Suomi24 chat?
Kukas sielä on käynyt? Aattelin tässä tylsyyden kuluksi käydä vähän katsomassa mutta en oikein tajunnut miten toimii. Ensin valitsin 'ajanviete' ja sitten tuli 4 vaihtoehtoa: Hautausmaa, kahvila, kisastudio ja seurahuone? Ja sitten siinä alla lukee että "12 chattaajaa alueella". Mikä noista pitäisi valita? toimiiko nimimerkillä? Onks tää random chat eli mikä valitsee itse keskusetlukumppanin vai saanko itse alottaa? Ja mistä se tietää missä alueella asun, vai mitä toi "alue" tarkottaa?
Auttakaahan aloittelijaa :D
Kommentit (11)
joo, menet sinne huoneeseen johonkin, siellä näkyy esim. 12 keskustelijaa kaikki samaa aikaan, mutta voi kutsua muita keskustelemaan privaatisti.
En ole ihan varma, olen käynyt siellä viimeksi todella kauan sitten, tyyliin 8vuotta sitten.....
Valitse mielummin joku ikäryhmä. Mene nimimerkillä...voit höpistä yleisesti jolloin kaikki näkee viestit.
Mutta jos oot nainen niin nopeasti se ruutu punaseksi lävähtää. Kun vastaat klikkaa nimeö ja ruksaa vain hänelle kohtaa;)
Mä tuun illemalla. .nähdään siellä. ..tosin sexbarissa itse oken.
Okei, jos valitsee ikäryhmän niin pitääkö valita oma? Tai siis jos menen eri ikäryhmään kun mihin kuulun niin pitääkö mun valehdella oma ikä? :D Kuuluisin tuohon 16+ porukkaan mutta eipä paljon kiinnostais jutella teinien kanssa (olen 20)
Okei vielä 1 kysymys :D eihän noi mun antamat tiedot tuu mihinkää näkyviin ku rekisteröin nimimerkin?
Tulee profiiliin mutta voit muokata. Oikea nimi jne ei tietenkään näy.
No voi hemmetti :S Nyt menin yhteen huoneeseen ja se vaan "lataa...." ei näy keskustelua, painoin sitte vaan edellistä ja nyt jäin sinne huoneeseen enkä pääse poistumaa. Kaikki muutkin huoneet vaan "lataa...." Ja nyt meni se tylsä hetkikin ohi kun tuli muuta puuhaa eli ehkä koitan myöhemmin uudestaa
Kuinka kestätte chatissä? Oli aika negatiivista porukkaa.
up