Tekstiilikaksonen, wtf?!
Mitä ihmettä tää tarkoittaa kun kaverini, ihan aikuinen ihminen on alkanut pukeutua samalla tavalla kuin minä? Jopa ihan täsmälleen samoihin vaatteisiin?
Jäin monttu auki kun löysin kaupasta limited edition- juhlamekon ja tää osti sen samalla reissulla.
Kommentit (12)
Ei tää mua muuten haittaa, vaatteet näyttää lähes aina paremnalta mun päällä, mutta eikö tää oo pikkasen outoa?
Kouluikäisenä pukeudutaan samalla tavalla.
Lisäksi hän on alkanut ehdottelemaan mulle aivan täysin tyylistäni poikkeavia vaatteita, joita en mistään hinnasta laittaisi päälleni.
Eli varastaa mun tyylin ja haluaa et mä pukeutuisin toisin?
Toi on sairasta! Samaa teki yks daiju mulle! Ex-kaveri nykyään..
Tuttua... ja niin ärsyttävää.
Periaatteessa kai voi kieltääkään ketään ostamasta mitä haluaa.
Apinat.
kouluikäisenä siitä myös vedettiin herneet nenään ja kummaksuttiin kovaan ääneen. olihan se kiva ihmetellä luokan muille tytöille "miksi mira ostaa aina kaikki samat vaatteet kun mä", ja ihan kovin hienostuneesti sanoa että "on se kumma kun se ihailee mua ja haluu olla niinku mä".
ja hei haloo.. av-mamma kun painelee ostamaan sen "limited edition juhlamekkoa", niin onko sillä niin väliä onko se sama mekko sun kaverin päällä vai jollain muulla puoli tutulla. ja ketä kiinnostaa muutenkaan, tuskin te nyt joka paikkaan kuljette käsikynkässä, ja vielä niin että se sama riepu olisi sattumalta samana päivänä päällä.. ymmärtäisin jos kyseessä olis joku oikeasti erikoinen, speciaali ja harkittu mekko (tosin en tiedä onko, mutta epäilen) niin olisi tylyä, muuten mitä väliä! aikuiset(?) ihmiset.
ensinnäkin, en oo mamma. :)
eikä tässä nyt yks mekko haittaiskaan, vaikka todellakin oli erikoinen.
pointtini on et se on ostanut kymmenittäin samoja tai hyvin samanlaisia vaatteita, minusta se on hiukka kummallista. ja paljon me liikutaan yhdessä, kun on sama kaveripiiri. näyttää idioottimaiselta kun ollaan samat vaatteet päällä, varsinkin kun on ihan erilaiset kropat.
ja ihmettelen et mitä helkkaria sen päässä liikkuu...
viimeksi kun oli ostanut taas saman vaatteen sanoi ihan teennäisesti:"oho, tiedätkö... olen tainnut ostaa tän saman hameen."
On käyttäytynyt todella oudosti muutenkin, mietin vain mihin tämä voisi liittyä.
En siis tässä nyt hae mitään "ihqu- tyyli" nostatuksia keltään, olen alkanut epäillä että tuossa samaistumisessa on jotain outoa.
Hän vaikuttaa onnettomalta. Unihäiriöitä, liikaa alkoholia ja hänellä on kipulääkitys, pettää miestään... yms.
Kun yritän kysyä, mikään ei ole vialla. Vaan kaikki on hienosti, vaikka edellisenä yönä on itkenyt ihan paranoidista känni- itkua puhelimessa. Ei ilmeisesti itse muista.
En tiedä olenko katsonut liikaa elokuvia, mutta jotenkin on alkanut ahdistaa haluaako hän muutakin elämästäni kuin vain vaatteet.
Onneksi en ole tutustunut tekstiilikaksosiin :) Itselläni tosin kerran kävi, että olin eri päivinä eri kauppareissuilla ostanut täsmälleen samanlaisen takin. En voinut pitää sitä takkia vuoteen, kun jostain syystä se ärsytti ja nolotti niin paljon. Ja tämä siis yläasteella.
Onneksi ei tarvitse enää asua pienessä kaupungissa, jossa ei ole mitään vaatevalikoimaa.
Juu, ymmärtäisin sattuman, ketjuliikkeet, yms.
Mut tää on jotenkin jatkuvaa ja tykkään tosiaan aika erikoisista vaatteista.
Eikä kyse ole siitäkään että hän olisi tyyllillisesti epävarma, ihan hyvä tyyli hänelläkin on ollut. En myöskään käsitä miksi hän "ajaa" minua pois omasta tyylistäni. Ehdottelee ponnekkaasti aina ihan päinvastaista, jos erehdyn hänen kanssaan kauppaan. Vaikka sanon että ei miellytä, niin jatkaa vaan.
Mulkku