pins-kortista???
Kortillahan voi maksaa heti ostoksia niin mistä tiedän paljonko pinssini ovat rahassa. Minulla on nyt n 2500 pinssiä, niin muuttaako kortti automaattisesti ne euroiksi jos nyt vaikka maksan seuraavan kauppareissuni pinsseillä?
Kommentit (71)
Korttini on aktivoitu ja kaikki toimii paitsi nettisivut, näyttää nollaa saldona vaikka pitäisi jo pinssejä olla
Tuskin on sitten tuplapins-päiviä?
Onhan se niinku kivemman näköinen kun vanha kortti, (joka olikin aika mummomainen ja ruma) niin tottakai kaikki trenditietoiset blogien lukijat nyt kipin kapin pins-ohjelmaan mukaan mustan kortin käyttäjiksi =))
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 13:12"]
Onhan se niinku kivemman näköinen kun vanha kortti, (joka olikin aika mummomainen ja ruma) niin tottakai kaikki trenditietoiset blogien lukijat nyt kipin kapin pins-ohjelmaan mukaan mustan kortin käyttäjiksi =))
[/quote]
Mun mielestä se vanha oli just siisti. Kultaiset kirjaimet ja kaikki. Missä blogeissa sitä mainostetaan?
Paljon parempi ku esim k-kortti! Tuhannella plussapusteellä saat kämäsen 5 euron setelin, tuhat pinssiä on 6e ruokakaupassa maksettaessa, MUTTA tarkoitus onkin, että asiakkaat kerryttäisi näitä pinssejä ja voivat ostaa esim lentolippuja, maksaa hotelleissa, ravontoloissa, tilata niistä nettikaupoista!! Siellä se pinsin arvo on PALJON parempi kun ruokakaupassa. Kymmenen eri ihmistä voi liittyä samaan pins-tiliin ja kerryttää pinsejä, ei tarvii olla samaa taloutta. Ymmärsittekö?
Koskakohan ihmiset ymmärtävät, että nämä kanta-asiakasohjelmien "edut" yksinkertaisesti siirtyvät tuotteiden hintoihin. Vai luuletteko kauppiaiden maksavan ihan hyvää hyvyyttään teille ostosten tekemisestä?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:24"]
Koskakohan ihmiset ymmärtävät, että nämä kanta-asiakasohjelmien "edut" yksinkertaisesti siirtyvät tuotteiden hintoihin. Vai luuletteko kauppiaiden maksavan ihan hyvää hyvyyttään teille ostosten tekemisestä?
[/quote]Toki käsitän tuon. Mutta niin kauan kuin noita kanta-asiakaskortteja on, niin sellainen löytyy myös minun kukkarostani. Tyhmäähän se olisi maksaa täysi hinta, jos kortilla saa alennusta. Ei se kauppias noita kalliita korttiohjelmia lopeta, vaikka minä leikkaisin etukorttini.
Hei nyt apua!
Tein tunnukset pins.fi sivustolle ja liityin jäseneksi, onko mulle nyt sitten tulossa se pins kortti postista?
Eli sitä vaan näytetään aina kassalla sitten kun maksetaan ostokset?
Lisäksi mulle tuli se vahvistus sähköpostiin mutta en silti saanut salasanaa jolla pääsisin kirjautumaan pins sivustolle...
Kauan kestää että kortti tulee?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:53"]
Hei nyt apua!
Tein tunnukset pins.fi sivustolle ja liityin jäseneksi, onko mulle nyt sitten tulossa se pins kortti postista?
Lisäksi mulle tuli se vahvistus sähköpostiin mutta en silti saanut salasanaa jolla pääsisin kirjautumaan pins sivustolle...
[/quote]Minullekaan ei tullut salasanaa. Voisi kai kokeilla tilata "unohditko salasanasi" -linkistä...
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:53"]
Hei nyt apua!
[/quote]Minullekaan ei tullut salasanaa. Voisi kai kokeilla tilata "unohditko salasanasi" -linkistä...
[/quote]
MINÄ TEIN NIIN, laitoin saman sähköpostin minkä laitoin rekisteröintivaiheesa jne mutta sanoaa että "osoitetta ei ole olemassa"
Ei taida sivusto toimia kunnolla kun ei kerran ole mun tietoja edes siellä vaikka liittyminen onnistui normaalisti.
