Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokos tuo " iltiksen" yllätysvauva on puitu..??

Vierailija
31.07.2006 |

Miten helv... voi olla mahdollista ettei nainen huomaa, että masussa asustelee yli 3kg vauva?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aivan hyvin yllätysraskauden vauvan liikkeet voi mennä megalomaanisten ilmavaivojen piikkiin!

Vierailija
22/28 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti. Ja lehdessähän oli tytöstä toukokuussa otettu kuva, jossa näkyi vyötäröäkin, eikä tosiaan näyttänyt raskaana olevalta. Jos kuukautiset jatkuvat, lihot muutaman kilon kuten usein tiettyyn vuodenaikaan, niin mistä ihmeestä sitä tajuaisi olevansa raskaana????

Teettekö itse raskaustestin heti kun lihotte jonkun kilon?

Ps. Ilta-Sanomat on ILTIS, Iltalehti on Iltalehti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun edellisestä synnytyksestä on 10 vuotta, enkä taatusti ole raskaana, mutta joskus jotkut muljahdukset mahassa (ilmavaivat tms) tuntuvat ihan samoilta kuin potkut aikoinaan! Joskus olen itsekseni naureskellut, että yhtä hyvin tuolla voisi olla vauva, kun olen muistanut, miltä se tuntuu. Jos ei ole koskaan ollut raskaana, ei niitä vatsan toimintoja voi erottaa toisistaan. Kun ei nytkään aina voi.

Vierailija
24/28 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedostamattomana ohi jos vaikka kuukautisetkin olisi jatkuneet!

Ainakin mun vauva väänsi masussa välillä niin hienoja kevätjuhlaliikkeitä että tuntui kylkiluiden kohta rusahtavan rikki. Välillä mahasta nousi terävä kumpare (kantapää) ja toisinaan koko maha " vaihtoi puolta" oikealta vasemmalle ym.

Miten sellaiset mulvaukset selittää itselleen?? " Oooh, onpa kovat pierut tulossa... enpä taida enää syödä tummaa leipää..." ??!?

Vierailija
25/28 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi liikkuminen on sellaista ilman kiertämistä, mutta kyllä mulla ainakin lopuksi on vatsassa ollut sellaista mönkimistä, että ei ole mikään jäänyt epäselväksi. Koskaan en ole kuullut kenenkään yllätysäidin kertovan, miten ovat selittäneet itselleen ne liikkeet, koska kyllähän jokainen vauva liikkuu vatsassa.

Vierailija
26/28 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

akka on paneskellu ties kenen kanssa ja sit tulee lihottua seitsemän kiloa mut ei tässä mitään " kun mä lihon aina keväisin" . blondius huipussaan...

Vierailija
27/28 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat voi tulla ja masu pysyä huomaamattomana. Mutta liikkeet? Ok, toki alle rv 25 liikkeet voi olla jotain pientä muljahtelua ja joku voi ne ilmavaivoihinkin sekoittaa. Ja samanlaisia tuntemuksia on minulla ollut myös ei-raskaana. Mutta ei joka ilta. Eikä montaa muljahdusta peräkkäin. Eikä ne muljahdukset ole herättäneet klo 3 aamuyöstä. Eikä ne ole villiintyneet siitä, kun on mahaa taputellut. Minulla esikoinen liikkui lähes taukoamatta ja kipeästi. Olisin saanut kyllä olla aikamoisen idiootti, jos en olisi raskautta huomannut. Ja nyt odotan toista, liikkeet huomattavasti vaisummat ja vähäisemmät, mutta silti sellaiset, että jos näitä " muuten vaan" tutuisi, niin kyllä saakelin nopsaan olisin lääkärissä!!

Vierailija
28/28 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollutkin kun ei ole vauvaa huomannut.

Vierailija:

Menkat voi tulla ja masu pysyä huomaamattomana. Mutta liikkeet? Ok, toki alle rv 25 liikkeet voi olla jotain pientä muljahtelua ja joku voi ne ilmavaivoihinkin sekoittaa. Ja samanlaisia tuntemuksia on minulla ollut myös ei-raskaana. Mutta ei joka ilta. Eikä montaa muljahdusta peräkkäin. Eikä ne muljahdukset ole herättäneet klo 3 aamuyöstä. Eikä ne ole villiintyneet siitä, kun on mahaa taputellut. Minulla esikoinen liikkui lähes taukoamatta ja kipeästi. Olisin saanut kyllä olla aikamoisen idiootti, jos en olisi raskautta huomannut. Ja nyt odotan toista, liikkeet huomattavasti vaisummat ja vähäisemmät, mutta silti sellaiset, että jos näitä " muuten vaan" tutuisi, niin kyllä saakelin nopsaan olisin lääkärissä!!