Toni Niemisellä JÄLLEEN uusi rakas :DD
Eli kohta taas sonni kyntää ja siementää jonkun! Sitten taas porsitaan, erotaan ja etsitään uusi siemennettävä.
En voinut lukea IL artikkelia, mutta otsikossahan kaikki oleellinen olikin!
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Olisit edes linkin laittanut ..
Sincc
Surkea aloitus ..
Oletko niin loinen, ettet viitsi itse mennä Iltalehden verkkosivuilta artikkelia lukemaan, ellei sitä ole kultalautasella kannettu nenäs eteen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Surkea aloitus ..
Oletko niin loinen, ettet viitsi itse mennä Iltalehden verkkosivuilta artikkelia lukemaan, ellei sitä ole kultalautasella kannettu nenäs eteen ?
Kyllä sinäkin voisit vilkaista montako avausta etusivulla on jo tästä tuikitärkeästä uutisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Surkea aloitus ..
Kyllä sinäkin voisit vilkaista montako avausta etusivulla on jo tästä tuikitärkeästä uutisesta.
Olen tietoinen ..
Etpä sinäkään JUURI tätä avausta karkuun juossut ..
Varmaan uusi rakas on jo raskaana.
Tonille jokin palkkio kun yrittää yhden miehen voimilla kääntää syntyvyyden nousuun. Vähintään vapautus elareiden maksusta että jää raukalla rahaa edes ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Surkea aloitus ..
Pelle.
Ei kannata tehdä aloitusta asiasta ilman linkkiä. En tosiaan lähde etsimään mitään sellaista.
Sincc
Kristiina xx kirjoitti:
Jotkut miehet ovat toivottomia.
Onnexi Tonilla on taas toiwoa ..
Sincc
Kumma että Tonille riittää naisia.
Ei uskoisi kun katselee käytöstä ja naamataulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Surkea aloitus ..
Pelle.
Ei kannata tehdä aloitusta asiasta ilman linkkiä. En tosiaan lähde etsimään mitään sellaista.
Sincc
Kyllähän sä itse taidat melkoinen pelle olla .. katsopas vain sinne peiliis .. vai pitääkö sekin sulle nenän eteen raahata .. ? ..
Luin itse kahvikupillisen lomassa jo uutisen, niin en ainakaan minä tarvitse vasiten linkkiä, jonka osaan tarvittaessa hakea itsekin ..
Toivottavasti Toni on käynyt vasektomiassa. Eiköhän hänen lapsiluku ole täynnä kun ei edes kykene elättämään kaikkia lapsiaan.
Ensimmäisen kanssa oli pidempään. Sitten ryhtyi vaihtamaan...
Vierailija kirjoitti:
Tonille jokin palkkio kun yrittää yhden miehen voimilla kääntää syntyvyyden nousuun. Vähintään vapautus elareiden maksusta että jää raukalla rahaa edes ruokaan.
Vuoden suomalainen palkinto hänelle.
Sincc
Surkea aloitus ..