En hyötyisi harrastamisesta mitään
Vaikka Neuvolakin sitä sössöttää.
Siihen kuluisi rahaa ja aikaa. Joutuisin olemaan muiden ihmisten kanssa tekemisissä jotka haluaa minulle pahaa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastamisesta voi olla mielenterveydelle hyötyä. Aloittajan tapauksessa suosittelisin kokeilemaan.
Ei ole. Ei ole olemassa mitään harrastusta joka kiinnostaisi. Kaikki on henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja inhottavia ihmisiä täynnä. Toisekseen niistä tulee kuluja.
Bongaa pilviä.
Suomalainen luonto on aika järkyn rumaa.
Verrattuna mielenmaisemaasi si on käsittämättömän kaunis.
Mielenmaisema i on kaunis toisinkuin teillä kapakoissa notkuvilla bulkki äidillä
Minulla oli ap:n kaltainen äiti. Suunnittelin hänen takiaan jo lapsuudessa itseni tap'pamista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ap:n kaltainen äiti. Suunnittelin hänen takiaan jo lapsuudessa itseni tap'pamista.
Itsetuhoisuus aiheutuu aivoissa olevista aukoista. Ne syntyy siitä kun äiti on liian kauan erossa lapsistaan. Surullista että sinulla on ollut huono äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastamisesta voi olla mielenterveydelle hyötyä. Aloittajan tapauksessa suosittelisin kokeilemaan.
Ei ole. Ei ole olemassa mitään harrastusta joka kiinnostaisi. Kaikki on henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja inhottavia ihmisiä täynnä. Toisekseen niistä tulee kuluja.
Bongaa pilviä.
Suomalainen luonto on aika järkyn rumaa.
Mielenmaisema i on kaunis toisinkuin teillä kapakoissa notkuvilla bulkki äidillä
Tunnistan mitä yrität kuvailla, en ole sellainen. Kauneus on katsojan silmissä. Sinulle kaunis, minulle ruma ja kääntäen.
Vasta nyt tajusin kuinka typerä nimi Neuvolalla on. Ei kai sen paikan tarkoitus oikeasti ole se että siellä jaellaan neuvoja? "Tule tänne neuvottavaksi, meistä on sinulle paljon hyötyä koska me osataan neuvoa sinua, hyvä neuvo on kullanarvoinen!"
Eihän missään muussakaan laitoksessa enää nykyään tehdä mitään muuta kuin vain jaetaan neuvoja. Yhtä turhia laitoksia kaikki.
Pirkka-lehden nikseillä voitaisiin korvata yli puolet Suomen kaikista laitoksista. Säästyisi yli puolet verorahoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bongaa pilviä.
:D