Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies ei rakasta mua enää. =(

Vierailija
31.07.2006 |

Tiedän ettei rakasta. ei vaan myönnä sitä. yrittää pitää perhe elämästämme kiinni. toisin sanoen elää kuin sinkku ja haluaa etten mä näe sitä. =( Näenhän minä ja se sattuu saatanasti kun ite rakastan häntä aivan yhtä päljon kuin sillo 7 vuotta sitte ku nähtiin.=/ meillä on kaksi lasta ja kolmas nyt viikolla 11 tulossa. kysyin mieheltäni et teenkö abortin ja vastaus oli ettet todellakaan. silti näen ja koen ettei hän rakasta ja arvosta ja kunnioita minua enää. =(

mitä helvettiä mä teen?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tms.

Ettei nyt vaan hormonit hyrräis ylikierroksilla?

Vierailija
2/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle että kyllä tämä raskaus on niin tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet parit, jotka ovat olleet vuosikymmeniä naimisissa sanovat liittonsa salaisuudeksi sen, että koskaan molemmat eivät ole lakanneet rakastamasta samaan aikaan!

Itselläni oli tuossa kausi, etten niin kamalasti rakastanut miestäni ja mietin jo eroakin. Nyt asiat ovat kaitenkin paremmalla mallilla ja rakkaus löytynyt uudelleen - parempana kuin ennen!

Vierailija
4/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinlaskut pilvissä. on alkanu juomaan kaljaa niin että tulee kaatokänniin, toisin sanoen haluaa paeta todellisuutta. ennen ei juonut känniä kuin kerran pari vuodessa ja nyt kesän aikana jo muutaman kerran, ei edes loma aikana vaan työputken keskellä. haukkuu mua rumaksi ja antaa ymmärtää etten ole parasta sänkyseuraa ja silti vaatii multa joka ilta jotain seksiä, vaikka olen raskaana ja voin huonosti ja olen väsynyt. ei halua lähteä mun ja lasten kanssa minnekkään vaan viettää aikaa ennemmin omissa oloissaan yms.

=(

sanoo että rakastaa mutta en usko enää yhtään. teot kertoo rakkaudesta ja sanat on ihan helinää. ja hänen rakkauden teot ei päätä huimaa... =(

ite olen kaikkeni hälle antanu. aina hoitanu kodin ja hän on saanu tienata sitä kunnon rahaa, on talo ja autot ja kaikki päällisin puolin ok. mä olen laihduttanu ja kuntoilen ja yrittäny kaiken. olen pyöreä mut monen mielestä ihan kiva ja nättikin, joskus mallin töitäkin tehny, tosin xl mallin.

rakastan miestäni enkä löydä voimia lähteä koska eron syy olisi hänen rakkauden puute, ei mun. =(

ap

Vierailija
5/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan on soppa.

Mitä itse ajattelet?

Onko ok jos mies lähtee/sinä lähdet ja jäät 3 kanssa yksin?

Pystytkö aborttia tekemään?

Pystytkö noinkaan elämään?

Miehesihän pettää sinua ja totta, ei voi kovinkaan paljoa rakkaudesta puhua jos mies käyttäytyy noin.

Miehesi ei ilmeisesti myöskään uskalla tehdä sitä ratkaisevaa päätöstä.

Toivon sinulle rohkeutta toimia oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan