Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen muihin varattuna

Vierailija
18.12.2020 |

Olen ollut 10 vuotta parisuhteessani ja oikein ihmetellyt, kun en vaan ihastu keneenkään. Kukaan mies ei ole aiheuttanut mitään tunteita missään. Kunnes tuli tämä vuosi.

Työpaikalleni saapui mies, joka ei ollut yhtään tyyppiäni ulkoisesti. Mutta kun pikkuhiljaa tutustuimme, välillämme kipinöi. Niin paljon, että toisinaan valvoin öitä, koska en vaan saanut unta levottomuudeltani. Vaihdoin työpaikkaa kuitenkin kesän jälkeen ja ihastuminen onneksi loppui siihen.

No nyt uudella työpaikalla koin uuden ihastuksen, taas perhosia vatsassa. Tällä kertaa taas ei yhtään tyyppiäni ja itseäni huomattavasti vanhempi. Mutta kipinöi ja oikein ahdistaa, miten taas tunnen näin.

No sattumoisin näin viikko sitten tämän entisen työkaverini ja taas olen aivan levottoman ihastunut. Ja molemmilta miehiltä saan siis selkeästi vastakaikua.

Oma mieheni on jäänyt ihan statistiksi elämässäni ja koen siitä sekä syyllisyyttä, että olen surullinen.

Muita sarjaihastujia suhteessa? Onko ok ihastua, vaikka onkin varattu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa sitä ihastumista on estääkään jos se on tullakseen. Eri asia on sitten, mitä tekee asian suhteen.

Vierailija
2/8 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastua saa ja voi. Ei ihasumine ole paha juttu. Kyse on paljon enempi siitä, miten ja kuinka elää ja tulee toimeen ihastuksiensa kanssa.

Itse olen ikisinkkuna hieman jo alkanutpelkäämään ihasumisen tunnetta. - Niin monta kertaa olen havainnut sen olevan vain ja ainoastaan omassa päässäni.  Ihastuneena aistit ja järki eivät vain toimi kunnolla. - Onneksi. Sillä parempi kuitenkin näin kuin se, että huomaisin kyynistyneeni ja huomaisin, ettei kukaan tai mikään enää saa minua "syttymään". - Aivot ja mieli kuitenkin kaipaavat oisinaan tunnetta joka saa innostumaan mutta myös sitä tuttua ja turvallista, onka oma rakas voi myös tuoda usein paremmin kuin hetkeksi päänräjäyttävä ihasumisen aalto.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, suhteessa 10v ja kahteen mieheen ihastunut. Ennen en ihastunut keneenkään... mutta nyt näitä ihastuksia on.... ja molemmat antaa jonkinasteista vastakaikua.

Onko sulla ap lapsia?

Vierailija
4/8 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli jäätävä ihastumiskausi, kun lopetin e-pillerit. Nyt muutaman kuukauden jälkeen onneksi helpottaa, hormonit taisi vaan herätä. Nyt kun en koe ihastuvani enää vieraisiin, tunnen taas ihan uusia tunteita omaa kumppaniani kohtaan.

Vierailija
5/8 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä. Tahtoisin jakaantua kahdeksi, niin ett toinen osa jäisi elämään tätä kivaa perhe-elämää ja toinen saisi tehdä mitä mieleen juolahtaa, ja nyt on siis juolahtanut yksi ihminen aika täsmälleen vuoden ajan.

Vierailija
6/8 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/8 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Down löl527

Vierailija
8/8 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo yllä kysyttiin, onko sinulla lapsia? Olisi luontevaa, että uudesta ympäristöstä voisi löytyä uusia kiinnostavia geenejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme