Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy, miksi pihtaan.. Kohtalontovereita

Vierailija
13.05.2014 |

Synnytyksen jälkeen olen ollut niin levinnyt joka suuntaan, etten voi edes kuvitella harrastavani seksiä mieheni kanssa. Edes valot poissa. En halua tietää mikä messuhalli alapäässäni on valloillaan tai minkä näköistä siellä on kaiken karvoituksen takana. Synnytyksessä ei ollut mitään komplikaatioita tai repeämiä, mutta en ole tunnistaa alapäätä enää omakseni. Lisäksi lihoin raskausaikana ja sen jälkeen lähemmäs 30 kiloa, kaikki tuli vääriin paikkoihin (reisiin, mahaan, alleihin..) ja olen kaukana seksikkäästä. Inhotan itseäni ja miestäni. Nyt on synnytyksestä kulunut aikaa 2,5 vuotta. En voi tarjota miehelleni edes suuseksiä, koska pidän sitä jo ajatuksena epämielyttävänä. Mieheni luultavasti käy vieraissa, mutta omapahan on vikani kun pihtaan. Kai...

Sanokaa etten ole ainut, kiltit..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies on sanonut tilanteesta?

Vierailija
2/29 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kehityskelpoinen tilanne. Et syö ilmeisesti halun tappavia masennuslääkkeitä tai sairasta haluttomaksi tekeviä muita mielialasairauksia. Fyysisiä ongelmia kuten alapään treeniä ja läskin laihduttamista on oikeasti helppo ratkoa kun vain ryhdyt toimeen. Älä makuuta niitä läskejäsi kuitenkaan liian pitkään, mutten elimistön tulehdusarvot nousevat, saat erilaisia liitännäissairauksia ja sitten asioita alkaa olla mahdotonta korjata. Eli nyt päätät ja heität ne läskit ennen joulua pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:17"]

[/quote]

Ei olla paljoa puhuttu, joskus sanoi ettei pakota minua mihinkään mikä tuntuu epämielyttävältä.. En uskalla ottaa asiaa tosissani puheeksi eikä meillä oikeastaan ole sopivia hetkiä puhumiseen.

Vierailija
4/29 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:25"]

Tuohan on kehityskelpoinen tilanne. Et syö ilmeisesti halun tappavia masennuslääkkeitä tai sairasta haluttomaksi tekeviä muita mielialasairauksia. Fyysisiä ongelmia kuten alapään treeniä ja läskin laihduttamista on oikeasti helppo ratkoa kun vain ryhdyt toimeen. Älä makuuta niitä läskejäsi kuitenkaan liian pitkään, mutten elimistön tulehdusarvot nousevat, saat erilaisia liitännäissairauksia ja sitten asioita alkaa olla mahdotonta korjata. Eli nyt päätät ja heität ne läskit ennen joulua pois.

[/quote]

Minulla on aivan surkea itsekuri, olen jatkuvalla dieetillä. Silti olen onnistunut lihomaan.

Vierailija
5/29 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

''messuhalli'' - voi ap sulla on ainakin näppärä ajattelutapa, harmaassakin on huumoria. :D

Vierailija
6/29 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:33"]

[/quote]

Ei olla paljoa puhuttu, joskus sanoi ettei pakota minua mihinkään mikä tuntuu epämielyttävältä.. En uskalla ottaa asiaa tosissani puheeksi eikä meillä oikeastaan ole sopivia hetkiä puhumiseen.

[/quote]

Kyllä sun on korkea aika puhua miehen kanssa, hommaat sitä aikaa jostain. Jos et kehtaa puhua, lähetä vaikka tekstiviesti kun mies on jossain muualla, voi olla että on helpompi puhua kun ei ole kasvotusten. Turha on seksielämää ja rakkautta tuollaisen typerän asian takia pois heittää. Alapää ei varmasti ole muuttunut miksikään, se on kaikki sun korvien välissä olevaa kuvitelmaa. En usko että miestäsi läskit inhottaa, minä olen ollut satakiloinen kun miehen kanssa tavattiin, ja nyt painan lähes 40kg enemmän, eikä mun mieskään ole mua alkanut inhoamaan, seksi tuntuu yhtä hyvältä kuin ennenkin, mies on huolissaan terveydestäni, samoin tietysti itsekin. Mun mies sanoo aina että ei esimerkiksi haluaisi koskaan että ottaisin tekotissit, vaikka olisi minkälaiset riipparit, niin omat on parhaat. Suurin osa miehistä ajattelee niin, oma rakas on oma rakas, kiloja menee ja tulee, ja kaikki ihmiset vanhenee.

Vierailija
7/29 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:33"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä sun on korkea aika puhua miehen kanssa, hommaat sitä aikaa jostain. Jos et kehtaa puhua, lähetä vaikka tekstiviesti kun mies on jossain muualla, voi olla että on helpompi puhua kun ei ole kasvotusten. Turha on seksielämää ja rakkautta tuollaisen typerän asian takia pois heittää. Alapää ei varmasti ole muuttunut miksikään, se on kaikki sun korvien välissä olevaa kuvitelmaa. En usko että miestäsi läskit inhottaa, minä olen ollut satakiloinen kun miehen kanssa tavattiin, ja nyt painan lähes 40kg enemmän, eikä mun mieskään ole mua alkanut inhoamaan, seksi tuntuu yhtä hyvältä kuin ennenkin, mies on huolissaan terveydestäni, samoin tietysti itsekin. Mun mies sanoo aina että ei esimerkiksi haluaisi koskaan että ottaisin tekotissit, vaikka olisi minkälaiset riipparit, niin omat on parhaat. Suurin osa miehistä ajattelee niin, oma rakas on oma rakas, kiloja menee ja tulee, ja kaikki ihmiset vanhenee.

[/quote]

Ollaan aika etäisiä miehen kanssa ja tuntuisi jotenkin omituiselta ottaa puheeksi messuhalli, normaalisti kun puhutaan korkeintaan säästä. Nukutaankin eri sängyissä. Äh tuhoontuomittua

Vierailija
8/29 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies piti kuvottavana epparihaavasta jääneiden tikkien arpia ja valitti että olen muutenkin niin muuttunut synnytyksen jälkeen, että harmi kun ei edes harkittu sektiota. Mies haukkui mua joka kerran kun oltiin sängyssä, välillä syynä olivat rumat raskausarvet ja välillä se että alapääni ei enää tuntunut samalta. Meidän suhde päättyi siihen että mies alkoi seurustella lapsettoman naisen kanssa.

Mun seksielämä loppui avioeroon, josta alkaa olla jo 10 vuotta. Ajatus seksistä inhottaa loppuelämäni, kaikki ne moitteet. Tiesin heti kun eromme oli selvä että en voi enää koskaan olla kenenkään kanssa sängyssä.

Kuinkahan paljon on niitä avioeroja, jotka johtuvat vain siitä että mies ei sopeudu naisen raskaudesta muuttuneeseen vartaloon? Ja niitä naisia, jotka eivät enää koskaan synnytyksen jälkeen kykene seksiin.

Lapsi oli silti toivottu ja pitkään yritetty, ei miehelle mikään ikävä asia missään vaiheessa.

Vierailija
9/29 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas lasten hankinta on pilannut hyvän suhteen. Surullista.

Vierailija
10/29 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas lasten hankinta on pilannut hyvän suhteen. Surullista.

Vierailija
11/29 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:49"]

Mun mies piti kuvottavana epparihaavasta jääneiden tikkien arpia ja valitti että olen muutenkin niin muuttunut synnytyksen jälkeen, että harmi kun ei edes harkittu sektiota. Mies haukkui mua joka kerran kun oltiin sängyssä, välillä syynä olivat rumat raskausarvet ja välillä se että alapääni ei enää tuntunut samalta. Meidän suhde päättyi siihen että mies alkoi seurustella lapsettoman naisen kanssa.

[/quote]

Kyllä se valitettavasti vain näin on, että lapsen hankkiminen jättää jälkensä naiseen. Ei tällaisia muutoksia tarvitse kenenkään hyväksyä.kumppanissaan.

Vierailija
12/29 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seksielämä loppui avioeroon, josta alkaa olla jo 10 vuotta. Ajatus seksistä inhottaa loppuelämäni, kaikki ne moitteet. Tiesin heti kun eromme oli selvä että en voi enää koskaan olla kenenkään kanssa sängyssä.

Kuinkahan paljon on niitä avioeroja, jotka johtuvat vain siitä että mies ei sopeudu naisen raskaudesta muuttuneeseen vartaloon? Ja niitä naisia, jotka eivät enää koskaan synnytyksen jälkeen kykene seksiin.

