Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pins-kortista???

Vierailija
13.05.2014 |

Kortillahan voi maksaa heti ostoksia niin mistä tiedän paljonko pinssini ovat rahassa. Minulla on nyt n 2500 pinssiä, niin muuttaako kortti automaattisesti ne euroiksi jos nyt vaikka maksan seuraavan kauppareissuni pinsseillä?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 13:08"]Korttini on aktivoitu ja kaikki toimii paitsi nettisivut, näyttää nollaa saldona vaikka pitäisi jo pinssejä olla

[/quote]mulla kesti 5 päivää ennekuin siirtyi, siellä vaan nyt ruuhkaa kun kaikki aktivoi samaan aikaan

Vierailija
62/71 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:11"]

Paljon parempi ku esim k-kortti! Tuhannella plussapusteellä saat kämäsen 5 euron setelin, tuhat pinssiä on 6e ruokakaupassa maksettaessa, MUTTA tarkoitus onkin, että asiakkaat kerryttäisi näitä pinssejä ja voivat ostaa esim lentolippuja, maksaa hotelleissa, ravontoloissa, tilata niistä nettikaupoista!! Siellä se pinsin arvo on PALJON parempi kun ruokakaupassa. Kymmenen eri ihmistä voi liittyä samaan pins-tiliin ja kerryttää pinsejä, ei tarvii olla samaa taloutta. Ymmärsittekö?

[/quote]

Aivan tarkoitus on saada asiakkaita ostamaan lisää ja lisää, muuten ei etuja saa. Paljollako täytyy muuten ostaa, että saa 1000 plussapistettä...

[/quote]1000 plussapistettä saadakseen on ostettava 1000€:lla ja siitä saa sen 5€:n setelin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin pins korttiin semmosen nätin sydämmen muotosen korun niin sillä saa enenmmän pinssei. Mun naapurin tyttö on siinä valinta talon kassalla töissä ja sano et voi antaa enemmän pisteitä jos tykkää kortista. zalandosta en tilaa koska ei oo suomalainen yhtiö. käytän vaan ellosta koska sinne ei tarvi joka kerta maksaa oon kerryttäny jo 35 euro edestä pisteitä

Vierailija
64/71 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rekisteröitynyt ohjelmaan maaliskuussa, mutta korttia en ole saanut vieläkään. Asiakaspalveluun olen laittanut viestiä kaksi kertaa saamatta mitään vastausta. En taida koko korttia aktivoida jos sen vielä joku päivä saan...

Vierailija
65/71 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistin kortin leikkurista läpi :)

Vierailija
66/71 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pinssi on 0,6 senttiä siwoissa ja valintataloissa, joten 15 euroa. Pins-hommassahan "bonukset" ovat puolittuneet vanhaan systeemiin verrattuna, ilmeisesti siitä syystä tietoa on todella hankala löytää, mutta nettisivulta muistaakseni kohdasta usein kysytyt kysymykset löytyi vastaus.

Vierailija
67/71 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kortti muuntaa. Voit käyttää sitä kuin mitä tahansa maksuvälinettä, ja jos rahat kortissa ei riitä, niin maksaa muulla välineellä loput.

Vierailija
68/71 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Zalandon omilla sivuilla ole mainintaa pinsin arvosta?

Vierailija
69/71 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 pinsiä on 6 €. Eli sinulla on 15 euron edestä pinsejä.

Vierailija
70/71 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin pins korttiin semmosen nätin sydämmen muotosen korun niin sillä saa enenmmän pinssei. Mun naapurin tyttö on siinä valinta talon kassalla töissä ja sano et voi antaa enemmän pisteitä jos tykkää kortista. zalandosta en tilaa koska ei oo suomalainen yhtiö. käytän vaan ellosta koska sinne ei tarvi joka kerta maksaa oon kerryttäny jo 35 euro edestä pisteitä

VOI ETÄÄ, TOSI IHKUU. NYMÄKYL TEEN IHAN KANSSAMOIN.

Vierailija
71/71 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1pins=0,006€

Jokainen kumppani päättää itse montako pinssiä eurosta kertyy. Siwasta saa 1pins/€. esim.Golden Rax:ista 2pins/€.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme