Kenen kanssa haluaisit pussailla, jos saisit?
Kommentit (84)
Miehen kanssa lumikinosten loisteessa tähtitaivaan alla. Kevyt pakkanen kruunaisi hetken ja korostaisi lämpimänä läikähteleviä tunteita! Ehkä aattona onni suosii odottajaa... :)
Sally spectra ja heti perään väyrysen paavo. Tuon jälkeen osaisin nauttia kaikesta. Sai mainita vaan yhden nimen. Joten tämä meni vituiks.
Vierailija kirjoitti:
Rammsteinin Richard Kruspen kanssa jollain trooppisella saarella <3
Kävin kattoo onpas komea!! Kolmenkimppaa? Sopiiko sulle?
Todd Kerns, jumalan veistämä luomus! En kestä <3
CHRIS PRATT!! Huuhhuuuuhhhh viidakossa
Vierailija kirjoitti:
Sanskun peräreiän kanssa
Tätä minäkin haluisin. Jessus jos vaan saisi nuolla Sannan sitä.
Jannen kaa tietty. Tyynenä kesäiltana purjeveneen kannella❤️
Yhden huoltomiehen kanssa :D. Olisi kiva kokeilla toimiiko se pussaillu yhtä hyvin, kun keho reagoi jo, kun toinen on ollut lähellä.
Artur Rehin kanssa. Virolainen tubettaja, joka tekee välillä videoita ilman paitaa. Ja todellakin missä vain...
Ihastukseni kanssa. En tiedä hänen nimeä.
Erika Vikmanin. Jos hän ei kaipaa rakkautta, ei varmaan tyytyisi pelkkään pussailuun.
Voi kun olisikin joku jonka kanssa pussailla.
Vierailija kirjoitti:
Yhden huoltomiehen kanssa :D. Olisi kiva kokeilla toimiiko se pussaillu yhtä hyvin, kun keho reagoi jo, kun toinen on ollut lähellä.
Outoja magneetteja nämä huoltomiehet. Olen kokenut joskus samaa.
Miten joku ei pidä pussailusta? Olen itse hulluna siihen! Uuden miesystävän kanssa meinasi tulla ero heti alkuunsa, kun aloitti koronahimmailun pussailussa, ja minä en siihen suostunut. Voisin pussailla tuntikausia, kunnon kielareita (mies ei kylläkään kielareista diggaa), loputonta nuoleskelua, ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rammsteinin Richard Kruspen kanssa jollain trooppisella saarella <3
Kävin kattoo onpas komea!! Kolmenkimppaa? Sopiiko sulle?
Bändihän julkaisi aidot valokset vehkeistään. Siitä vaan kokeilemaan.
Tommin kanssa tietysti.