Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten toisiinsa kohdistamaa vihapuhetta: kalkkunaksi nimittely

Vierailija
13.05.2014 |

Naiset arvostelevat toistensa ulkonäköä jos eivät muuta keksi. Säälittävää ja paljastavaa. Kiukun kohteesta ei taida löytyä silloin muuta arvosteltavaa kuin se ulkonäkö ja se vasta paljastaakin arvostelijan näkemyksen itsestään "minussa ei ehkä ole muuta, en ole ole yhtä älykäs, mutta ainakin olen nätimpi kuin sinä". Lapsellista, eikö? Naiset, pystymme parempaan. Itseään vanhemman naisen ulkonäön arvostelu on lyhytnäköistä ja surkuhupaisaa. Siinä asettelee ne raamit, joissa arvostelijan itsekin tulee elää jos on niin onnekas, että elää vanhaksi. Tuetaan toisiamme eikä mollata muita (ja itseä siinä sivussa).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä myös yksi syy siihen miksi naiset eivät pääse urallaan yhtä helposti eteenpäin kuin miehet. Me naiset kun olemme usein susia toisillemme luullen siten tekevämme itsemme paremmiksi. Miksi olla kateellinen toisen menestymisestä tai hyvinvoinnista. Olemalla positiivisempia toisiamme kohtaan, saisimme elämässämme paljon enemmän hyvää aikaiseksi.

Seuratkaapa miespuolisia kollegojanne, he tuskin haukkuvat ja panettelevat toisiaan.

Vierailija
2/6 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä. Sopivia haukkumasanoja ovat lutka, lumppu, huora, horo, jakorasia, pikkuhuora, bimbo ja valkoroska eli wt. Näitä me kurppaiset kalkkunat voimme käyttää ja käytämmekin hyvillä mielin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historiasta tiedämme että naiset on tyhmiä ja eivät ole koskaan saaneet mitään merkittävää aikaiseksi. Naisten ainoat keksinnöt ovat feminismi, miesviha ja nalkuttaminen, siihen se sitten jääkin.

Vierailija
4/6 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorge nyt vaan mutta miehet vetävät mattoja toistensa alta jatkuvasti myös mutta siitä ei tehdä näin suurta draamaa. Mä voin kutsua jotakuta muijaksi tai akaksi ja siitä syystä että tuo sana kuvastaa mielestäni juuri tuota tyyppiä. Se ei ole mitään vihapuhetta. Ja susta tulee nyt mieleen kalkkuna.Ehkä sun pitäis tehdä asialle jotain?

Vierailija
5/6 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 09:51"]

Sorge nyt vaan mutta miehet vetävät mattoja toistensa alta jatkuvasti myös mutta siitä ei tehdä näin suurta draamaa. Mä voin kutsua jotakuta muijaksi tai akaksi ja siitä syystä että tuo sana kuvastaa mielestäni juuri tuota tyyppiä. Se ei ole mitään vihapuhetta. Ja susta tulee nyt mieleen kalkkuna.Ehkä sun pitäis tehdä asialle jotain?

[/quote]Ehei! Minun ei tarvitse tehdä mitään. Ajatuksesi ovat sinun ajatuksiasi, asenteesi omasi, ei minun. Tunteesi ovat omiasi. Vankila, jonka rakennat on sinun. Vankilasi ei kosketa minua, elän sen ulkopuolella.

Vierailija
6/6 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 09:47"]

Historiasta tiedämme että naiset on tyhmiä ja eivät ole koskaan saaneet mitään merkittävää aikaiseksi. Naisten ainoat keksinnöt ovat feminismi, miesviha ja nalkuttaminen, siihen se sitten jääkin.

[/quote]Niinpä niin. Mitäs sinä olet keksinyt?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Marie_Curie

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hedy_Lamarr

http://inventors.about.com/library/inventors/bl_Ann_Tsukamoto.htm

Jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän