Kuinka moni täällä aikoo viettää ensi vuonna Tipattoman Tammikuun? t. juoppo
Viime vuonna vietin ja ei se elämää mullistanut, mutta oli kuitenkin hyvä tunne että halutessaan pystyy olemaan tipattomalla. Roskaruokaa tuli kyllä mätettyä.
Kommentit (48)
Jos baarit saa vihdoin olla auki edes suht normaalisti, niin vietän tipallisen tammikuun.
Joo. Ihan hyvin voisi nyt jo laittaa korkin kiinni....mutta on nämä yksinäiset viikonloput jotenkin niin orpoja ilman turruttavia oluita.
Tammikuu ilman touhutippoja , siinä vasta haaste!
Parempi elämä päihteistä vapaana. Aina ;-)
Ei pysty. 😕 Ostin jouluksi 3 litran tönikän enkä ehdi sitä ennen tammikuuta tyhjentää.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty. 😕 Ostin jouluksi 3 litran tönikän enkä ehdi sitä ennen tammikuuta tyhjentää.
Selityksiä, tekosyitä. Kutsu kavereita auttamaaan tyhjentämisessä. Tai vedät niin armottomat kännit ettei enää vähään aikaan tee mieli
Vierailija kirjoitti:
Näihin tulee aina kaappijuopot kertomaan miten "Minulle alkoholi ei ole ongelma! En tarvitse mitään tipattomia!". Jos se oikeasti ei olisi ongelma niin ei tuntisi tarvetta tulla sitä todistelemaan.
Itseään häpeävät kaappijuopot alapeukuttaa.
Valehdella voi muille ja itselleen, mutta totuus on että te "yksi lasi hyvän ruoan kanssa" lipittäjät olette ihan yhtä rapajuoppoja kuin sillan alla asuva Pera 62
Vierailija kirjoitti:
Näihin tulee aina kaappijuopot kertomaan miten "Minulle alkoholi ei ole ongelma! En tarvitse mitään tipattomia!". Jos se oikeasti ei olisi ongelma niin ei tuntisi tarvetta tulla sitä todistelemaan.
Mutta kun sitä kysytään, että pidätkö vai et? Ja järkevään keskusteluun/vastaukseen kuuluu kertoa syy.
En koe tarvetta olla tipattomalla, en ole alkoholisti. Juon pullon viiniä päivässä, enemmänkin voisin juoda koska Etelä-Euoroopassakin juodaan.
Tavallaan, liittyy kylläkin laihduttamiseen joka alkaa 2.1. Kuten aina ennenkin. Tänä vuonna kyllä jatkan ainakin helmikuulle. Mutta pari senttiä punaviiniä kerran viikossa ei kaada tipatonta eikä laihduttamista.
Vierailija kirjoitti:
En koe tarvetta olla tipattomalla, en ole alkoholisti. Juon pullon viiniä päivässä, enemmänkin voisin juoda koska Etelä-Euoroopassakin juodaan.
Montakohan viestiä sinäkin tähän ketkuun olet jo laittanut, huoh...
Ja aina sama idea - kaikki alkoholin juojat on rapajuoppoja kuten tästäkin viestistä paistaa läpi
Tipaton tammikuu ja hatsiton helmikuu ja sitten voi rauhassa ryypiskellä ja narkkailla loppu vuoden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan viestiä sinäkin tähän ketkuun olet jo laittanut, huoh...
Ja aina sama idea - kaikki alkoholin juojat on rapajuoppoja kuten tästäkin viestistä paistaa läpi
Sinä se ketku olet, ja alkoholisti joka kieltää asian ja huijaa vain itseään.
Olin marraskuussa 2viikkoa ilman. Sitten olenkin ollut useammin humalassa kuin selvinpäin illan tullen. Vähän kosteata on ollut.
Minä, ei luultavasti tule olemaan vaikeaa sillä inhoan humalatilan jälkeistä viikkoa anyway
Itsehän en juo kuin niinä päivinä, joiden nimi alkaa t:llä - tiistaina, torstaina ja tänään.
Minä en ole alkoholisti koska juon vain silloin kun minulla on tylsää
Kannattaa silti mitata löytyykö sitä selkärankaa tarpeen vaatiessa pidättäytymällä kalenterikuukauden, tai mieluummin parin, ajan kaikesta alkoholista. Kaikki eivät siihen pysty. Vasta kun olet tuon tehnyt, voit sanoa että pystyt tarvittaessa olemaan myös ilman alkoholia.