Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on alkanut näyttää äidiltään :(

Vierailija
13.05.2014 |

En voi mitään, mutta mua suorastaan puistattaa joskus, kun katson jotain kuvaa miehestäni, jossa hän näyttää ihan äidiltään. Jotenkin niin naismainen ja ANOPPI. Sen luonnekin on just kuin anopilla. Mikä ei siis ole hyvä asia.

Välillä tuntuu, että olen naimisissa anopin kanssa. Käskenkö mä sen kasvattaa vaikka viikset jos sitten ei niin äitinsä näköinen olisi? Miten ihminen voi vanhemmiten noin muuttua yhtäkkiä, kun ensin on ollut isänsä näköinen ja nyt vanhemmiten onkin äidin??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ääni muistuttaa anoppini ääntä, ja se ärsyttää. Tiedän mitä tarkoitat.

Vierailija
2/4 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Inhottaa anopin piirteet miehessä, koska anoppini on mielestäni jotenkin epämiellyttävän ja epäseksikkään näköinen ja -luonteinen, ja miehellä nuo samat piirteet, esim. tietyn mallinen suu, ovat vielä epämiellyttävämmän oloisia. Siis mieheni on yleisesti ottaen ihan ok näköinen, mutta anopin piirteet kammottavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Poikaystäväni näyttää myös ihan äidiltään kun hymyilee!! Ja se on oikeesti aika kamalaa,kun tuntuu että katselisi anoppia.....

T. 4 v suhteessa

Vierailija
4/4 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on huvittanut tuo näyttelijä Esko Salminen: nuorena se oli isänsä näköinen (siis Tauno Palon, varsinkin kun vertaa Palon ja Salmisen nuoruudenkuvia, yhdennäköisyys on hätkähdyttävä), mutta mitä vanhemmaksi hän tulee, sitä enemmän hänestä kuoriutuu esiin äitinsä (Kyllikki Väre) piirteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme