Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, jotka tankkaavat tahallaan ABC:n kallista bensaa, jotta kerryttävät bonuksia?

Vierailija
19.12.2020 |

Itsellä on sukulainen, joka maksaa mielellään S-ryhmälle ylihintaa. Itse en ymmärrä näitä. Muutamalla alennuskortilla otan halvinta bensaa, mitä kotipaikkakunnalta löytyy ja katson hinnan joka kerta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋 Enkä edes saa bonuksia siitä. Ainut syy se että tankkaus onnistuu siinä helpoimmalla. Mut ei mulla ole niin euron tai kympinkään päälle. Pääasia et sujuvaa.

Vierailija
22/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän abc siksi, kun se on lähin bensis 40 km säteellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkaan apsilla ja haen ruuat prismasta toukokuussa kun vakuutusmaksuista tulee täydet bonukset.

Muuten käytän k-ryhmää ja nestettä (nesteen sovellus ja laskutus vaan on niin kätevä ja kylmäasemien hinnat kohdillaan tässä lähellä).

Vierailija
24/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen. Itse nimittäin tankkaan aina ABC:llä. Ja mieheni myös. Tosin ei se polttoaine juurikaan kalliinpaa ole kuin muillakaan, välillä jopa halvinta. Riippuu varmaan siitä, missä asuu, paljonko se bensa/diesel maksaa.

Vierailija
25/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla niin köyhää että joutuu seuraileen bensan hintoja? Eihän?

Aika dum boa käyttää myös jotain vid un bonuskortteja! Ihan W T meininkiä.

Vierailija
26/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä päin huoltoasemilla ei ole suurta heittoa hinnoissa, joten tietenkin käyn abc:lla tankkaamassa, että saan bonuksia. Muutenkin ostokset keskitetty s-kauppaan. Bonuksia kertyy huomattavasti enemmän verrattuna mihinkään muuhun.

Mutta tankkaamisestahan ei saa bonusta vaan alennuksen hinnasta. Nopeesti etittynä ei löytynyt että lasketaanko se polttoaine kk ostokertymään mistä bonukset ja alennukset lasketaan.

Kyllä tankkaus lasketaan kokonaisostoihin mukaan. Voi tarkistaa vaikka sieltä sivulta sovelluksesta missä näkyy missä kaupoissa on asioinut.

Ei ole sovellusta enkä asioi s-ryhmässä kuin pakon edessä. Ketju toimii melko arveluttavasti monellakin saralla mutta pr osasto pitää maineen puhtaana ja korttiuskovaiset.

Vierailija
27/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä jaksanut edes katsoa bensojen hintoja, niin tolpista kuin sovelluksistakaan ja joidenkin senttien takia ei kyllä kiinnosta lähteä ajamaan jonnekin kilometrien päähän.

Vierailija
28/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on auto sen verran kunnossa, että vie vähä bensaa, joten voi tankata vähän kalliinpaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi