Kenen kanssa haluaisit pussailla, jos saisit?
Kommentit (84)
Yhden trubaduuri/popmuusikon. Olen kerran jopa hiplannut huulillani hänen kaulaansa, ja hän piti siitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku ei pidä pussailusta? Olen itse hulluna siihen! Uuden miesystävän kanssa meinasi tulla ero heti alkuunsa, kun aloitti koronahimmailun pussailussa, ja minä en siihen suostunut. Voisin pussailla tuntikausia, kunnon kielareita (mies ei kylläkään kielareista diggaa), loputonta nuoleskelua, ihanaa!
Niin, ja lisätietona, että täytän kohta 60.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku ei pidä pussailusta? Olen itse hulluna siihen! Uuden miesystävän kanssa meinasi tulla ero heti alkuunsa, kun aloitti koronahimmailun pussailussa, ja minä en siihen suostunut. Voisin pussailla tuntikausia, kunnon kielareita (mies ei kylläkään kielareista diggaa), loputonta nuoleskelua, ihanaa!
Ah, tuo tuiki tärkeä lisätieto.
Yhdelle videopelihahmolle vois antaa pusun poskelle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rammsteinin Richard Kruspen kanssa jollain trooppisella saarella <3
Kävin kattoo onpas komea!! Kolmenkimppaa? Sopiiko sulle?
Totta helvetissä! Jos hän on mukana, niin osallistun vaikka kymmenenkimppaan! :D Herranjestas että siinä on komea mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, tuo tuiki tärkeä lisätieto.
Niin, aattelin vaan tehdä selväks, ettei joku luule 80-90 -vuotiaaks. NE nimittäin on toooosi kuumia pussailijoita.
Erään suomalaisen teatterinäyttelijän, tai Tom Feltonin. Paikalla ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Erään suomalaisen teatterinäyttelijän, tai Tom Feltonin. Paikalla ei niin väliä.
Lisään vielä, että fiktiivisistä hahmoista löytyy niin monta, ettem tähän viitsi listata😅
Pekan, tunturissa. Ai että, se ois <3
Minun miehelläni on ohuet, kuivat huulet. Inhoan hänen suutaan. Haaveilen suutelemisesta jonkun, komean miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
https://m.tori.fi/vi/78014133.htm
noi huulet.. upea nainen
alapeukuttajat, perustelkaa!
Erään entisen asiakkaani kanssa.
Käytettäköön hänestä nimeä Silver Fox, oikeaa nimeä en tiedä. Ne silmät katsoi sieluun asti.
Se kaljupäisen poliisin kanssa jonka kanssa törmättiin sorin kadulla. Ihanan söpö punastuessaan. Vaikka kho....pin u... uu..menissa.