keskustellut asiasta ja kyllä tuntuu olevan niin , että nelikymppiset äidit nauttivat seksistä enemmän kuin lapsettomat naiset. Jollekin keskenkasvuiselle ulkonäkökeskeiselle ihmiselle tuota voi olla vaikea hyväksyä. Ensinnäkään minä en koskaan koe antavani meihelle tai tarjoavani itseäni, jo nuo sanamuodot ovat kammottavia. Minä nautin seksistä mieheni kanssa , minä nautin siitä , että kumpikin haluaa ja kunnioittaa toisen nautintoa.
[/quote]
Sori nyt vaan en ole kyllä alentunut itselleni kommentoimaan. Minun viestini tunnistaa "ap" leimasta. En ymmärrä miksi kirjoittelisin itseni kanssa.
Ja minuutin väleinkö olet sitten vastauksia saanut ?
Jos ap on oikea synnyttänyt nainen, jolla on noin uskomattoman huono itsetunto , suosittelisin terapiaa ja liikuntaharrastusta. Kukaan ei voi auttaa sinua itsesi ulkopuolelta , sinun on itse otettava vastuu omasta elämästäsi.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 07:50"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:13"]
Synnytyksen jälkeen olen ollut niin levinnyt joka suuntaan, etten voi edes kuvitella harrastavani seksiä mieheni kanssa. Edes valot poissa. En halua tietää mikä messuhalli alapäässäni on valloillaan tai minkä näköistä siellä on kaiken karvoituksen takana. Synnytyksessä ei ollut mitään komplikaatioita tai repeämiä, mutta en ole tunnistaa alapäätä enää omakseni. Lisäksi lihoin raskausaikana ja sen jälkeen lähemmäs 30 kiloa, kaikki tuli vääriin paikkoihin (reisiin, mahaan, alleihin..) ja olen kaukana seksikkäästä. Inhotan itseäni ja miestäni. Nyt on synnytyksestä kulunut aikaa 2,5 vuotta. En voi tarjota miehelleni edes suuseksiä, koska pidän sitä jo ajatuksena epämielyttävänä. Mieheni luultavasti käy vieraissa, mutta omapahan on vikani kun pihtaan. Kai...
Sanokaa etten ole ainut, kiltit..
[/quote]
Tajuatteko, te av-mammat lainkaan, että tämä aloitus on jonkun lassukkamiehen tekemä, ja että näitä on täällä nyt ollut vaikka kuinka paljon?!!!!
Lassukoiden tarkoitus on TUHOTA AVIOLIITTO, KAIKKI HENKINEN KAUNEUS JA NUORET NAISET JA TYTÖT!!!!
Tässäkin ketjussa jo jonkun nuoren äidin kohdalle on osunut tuollainen lassukoiden aivopesemä mies, jolle ei merkkaa mitään mikään muu kuin että HÄN SAA NUORTA JA TIMMIÄ!!! Tämä ajaa monet nuoret naiset ajattelemaan itsestään, että heissä olisi jotain epämiellyttävää, mutta se epämiellyttävä on se saasta-ajatuksenen lassukkamies, jonka elämä pyörii kakskymppisten synnyttämättömien pi*luissa!!! Näillä lassukoilla ei ole mitään ymmärrystä todellisesta elämästä, ei uskollisuudesta, ei ihmisen sisäisestä kauneudesta, ei toisen kunnioittamisesta eikä avioliitosta, eivä tkä he kunnioita naisia ihmisinä, vaan ainoastaan nuoria naisia heidän seksiobjekteinaan! Heille nainen on vain reikä, ja synnyttäneellä se reikä on messuhallin kokoinen, millä vain haluavat PILKATA ja TUHOTA nuorten synnyttäneiden äitien seksuaalisuuden ja koko ihmisyyden polkea lokaan!
Älkää vastailko näille lassukkaprovoille, he ovat narsisteja, jotka käyttävät KAIKEN saamansa palautteen omaksi hyödykseen lyödäkseen lisää!!!
Nuoret äidit, te olette NORMAALEJA kaikkine röpelöityvine alapäinenne ja raskausarpinenne! Jokainen nainen muuttuu synnytyksessä, mutta mies voi olla täysi k-pä, ellei sitä HYVÄKSY sellaisena. Raskauden jäljistä voi osan ajan myötä korjata elämäntavoilla, ja uskokaa: on oikeasti edelleen paljon miehiä, isiä, jotka kunnioittavat ja rakastavat sitä synnyttänyttä vaimoaan, jopa RAKASTAVAT KAIKKIA RASKAUSARPIAKIN, koska ne ovat heille kuin kunniamerkkejä äidin vartalossa HEIDÄN YHTEISTEN LASTEN KANTAMISESTA JA SYNNYTTÄMISESTÄ!!!
Älkää, siskot rakkaat, menkö noiden lassukkaraukkojen halpaan ansaan!
Kunnioittakaa itseänne! Olette kaikkine ylikiloinennekin täydellisiä naisia, joka oikinen on! Ihmistä ei tee vain fyysinen kuori (joka vain näille lassukoille kelpaa!), vaan myös sisäinen SINÄ! Olet kaunis ihminen ja kelpaat omana itsenäsi! Lassukat on surkeita sydämettömiä pintaliitäjiä!
[/quote]
No sulla tosiaan tuota vihapuhetta riittää. Tuohan on jo kiihottamista kansanryhmää vstaan, mikä on ihan rikoslaissa kriminalisoitua toimintaa!
Mikä ihme saa naisen noin paljon vihaamaan Lassukoita?
Ihan sairasta tuollainen ja säälittävää.
Ymmärrätkö mitä yhteistä Lassukkavihallasi on esim Juutalaisvihan kanssa?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 08:06"]
Tarvitseepa. Jokaisen, joka on kykenevä empatiaan, rakkauteen ja läheisyyteen. Osa ihmisistä on kylmiä, tunteettomia psykopaatteja, ja niillä on sitten omat "pelisääntönsä", ja lääkkeensä.
[/quote]
Samalla logiikalla myös alkoholismin, väkivaltaisuuden, sairaalloisen ylipainon, uskottomuuden, jatkuvien työmatkojen, ärsyttävän naurun ja huonon hygienian hyväksymättä jättäminen on merkki psykopatiasta. Mutta kun ihmisillä on erilaiset mieltymykset ja toiveet kumppanistaan, ja on täysin kohtuutonta vaatia jotakuta tuntemaan seksuaalista vetoa silloin, kun sitä ei vain synny.