Kiva. Mies tuli pikkujouluista lähes tajuttomuuskännissä, sammui hetkeksi eteisen lattialle ja meni laskemaan sonnat vessan viemäriritilälle
Selvisi kun menin katsomaan kun kesti, ettei oo vaan sammunu ritilån päälle ja tuu vesivahinkoa.
Siellä se suihkutti ritilän päällä olevaa läjää tulikuumalla vedellä, toinen satsi vielä perskarvoista roikkuen.
Vessasta pelmahti pskainen vesihöyry ja yökkäsi samantien. Vessan lattia oli yltäpäältä pskassa kun se oli tallustellut siellå märällå lattialla. Ja myös koko asuntp tulee olemaam pskainen, kun herra kömpii pökäle karvoissaan sånkyyn.
Lähdin ja menin hotelliin nukkumaan.
Toivon, että pskanhaju haihtuu uuteenvuoteen mennessä, joilloin ajattelin palata.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään firma järjestä pikkujouluja tänä vuonna muuten kuin verkossa. Siitähän pääsisi heti iltalehtien otsikoihin ja paheksunnan kohteeksi.
Olen töissä paikassa joka vuokraa sauna- ja juhla-tilaa biletykseen. Joka ikinen viikonloppu se on ollut buukattuna pienempien firmojen känniörvellys pikkujoulujuhlien pitopaikaksi. Onneksi loppuu nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään firma järjestä pikkujouluja tänä vuonna muuten kuin verkossa. Siitähän pääsisi heti iltalehtien otsikoihin ja paheksunnan kohteeksi.
Kyllä meillä vaan oli.
Firman omissa tiloissa.
ip-lehtiä ei oltu kutsuttu paikalle.
No, poikkeuksena ehkä kaikkein pienimmät firmat, joiden työntekijät ovat rasvamontun reiskoja tai kylmäkkö kateja. Noillehan riittää muovikuusi, kynttilä ja pullo kossua pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Tuli pikkujouluista omaan kotiinsa, osasi mennä vessaan tarpeilleen ja yritti oma-aloitteisesti siivota jälkensä. Kiitokseksi nainen hylkää. Kukahan tässä oikein on sika?
Nyt puhutaan aikuisesta miehestä, ei 3-vuotiaista.
Oikeestiko joku katselee tuommoista miestä kotonaan?
JSS
Tätä mä just tarkoitin. Mies ehtii kaikkeen. Hyvä mies!
Ja nyt on vasta lauantaiaamu.
Ja läskit miesvihaajaidiootit uskoo näin huonon provon.
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko joku katselee tuommoista miestä kotonaan?
JSS
Ei se taida sinunkaan älykkyytesi huippuluokkaa olla kun noin surkean trollin uskot.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että osasi mennä vessaan tarpeilleen.
Mieshän on siis melkein jo sisäsiisti.
Kaikki ok !
Sincc
Siis häh, korona aikaan järjestetään pikkujoulut, miten vastuutonta toimintaa
Vierailija kirjoitti:
Siis häh, korona aikaan järjestetään pikkujoulut, miten vastuutonta toimintaa
Oli meilläkin oman toimiston väen kesken pikkujoulut firman tiloissa. En näe mitään väärää tai vastuutonta tässä, sillä näemme muutenkin päivittäin tai vähintäänkin viikottain etätyöpäivistä riippuen sekä meitä on samalla toimistolla töissä alle kymmenen henkilöä. Ei kaikki pikkujoulut ole kymmenien tai satojen henkilöiden isoja ryyppyjuhlia. Ohis.
Mies näköjään on soittanut 9.25. Eli on varmaan sammunut uudestaan lattialle/vessaan ja havahtunut.
Itse lähdin klo 05.00 ja olen jo toisessa kaupungissa ja pehmeä hotellisänky odottaa..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies näköjään on soittanut 9.25. Eli on varmaan sammunut uudestaan lattialle/vessaan ja havahtunut.
Itse lähdin klo 05.00 ja olen jo toisessa kaupungissa ja pehmeä hotellisänky odottaa..
Ap
Aika ässä, kun saat buukattua itsesi hotellihuoneeseen heti aamusta.
Viisas nainen on valinnut viisaan miehen ja nyt avautuu valinnoistaan vauvapalstalla. Ongelmana on kakka. Näitä samoja aloituksia on joka päivä, minua ihmetyttää parisuhteen tilanne, kun miehellä on joka päivä pikkujoulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuskinpa ne hotellit ovat nyt täyteen bookattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tällaiset konkariässät kutsuvat sitä myös aikaiseksi sisäänkirjautumiseksi..klo 11. Korona-aikaan on väljää. Pieni lisåmaksu tulee tietty yleensä päälle.
Pitkät ihanat unet odottavat!
Ap
... ja ihminen on sitä mitä hän syö.
Sika.
Eikö se mies ymmärrä hygieniasta mitään? Ensin tietenkin pestään takamus, eikä siitä paikasta värähdetäkkään jos jaloissa on sontaa. YÖK.
TÄJ Tätä älä jätä