Mikä on parasta puolisossasi?
Otsikko kertoo kaiken. Usein täällä parjataan kumppaneita (joskus syystäkin), niin tuntuu että olisi kiva välillä muistella että miksi heidän kanssa tuli päädyttyä yhteen!
Voin aloittaa: mun miehessä on parasta huomaavaisuus.
Kommentit (7)
Rehellisyys, luotettavuus. Laittaa perheen etusijalle. Hellyys
Mä en ole helppo ihminen eikä mun mies ole ikinä kääntänyt mun huonoja puolia mua vastaan. Mun ex teki sitä jatkuvasti. Varsinkin jos uskouduin hänelle jostain, niin heitti sen päin mun naamaa suuttuessaan ja kun erottiin, niin sitä likapyykkiä pestiin joka puolella miehen kautta.
Nykyinen mieheni rakastaa mua just tälläisenä. Aivan sama painanko 48 tai 78, niin aina tuo kehuu mua. Joko tiukkaa pyllyä tai ihanan pehmeää vartaloa. =)
Rakastaa ja kunnioittaa mua yli kaiken.
Ihana, luotettava, rakastava ja komea! Mies joka haluaa elää tavallista arkista elämää rakkauden saattelemana! Meillä on ollut pitkään arkea, ja meille se ''arki'' ei ole mikään paha. Hellyyttä löytyy joka päivä, hupsuttelemme, ja nauramme joka päivä! Mies uskoo siihen oikeaan, ja minä olen kuulemma juuri se nainen hänelle! :)
Rakastan omaa ihanaa miestäni. Hänenlaisiaan tuntuu olevan vähän. Ei halua ja ymmärrä miksi monet miehet pakottavat vaimonsa näyttämään barbilta. Omana itsenään kuulemma nainen on kaunis, ja siihen ei kirurgia tarvitse! :)
Rakastaa minua. Kertoo ja näyttää sen päivittäin. Huomioi pienillä jutuilla(tuo vaikka kauppareissulta oliiveja koska pidän niistä ja hän ei). Nämä tulevat hänelltä luonnostaan eikä kaipaa mitään vastapalveluksia.
Toki itsekin huomioin häntä.
Älykkyys. On ihanaa luottaa, että toinen on niin älykäs, että ymmärtää. Riitatilanteissakin osaa olla analyyttinen ja ajatella asioita monelta kantilta, myös minun kantiltani. Älykkyys tuo mukanaan hyvän keskustelutaidon. Tylsää päivää ei tule, kun keskustelunaiheet ei lopu ikinä.
Huomaavainen ja rakastava puoliso, hyvä isä lapsillemme, ahkera, korjaa melkeinpä kaiken; oli kyseessä talo, kodinkone tai auto. Paras mies minulle.
Hän ei ole lainkaan pahansuopa. Musta se, että pitää päästä sanomaan jotain ikävää toisista ihmisistä, on todella ankea ominaisuus ihmisessä. Miehestäni puuttuu tämä. Hän on myös ahkera, näppärä ja mielikuvitusrikas.