Kokemuksia sähkötupakasta?
Saan moisen kaverikseni viikon kuluttua ja toivon että meistä tulee bestikset. Onko miten toiminut, pääseekö askeista eroon? Savuton elämä haaveissa..
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:08"]
Ystävä hankki sähkötupakan ja tupakoi nyt koko ajan, siis paljon enemmän kuin aiemmin. Ei tarvitse mennä ulos vaan voi sisällä polttaa ihan missä vaan.
Nitroa tarvitsee nyt sitten jatkuvasti.
[/quote]
Ikkunoitten pesua tulee riittämään jos sisällä höyryttelee, itse menen aina ulos höyryttelemään niikuin tein tupakoidessakin, sivistynyt käyttäjä ottaa aina huomioon muutkin ihmiset.
20 vuotta poltin tupakkia. Sähkötupakkia sauhuttelin vajaan vuoden ja nyt olen kokonaan päässyt eroon molemmista!
Hommasin itsekin sähkötupakan. Hirveen huonosti löysin infoo laitteesta.. Emili merkkinen on. Kuinka usein täytyy vaihtaa niitä osia? Entä montaako tupakkaa säiliö suunnilleen vastaa? Kuinka pitkään te aina kerralla höyryttelette? Tai lasketteko höyryt? Joo oli tyhmiä kysymyksiä mutta olisin iloinen jos joku viitsii vähä vallasta :)
...Niin ja mitä osia siihen vaihdetaan? Tankki oli kai 1mg? Jännä ku nykyään ei tule käyttöohjeita mihinkään mukaan... Tai on niissä
Kerrotaan kuinka laite käynnistetään -.-
Mulla on myös sähkötupakka mutta ei toimi kovin hyvin joten en oo jaksanu tuprutella enää hetkeen mitään. Kyllä mä sen lataan kun lähden kavereiden kanssa baariin mutta oikeastaan unohtuu yleensä silloinkin.
Kyllä on tehokas tapa lopettaa, minulla loppu laakista ja nestemakuja on useita. Tilasin www.happyjuice.eu ja eipä lompakkokaan paljoa kärsinyt!
Mieheni lopetti tupakoinnin sähkötupakan avulla aivan kokonaan. Siitä on nyt 5kk aikaa ja oikeaa tupakkaa ei tee edes mieli! Sanoo että oikea haiseeki niin pahalle. Ja käyttää sähkötupakassa niitä nesteitä missä ei ole edes nikotiinia. Kerralla heitti pois koko tupakan!
Täytyy toivoa että toimii mullakin! :) Ap
Olin polttanut 24 vuotta, joista parikymmentä viimeistä aski päivässä Marlboroa. Kun sain sähkötupakan, avattu aski jäi työpöydälle eikä tehnyt edes mieli röökiä. Duunikaverit sen sitten siitä pikkuhiljaa tyhjensivät. Nyt mennyt 1,5v savutta.
Tiedän toki muutamia joilla sähkötupakka ei ole johtanut lopettamiseen. Jos ajattelen sähkiksen hommannutta tuttavapiiriäni niin olisikohan 50% lopettanut, 30% vähentänyt ja 20% jatkanut polttamista kuten ennenkin.
Sähkiksissä on vaan todella suuria eroja, paulsaarit yms voisi jättää mielestäni suosiolla kokeilijoille ja oikeasti lopettaville löytyy laitevalikoimaa jossa viikon röökirahoilla saa jo varsin laadukkaan laitteen.
Mun koko laite tuli maksamaan 52€. Käsilaukkurahan verran.. Paan 6€ askirahan joka päivä sivuun kun saan sen :) Ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 07:54"]
Mun koko laite tuli maksamaan 52€. Käsilaukkurahan verran.. Paan 6€ askirahan joka päivä sivuun kun saan sen :) Ap
[/quote]
Hintaluokka kuulostaa kovin järkevältä ensimmäiseksi laitteeksi (ja tietysti jopa viimeiseksikin), ei pitäisi ainakaan siitä jäädä kiinni. Varothan sitten "varustelukierrettä" johon jäin itse koukkuun ekaksi vuodeksi, nyt laitteisto vakiintunut :D
-4
toimii!! tuolla oli edulliset sähkötupakat.www.sähkötupakka.com647
Www.cigabuy.com tuolta OIKEASTI halvimmat
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:41"]Älä polta astmaatikon lähellä, lyö keuhkoputket lukkoon sata kertaa tehokkaammin kuin oikea tupakka.
[/quote]
Mulla sama kokemus. On vähän kuin hengittäisi pesuainetta tms.
Moi !
Kysyisin onko kellään kokemuksia tai tietoa mitä sähkötupakka vaikuttaa silloin kun on keuhkoahtaumaa (keskivaikea.) Onko tauti pahentunut ?
Hei btw anteeksi jos on tyhmä kysymys mutta en ole oikein tutustunut kyseiseen vehkeeseen. Jos polttaa niitä nikotiinittomia nesteitä niin onko niissä siiten mitään epäterveellistä? Tai siis oikeastaan siinä savussa? Oltiin kerran mun tyttären kanssa mun veljen autossa (veli siis ei tupakoi mutta on alkanut poltella tuota sähkötupakkaa) ja veli alkoikin yhtäkkiä poltella sähkötupakkaa. Käskin lopettaa kun on lapsi autossa mutta hän sanoi ettei niistä ole mitään haittaa. Pitääkö paikkansa? Käskin kuitenkin lopettaa koska mielestäni ei ole kiva vaikka ei olisikaan vaarallista, että poltellaan lapsen kanssa samassa autossa yhtään mitään. Veli siis 19v ja välillä vähän ajattelematon :D
Itse suosittelisin aloittelijana jotakin kivijalkaliikettä, helsingistä kun olen, esim. puffila, finnvape tai vape room helsinki
paulsaarilla on kova markkinointi, johon aloittelijat lankeaa, kokeneemmat käyttävät laadukkaimpia liikkeitä hyvällä valikoimalla ja asiantuntemuksella.
itse käytän vape room helsinki'ä hakaniemessä. tässä nettisivu www.vaperoom.fi (sivu ehkä huono, mutta fb löytyy)
Onko niissä nesteissä aina joku maku, kuten hedelmä tai mikä vaan?
Entä jos haluaa vaan miedon röökin makuisen? Löytyykö?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:45"]
Tupakan lopettamisen myötä on tullut säästettyä tuhansia euroja vuodessa ja terveyskin kohentunut merkittävästi. Poltin ennen menthol tupakkaa ja pääsin kertaheitolla eroon kun aloin polttamaan tätä nikotiinineste mentholia.
[/quote]
Eipäs pilata hyvää asiaa agressiivisella markkinoinnilla.
[/quote]
Alaikäiset kakarat tilaa psaarelta kun ei muut rehelliset kauppiaat kakaroille myy.
Laitteet surkeita ja kalliita älkää vaan ostako noita psaaren surkeita sähkötupakoita.