Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Scholl velvet smooth

Vierailija
12.05.2014 |

Oletko kokeillut? Oliko hyvä ?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raspia näyttää olevan kahta eri mallia Schollilla, velvet smooth ja express pedi. Kumpaa näistä olette käyttäneet (eli kumpi on tehokkaampi)?

Vierailija
2/22 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:02"]Olen kokeillut, ei ole hyvä. Ainakaan omat kantapät eivät muuksi muuttuneet. Tuntuu, ettei laitteessa ole riittävästi tehoa. Helpommalla pääsee tavallisen käsikäyttöisen jalkaraspin kanssa.

[/quote]

Tieshän tuon kokeilemattakin. Paristot niin ei jaksa pyörittää jos kovempaa painaa. Ja jos ei kestä painaa niin pahemmat kovettumatkaan ei lähde. Susi luulisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quthor="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:19"]Mäkin luulin ettei oo mihinkään mut puolen tunnin jälkeen jalat on vihdoin kunnossa, kukaan jalkahoitaja ei ole koskaan saanut mun jalkoja kuntoon mut tämä laite sai, halpa hinta kunnollisista jaloista. Mulla siis erityisen kovettuneet kantapäät OLI. Täynnä halkeamia ja oli jo keltaista ja kovaa kiveä koko kantapäät.  

[/quote]

Puoli tuntia on aika kova aika! Normaalisti siinä ajassa melkein teet jalkakylvyn, kuorit, raspaat ja hoidat kynsinauhat ja rasvaat.

Vierailija
4/22 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:19"]Mäkin luulin ettei oo mihinkään mut puolen tunnin jälkeen jalat on vihdoin kunnossa, kukaan jalkahoitaja ei ole koskaan saanut mun jalkoja kuntoon mut tämä laite sai, halpa hinta kunnollisista jaloista. Mulla siis erityisen kovettuneet kantapäät OLI. Täynnä halkeamia ja oli jo keltaista ja kovaa kiveä koko kantapäät.  

[/quote]

Siis

Puoli tuntia on aika kova aika! Normaalisti siinä ajassa melkein teet jalkakylvyn, kuorit, raspaat ja hoidat kynsinauhat ja rasvaat.

Vierailija
5/22 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä. Helpompi käyttää kuin perus raspi. Syvät halkeamat, joten raspaan useampina päivinä ja pehmittävä rasva vaikuttamaan. Hiljaa hyvää tulee.

Vierailija
6/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kovettumiin auttoi ihan akkukäyttöinen rälläkkä.(Oliskohan ollut Matika?). Hain paria eri karkeuksista paperia ja aloitin karkeimmalla. Tämä on jopa hyvä työnjako isännän kanssa, kun pyydän koneen itselleni aina kun akusta on virta jo vähenemässä. Erehdyin kerran ladatulla laitteella työstämään. Se on vähän jo liian kova vauhti.
Mut se patterilaitehan toimii periaatteessa ihan samalla tavalla..pyörii vasn vähän erilailla, eli varmasti hyvä sekin.

Vierailija
7/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYSI SUSI KOKO VEKOTIN!!!!!!!

Vierailija
8/22 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin kiinnostaisi onko kukaan kokeillut?

Vierailija
9/22 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tarkoitus onkin edetä varovasti.

Vierailija
10/22 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuosia ollut todella kuivat kantapäät ja syviä uriakin päässyt syntymään. Olen tähän asti kokeillut vaan tavallista raspia ja mitä erilaisempia voiteita rasvailuun ja aika laihat on tulokset olleet. Buzzadonina pääsin kokeilemaan tätä tuotetta pikkusen edullisemmalla hinnalla ja olin kyllä aluksi skeptinen tänkin suhteen. Ihan jees peli on ollut. Aluksi pikkusen tehottoman oloinen jotenkin.Ääni kova,muistuttaa mun mielestä sitä ääntä,joka kuuluu hammaslääkärissä kun muovipaikkaa kiillotetaan tai vastaavaa :) Mutta jo ekä käyttökerran jälkeen oli sanottava,että kyllä ne kovettumat lähti.Olen nyt 3 kertaa käyttänyt viikon välein ja sen jälkeen rasvaillut jalkoja ahkerasti ja täytyy sanoa,että oon ollut tyytyväinen. Mutta,mutta-pakkauksessa sanotaan kissankokoisilla kirjaimilla,että laite on sähkökäyttöinen.Mun mielestä tämä ei ole sellainen,kun toimii ihan tavallisilla sormiparistoilla. #buzzador#schollbuzzaus#

Vierailija
11/22 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas kätevät sivut käyttää mobiililaitteella!

Neuvoksi annan mennä ihotautien erikoislääkärille. Teillä saattaa olla jalkapohjien hyperkeratoosi. Se oikeastaan vaan villiintyy raspaamisesta. Kyseessä on perinnöllinen sairaus, johon hoidoksi suositellaan ihan muuta kuin raspaamista. Itse jouduin raspaamisesta lopulta sellaiseen kierteeseen, että kovettunut iho vaikutti "kasvavan" takaisin muutamassa päivässä. Huom! Vain ihotautilääkäri voi määrätä oikean hoidon. Terveyskeskuslääkäri ei saa määrätä kyseisiä lääkkeitä. Tauti on siis perinnöllinen, eikä sitä voida parantaa mutta säntillisellä hoidolla kantapäät saa normaaleiksi. Itsellä meni lähes vuosi ja hoitoa on jatkettava lopun elämää.

Vierailija
12/22 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...myös kilpirauhasen vajaatoiminta sekä muutama muu sairaus saattaa olla syynä. Käykäähän siis lekurilla. Kantapäiden kuiva, paksuuntunut, halkeileva iho ei ole normaalia. Tiedän ihmisiä, jotka eivät koskaan raspaa tai kosteuta jalkojaan ja iho on kuin silkkiä.

Vierailija
13/22 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ton Schollin velvet smoothin eilen ja voi että jos saisin teille kuvan linkattua ennen ja jälkeen. Mulla oli tosi kuivat kantapäät, ja muutamia aika syviäkin uria. Aina niitä vähän paremmaks saanu ku jaksanu rasvata ja kuoria (mulla on ennen tuntunu että raspi vaan hioo kovan pinnan, oon liottanu siis jalkoja lämpimässä vedessä ja karhealla pyyhkeellä kuorinu ja rasvannu Schollin rasvalla), mutta olisi vaatinut niin monia liotus-hankaus-rasvauskeissejä että en koskaan oo tolleen saanu niitä kokonaan kuntoon.

Eilen sitten aloin työstämään kantapäitä, ja siinä noin 20 min aikana kattelin telkkaria ja hurruuuttelin. Ja tulos oli kyllä ihan huikea! Jos joku ei oo ollu tyytyväinen, niin ei se mikään nauhahiomakone ole, millä saa yhdellä pyyhkäsyllä kolme milliä paksuutta pois, mutta ite sain tuona aikana ainakin lähes kaikki, muutamaa tosi syvää uurretta lukuunottamatta pois. Ja jos on pahat kantapäät niin tää onkin varmaan sellainen pikkuhiljanen juttu; ei sitä kerralla voi koko kantapäätä hioa pois. Ite ainakin annan nyt olla muutaman päivän ja käyn vielä niiden uurteiden kimppuun. Ja sitten kun on saanu pahan tilanteen korjattua, niin sitten ei varmaan tarvii ku sillon tällön tehdä, että saa ylläpidettyä pehmeen ihon.

Tekee mieli vaan hiplata koko ajan kantapäitä ku ne on ku vauvan peput, noita muutamaa syvintä uurretta lukuunottamatta!

Jotta saisitte pienen kuvan siitä, millanen ero oli, niin etsin netistä yhden kuvan mikä on about samanlainen ku mun tilanne, ja löysin tälläsen: http://static.yourdiscountchemist.com.au/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/3/130128_2.jpg
Ja itseasiassa mun lähtötilanne oli ehkä jopa vielä pahempi; muutama pahinuurre oli ainakin syvempi ku mitä tossa näyttää olevan, ja iho kantapäästä kauttaaltaan pinnasta vaaleen hilseilevä. Ja tulos oli tollanen mikä tossa oikeella. 
Ite oon jo suositellu, ja voin suositella tätä mielelläni.

Vierailija
14/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut, ei ole hyvä. Ainakaan omat kantapät eivät muuksi muuttuneet. Tuntuu, ettei laitteessa ole riittävästi tehoa. Helpommalla pääsee tavallisen käsikäyttöisen jalkaraspin kanssa.

Vierailija
15/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tätä epäilinkin. Kiitos nro 5!

Vierailija
16/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kokeilin. Minustakin se vanha kunnon raspi on tehokkaampi ja tuloksen näkee selkeästi. Tuon hyrrän käytön jälkeen en huomannut mitään eroa.

Vierailija
17/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on hyvä.

Vierailija
18/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luulin ettei oo mihinkään mut puolen tunnin jälkeen jalat on vihdoin kunnossa, kukaan jalkahoitaja ei ole koskaan saanut mun jalkoja kuntoon mut tämä laite sai, halpa hinta kunnollisista jaloista. Mulla siis erityisen kovettuneet kantapäät OLI. Täynnä halkeamia ja oli jo keltaista ja kovaa kiveä koko kantapäät.  

Vierailija
19/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain joululahjaksi ton express pedin, ja on täydellinen! Eilen hurisuttelin sen kanssa kantapäitä ja sen jälkeen rasvasin, ja hyvät tuli! Mä siis olen todella laiska raspailemaan, mutta ton koneen kanssa se oli niin helppoa ja nopeeta. Mä ainakin suosittelen hankkimaan :)

Vierailija
20/22 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka malli oli ilmeisesti kokeiluversio, ja sitte tehtiin parannettu versio. Ekassa mallissa laitteen reunat tuleekin hieman eteen raspia käänneltäessä. Ehdin ostaa sen ekan mallin johon ei näytä olevan enää vararullia kaupoissa....harmittaa!!!!!
Muuten atoopikkona ja kuivien kantapäiden ihmisenä olen koukussa tuohon laitteeseen. Tosi hyvä. Ekalla kerralla käytin konetta noin 4 min./kantapää ja se oli liikaa, iho meni hieman helläksi....