Mistä rock henkinen mies? Ov
Mistä löytäisin samantyylisen ihmisen rinnalleni. Rock tapahtumia ei nyt järjestellä ja baareissa en tykkää käydä. Sielukasta, persoonallista, henkistä... Onko mulla vaan liian korkeat kuvitelmat...
Mistä ihmeestä te olette löytäneet puolisonne <3
Kommentit (24)
Toivottavasti törmätään Tinderissä, siellä minä ainakin etsin rock/metallihenkistä naista.
Pitsinvirkkauskerhosta. Tai siviilipalveluksesta.
Mun mies pölähti puskasta kun istuskelin rannalla.
Samantyylinen = rapalat, tatuoinnit, repaleiset vaatteet.
Mikä on rockhenkinen mies? Joka kuuntelee Maija Vilkkumaata ja Apulantaa? Tai Rolling Stonesia ja Jimi Hendrixiä? Lukee kirjoja ja runoilee? Tuo kukkia ja pitää nahkaliiviä ilman aluspaitaa?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies pölähti puskasta kun istuskelin rannalla.
Oliko munis eli ns. munanvenyttäjä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on rockhenkinen mies? Joka kuuntelee Maija Vilkkumaata ja Apulantaa? Tai Rolling Stonesia ja Jimi Hendrixiä? Lukee kirjoja ja runoilee? Tuo kukkia ja pitää nahkaliiviä ilman aluspaitaa?
Henki haisee halvalle viinalle.
Mulla olisi myös exäkseni juuri jäänyt mies, jota voin lämpimästi suositella, jos lapset eivät haittaa. Ei kyllä suostu esim. nettideittailuun, joten häntäkin voi olla tällä hetkellä mistään löytää.
Kaiken lisäksi jos löytäisi miehen joka ei polta ja alkoholia harvoin, jos ollenkaan. Ja tykkäisi vaan olla. Elämän viisautta, eikä säikähtäisi pienistä :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi myös exäkseni juuri jäänyt mies, jota voin lämpimästi suositella, jos lapset eivät haittaa. Ei kyllä suostu esim. nettideittailuun, joten häntäkin voi olla tällä hetkellä mistään löytää.
No just tämä kun itsekin vierastan mitään tinderiä yms... Että missä nämä mahdolliset helmet piileskelee. Lapsia itsellenikin on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi jos löytäisi miehen joka ei polta ja alkoholia harvoin, jos ollenkaan. Ja tykkäisi vaan olla. Elämän viisautta, eikä säikähtäisi pienistä :)
Ihana kuvaus.
....ja vielä jos osaisi soittaa kitaraa niin ai että :)
Miehellä naama aina venähtää, kun 'rock' on Kirka, Danny ja Hanoi Rocks.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin sun exäsi asuu ja minkä ikäinen :)
Vierailija kirjoitti:
Täältä. Olen jo 51v. Haittaaks se?
Ei haittaa :)
Vierailija kirjoitti:
Elämäntapatyötön olis täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa :)
Mites edetään?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti törmätään Tinderissä, siellä minä ainakin etsin rock/metallihenkistä naista.
Tinder on niin last summer.
n18
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäntapatyötön olis täydellinen.
No joo, en ihan niin tarkoittanut tuolla "vaan olla". Lähinnä sitä, että ei tartte hötkyillä joka ilman suuntaan vaan pysähtyä tähän hetkeen,olla läsnä :)