Lapsi oli silti toivottu ja pitkään yritetty, ei miehelle mikään ikävä asia missään vaiheessa.

[/quote]

Ihana kuulla etten ole ainut synnytyksestä kärsinyt.

Vierailija
13/29 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ihana kuulla etten ole ainut synnytyksestä kärsinyt.

Vierailija
14/29 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä(kään) keksinyt yhtä ainutta tolkullista syytä miksi pitäisi pihdata. Vaikka mulla on ylimääräisiä kilojakin, niin olen silti "Kaunis, rietas, onnellinen..."

Vierailija
15/29 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:13"]

Synnytyksen jälkeen olen ollut niin levinnyt joka suuntaan, etten voi edes kuvitella harrastavani seksiä mieheni kanssa. Edes valot poissa. En halua tietää mikä messuhalli alapäässäni on valloillaan tai minkä näköistä siellä on kaiken karvoituksen takana. Synnytyksessä ei ollut mitään komplikaatioita tai repeämiä, mutta en ole tunnistaa alapäätä enää omakseni. Lisäksi lihoin raskausaikana ja sen jälkeen lähemmäs 30 kiloa, kaikki tuli vääriin paikkoihin (reisiin, mahaan, alleihin..) ja olen kaukana seksikkäästä. Inhotan itseäni ja miestäni. Nyt on synnytyksestä kulunut aikaa 2,5 vuotta. En voi tarjota miehelleni edes suuseksiä, koska pidän sitä jo ajatuksena epämielyttävänä. Mieheni luultavasti käy vieraissa, mutta omapahan on vikani kun pihtaan. Kai...

Sanokaa etten ole ainut, kiltit..

[/quote]

Tajuatteko, te av-mammat lainkaan, että tämä aloitus on jonkun lassukkamiehen tekemä, ja että näitä on täällä nyt ollut vaikka kuinka paljon?!!!!

Lassukoiden tarkoitus on TUHOTA AVIOLIITTO, KAIKKI HENKINEN KAUNEUS JA NUORET NAISET JA TYTÖT!!!!

Tässäkin ketjussa jo jonkun nuoren äidin kohdalle on osunut tuollainen lassukoiden aivopesemä mies, jolle ei merkkaa mitään mikään muu kuin että HÄN SAA NUORTA JA TIMMIÄ!!! Tämä ajaa monet nuoret naiset ajattelemaan itsestään, että heissä olisi jotain epämiellyttävää, mutta se epämiellyttävä on se saasta-ajatuksenen lassukkamies, jonka elämä pyörii kakskymppisten synnyttämättömien pi*luissa!!! Näillä lassukoilla ei ole mitään ymmärrystä todellisesta elämästä, ei uskollisuudesta, ei ihmisen sisäisestä kauneudesta, ei toisen kunnioittamisesta eikä avioliitosta, eivä tkä he kunnioita naisia ihmisinä, vaan ainoastaan nuoria naisia heidän seksiobjekteinaan! Heille nainen on vain reikä, ja synnyttäneellä se reikä on messuhallin kokoinen, millä vain haluavat PILKATA ja TUHOTA nuorten synnyttäneiden äitien seksuaalisuuden ja koko ihmisyyden polkea lokaan!

Älkää vastailko näille lassukkaprovoille, he ovat narsisteja, jotka käyttävät KAIKEN saamansa palautteen omaksi hyödykseen lyödäkseen lisää!!!

Nuoret äidit, te olette  NORMAALEJA kaikkine röpelöityvine alapäinenne ja raskausarpinenne! Jokainen nainen muuttuu synnytyksessä, mutta mies voi olla täysi k-pä, ellei sitä HYVÄKSY sellaisena. Raskauden jäljistä voi osan ajan myötä korjata elämäntavoilla, ja uskokaa: on oikeasti edelleen paljon miehiä, isiä, jotka kunnioittavat ja rakastavat sitä synnyttänyttä vaimoaan, jopa RAKASTAVAT KAIKKIA RASKAUSARPIAKIN,  koska ne ovat heille kuin kunniamerkkejä äidin vartalossa HEIDÄN YHTEISTEN LASTEN KANTAMISESTA JA SYNNYTTÄMISESTÄ!!!