Haluan vain nyt tietää että tuleeko se kortti postissa vai pitääkö se erikseen tilata?
Nyt menin tonne sivulle ja olen siellä kirjautuneena, ylhäällä on mun nimi ja muuta mutta silti tohon tulee että KIRJAUDU SISÄÄN
Juu, ei pääse kirjautumaan tai omalle tilille. Sähköpostiviestissä ei ole mitään tietoja eikä MISSÄÄN ole edes kerrottu tosta kortin tilaamisesta.
Sivustolla on vain noista mastercard korteista
Sanoisinko että erittäin perseestä koko systeemi. Oma korttinikaan ei toimi ja kortin aktivointi aiheutti sen, että kaikki tähän asti kerätyt bonukset katosivat. Lisäksi se, että pinsien arvo on joka nettikaupassa eri, eikä mikään kauppa kerro suoraan paljonko 1 pins on euroissa, tekee kortin käytöstä sekavaa. En suosittele.
T: Valintatalon vittuuntunut kassa
Sain luotua salasanan "unohditko salasanan" kautta. Nyt vain odotan toiveikkaana, että kortti ilmestyy postiluukusta, koska sivuilta ei tullut mitään tietoa, että milloin lähettävät kortin. Oletan siis, että lähettävät...
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 13:12"]
[/quote]
Mun mielestä se vanha oli just siisti. Kultaiset kirjaimet ja kaikki. Missä blogeissa sitä mainostetaan?
[/quote]
moukkulassa ainakin. Ja kommenttiboksissa ilmenee, että bloggaajille on lanseeraustilaisuudessa kerrottu, että palkitsee enemmän, kuin vanha systeemi. Tätä ilosanomaa sitten levittävät, vaikka totuus on toisenlainen. Nyt olis jutunaihetta kunigaskuluttajaan.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:11"]
Paljon parempi ku esim k-kortti! Tuhannella plussapusteellä saat kämäsen 5 euron setelin, tuhat pinssiä on 6e ruokakaupassa maksettaessa, MUTTA tarkoitus onkin, että asiakkaat kerryttäisi näitä pinssejä ja voivat ostaa esim lentolippuja, maksaa hotelleissa, ravontoloissa, tilata niistä nettikaupoista!! Siellä se pinsin arvo on PALJON parempi kun ruokakaupassa. Kymmenen eri ihmistä voi liittyä samaan pins-tiliin ja kerryttää pinsejä, ei tarvii olla samaa taloutta. Ymmärsittekö?
[/quote]
Se tuhat pinsiä voi "maksaa" 2000 euroa, jos ostot ovat alle tietyn rajan kuukaudessa. Voi olla, että pinsseillä saatavat alennukset ovat parempia kuin ennen, mutta varsinainen ostohyvitys pieneni puolella verrattuna ykkösbonukseen. Lisäksi mainonta on jos nyt ei harhaanjohtavaa, niin erittäin epäinformatiivista. Bloggaajiakin on värvätty mukaan siinä luulossa, että uusi järjestelmä on kuluttajan kannalta paljon parempi. Käytännössä bloggaajat eivät tiedä systeemistä juuri muuta, kuin etää uusi kortti on musta ja tosi tyylikäs.
Oudon pikaisesti tuli tämä uudistuksen julkaisu ja käyttöönotto. Kotiin tulleessa kirjeessä mainittiin kuitenkin, että tiedot oli poimittu kanta-asiakasrekisteristä 25.2....
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:11"]
[/quote]
Aivan tarkoitus on saada asiakkaita ostamaan lisää ja lisää, muuten ei etuja saa. Paljollako täytyy muuten ostaa, että saa 1000 plussapistettä...
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:24"]
[/quote]
Ja lisäksi kauppiaat maksattavat asiakkailla järjestelmän kulut. Voittaja lienee pinsiä ylläpitävä it-firma alihankkijoineen.
Näköjään on blogiyhteistyökin otettu käyttöön uuden järisyttävän mullistavan pins-systeemin markkinointiin.