Miehet, mitä ajattelette hyväillessänne naisen rintoja?
Kommentit (26)
En pysty ajattelemaan mitään muuta kuin niitä rintoja itsessään.. silloin kun vaimo antaa hyväillä ja kosketella, meinaan seota jo pelkästä ilosta... Aina ei vaan anna, joskus haluaa pitää liivit yllä
"Jokohan tää riittää, että päästäisiin pikkuhiljaa asiaan?"
Sama vastaus kuin nro 2. Ajattelen niiden rintojen kiinteyttä ja hyvänmuotoisuutta, jos ne ovat ilman liivejä. Jos pitää liivit itsepintaisesti päällä, ajattelen, miltä ne mahtaisivatkaan tuntua ja näyttää ilman liivejä.
Minä tykkään eniten näpelöidä nännejä, en niinkään puristella tissejä. Sitä tehdessä varmaan lähinnä yritän fiilistellä, miten nännien käsittely tekee säväreitä vaimon kehon läpi alapäätä kohti.
Voi kun näissä isoissa kauniissa rinnoissa olisi maitoa.
"Nämä nännit näyttäisivät mahtavilta formaldehydipurkissa takan reunuksella."
Sekoan pelkästä katselusta. Rakastan jos nainen kaartaa selkää, ottaa niskasta kiinni ja painaa suun rinnoille.
Mietin miten kiihottavaa olisi tehdä rinnoille mitä mielikuvituksellisinta kovakouraista väkivaltaa ja sitten ottaa fyysisellä ylivoimalla pakoon yrittävä nainen.
Hillitsen kuitenkin itseni ja harrastamme kilttiä vaniljaseksiä valot sammuksissa.
Kyllähän vaimon rintojen katselu kiihottaa. Ja kosketellessa löhes aina erektio, esim. jos vain hieroo ja sivusta menee vähän rintojen puolelle.
Enemmän kuin ulkonäkö ja tuntuma merkitsee, että ne kuuluvat juuri vaimolle. Muuten ei välttämättä kiihottaisi pahemminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama vastaus kuin nro 2. Ajattelen niiden rintojen kiinteyttä ja hyvänmuotoisuutta, jos ne ovat ilman liivejä. Jos pitää liivit itsepintaisesti päällä, ajattelen, miltä ne mahtaisivatkaan tuntua ja näyttää ilman liivejä.
Ihanat miehet 💗.
Ihailen niiden ihanaa isoutta, ja pehmeyttä. Kiihotun kun hyväilen rintoja. Mulla alkaa seisomaan rajusti. Otan nännin suuhun ja imen hellästi. Vaimo laskee samalla housuni. Ottaa kivikovan kaluni käteensä ja alkaa runkata. Mennään makkariin. Työnnyn sisään , ollaan lähärissä. Isot ihanat rinnat heiluu. En kestä pitkään, otan ulos ja laukean isoille ihanille rinnoille..
Ajatuksissa on kiihottaa naista mahdollisimman paljon. Hivellä, hyväillä, puristella, nuolla ja imeä. Katsoa ja tuntea kun nainen kiihkosta kiemurtelee, joskus jopa laukeaa siitä. Tykkään itse myös rinnoista joten nautinnollista myös mulle.
Vierailija kirjoitti:
Ihailen niiden ihanaa isoutta, ja pehmeyttä. Kiihotun kun hyväilen rintoja. Mulla alkaa seisomaan rajusti. Otan nännin suuhun ja imen hellästi. Vaimo laskee samalla housuni. Ottaa kivikovan kaluni käteensä ja alkaa runkata. Mennään makkariin. Työnnyn sisään , ollaan lähärissä. Isot ihanat rinnat heiluu. En kestä pitkään, otan ulos ja laukean isoille ihanille rinnoille..
Tälle tekisi mieli tumputtaa. T. Nainen.
Taidan monasti vain hyväillä niitä ilman ajatuksia. Aina kai sitä jotain ajattelee,mutta joskus ajattelen jotain aivan muuta. Jos ajattelen seksiä ja hyväilen rintoja, saatan miettiä esim. miltä ne näyttivät heiluessaan, kun ex-miehensä pani häntä. Kiihotun kyllä pelkästä koskettelustakin, mutta tuosta ajatuksesta todella.
Silloin en nimenomaan ajattele mitään. Antaudun hetkeen ja kiihkoon. Ihana leikki vaimon kanssa on alkanut ja mihinkään ei ole kiire. Kerran vaimolta oli varsin ajattelevainen teko asetella tyynyä pääni alle niin, että naama ja huulet ovat lähempänä rintoja valmiina hyväilemään, kun hän on ratsailla.
mies32 kirjoitti:
Silloin en nimenomaan ajattele mitään. Antaudun hetkeen ja kiihkoon. Ihana leikki vaimon kanssa on alkanut ja mihinkään ei ole kiire. Kerran vaimolta oli varsin ajattelevainen teko asetella tyynyä pääni alle niin, että naama ja huulet ovat lähempänä rintoja valmiina hyväilemään, kun hän on ratsailla.
Nappaankin tästä vinkin. Kiitos, T. Nainen.
Naapurin teinitytön pyllynreikää.