Älkää, siskot rakkaat, menkö noiden lassukkaraukkojen halpaan ansaan!

Kunnioittakaa itseänne! Olette kaikkine ylikiloinennekin täydellisiä naisia, joka oikinen on! Ihmistä ei tee vain fyysinen kuori (joka vain näille lassukoille kelpaa!), vaan myös sisäinen SINÄ! Olet kaunis ihminen ja kelpaat omana itsenäsi! Lassukat on surkeita sydämettömiä pintaliitäjiä!

Vierailija
16/29 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 07:50"]

Nuoret äidit, te olette  NORMAALEJA kaikkine röpelöityvine alapäinenne ja raskausarpinenne! Jokainen nainen muuttuu synnytyksessä, mutta mies voi olla täysi k-pä, ellei sitä HYVÄKSY sellaisena.

[/quote]

Aika törkeästi sanottu. Kenelläkään ei voi olla velvollisuutta pitää toista viehättävä. Kyllä minua ainakin raskauden ja synnytyksen merkit nuoressa naisessa ällöttävät, enkä voi mieltymyksilleni mitään. Olen silti kunnollinen ja asiansa hyvin hoitava tavallinen mies, joka on tällä hetkellä pitkässä ja rakastavassa parisuhteessa.

Vierailija
17/29 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 07:50"]

Kunnioittakaa itseänne! Olette kaikkine ylikiloinennekin täydellisiä naisia, joka ikinen on!  .... Olet kaunis ihminen ja kelpaat omana itsenäsi! Lassukat on surkeita sydämettömiä pintaliitäjiä!

[/quote]

Kirjoituksessai on pointtia. Mutta hieman kalskahtaa, että kun jokainen nainen on täydellinen, niin miehissä kuitenkin on surkimuksia, joita saa solvata?

Synnyttänyt nainen on aivan yhtä haluttava kuin synnyttämätön - kunhan itse haluaa olla!

Nainen, jos mies kehuu sinua ja kertoo haluavansa, USKO sitä. Ja usko itseesi. Älä tuhlaa elämääsi voivottelemalla epäkohtia, joista kumppanisi ei välttämättä ole millänsäkään.

Vierailija
18/29 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:51"]

[/quote]

Kyllä se valitettavasti vain näin on, että lapsen hankkiminen jättää jälkensä naiseen. Ei tällaisia muutoksia tarvitse kenenkään hyväksyä.kumppanissaan.

[/quote]

Tarvitseepa. Jokaisen, joka on kykenevä empatiaan, rakkauteen ja läheisyyteen. Osa ihmisistä on kylmiä, tunteettomia psykopaatteja, ja niillä on sitten omat "pelisääntönsä", ja lääkkeensä.

Vierailija
19/29 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joscteillä on löysä pimpero niin miksi hitossa ette ala treenaamaan sitä tiukemmaksi. Hyi helkkari jos voelä annatte sen rehottaakkin. Eipä ihme, että niin mies jonka kanssa on mulla ollut yhdenillan juttuja, on kertonut, että on just saanu lapsen ja ei enään halua naistaan, koska se on muuttunut. :( totta hitossa ne tulee ettimään sitä parikymppistä pimpsaa jos ämmä luulee lapsella sitovansa miehen loppuelämäksi. Pitäkää huolta itsestänne samalla tavalla kuin seurustelun alussa.

Vierailija
20/29 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies piti kuvottavana epparihaavasta jääneiden tikkien arpia ja valitti että olen muutenkin niin muuttunut synnytyksen jälkeen, että harmi kun ei edes harkittu sektiota. Mies haukkui mua joka kerran kun oltiin sängyssä, välillä syynä olivat rumat raskausarvet ja välillä se että alapääni ei enää tuntunut samalta.

[/quote]

Se ei ollut mies, vaan SIKA.

Kuinkahan paljon on niitä avioeroja, jotka johtuvat vain siitä että mies ei sopeudu naisen raskaudesta muuttuneeseen vartaloon?

[/quote]

Enemmän ne loppuvat siihen, että nainen ei itse sopeudu muuttuneeseen vartaloonsa, ja mies taas ei sopeudu tähän naisen sopeutumattomuuteen. Jos nainen ei itse pidä itseään viehättävänä ja haluttavana, vaatii vahvan miehen, ettei ala uskoa samaa - vaikka itse olisi eri mieltä, ja kertoisi tämän naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi