Kolaroidun turvaistuimen ostaminen, autakaa!
Saisinko teiltä Huutis-apua? Olen ostamassa turvaistuinta vauvalle ja löysin huutonetistä hyvän käytettynä. http://www.huuto.net/kohteet/maxi-cosi-cabriofix-turvakaukalo/312604636
Nyt kuitenkin huomasin, että tällä myyjällä 14 istuinta myynnissä. Mistä tämä voi johtua?? Ovatko nämä ehkä jotain kolari-istuimia?
Kommentit (27)
Osta uusi, ei maksa paljoa, turv.ei tinkiä kannata. Ostettiin lauantaina kaksosillemme, saatiin piirun alle 600 eurolla, kaksi. Ja käyttöikää on, mallin takia.
Kuka ostaa vanhoja? Muutenkin ne muoviosat haurastuu ajan kuluessa ja käy jopa vaaralliseksi. Itse silppisin mattoveitsellä vanhan istuimen ja heitin roskiin. Vai luotatko myös täysin 20 vuotta vanhaan käyttämättömään kortsuunkin..? (näin esimerkkinä)
Kunto tyydyttävä. Luulisi hälytyskellojen soivan. Tuon sanan taakse pystyy aoka hyvin "piiloitumaan"
VAUVASI HYVINVOINTI JA TURVALLISUUS VAI RAHA? ei kukaan myy täysin kunnossa olevaa hyväkuntoista istuinta alle 30€.. Järki käteen ja uusi ostamaan.. Ei missään nimessä käytettyä!
Huuto.net on ihmeellihen paikka,mitä siitä jos joku myy käytettyjä istuimia voitolla, mutta onhan siellä tyttären hyvä kuntoinen hello kitty uimapukukin uudenveroisena, pari kertaa vain pidettynä ,nyt uudelleenmyynnissä.Suomi on vapaa maa yrittää:DJoku hamekin oli uudelleen myynnissä ja myyjä ei edes tiennyt oikeaa kokoa, vaan heitti sen numeroa isommaksi.Olkaa siis ihmiset tarkkoina!
Sen verran kannattaa satsata että ei ainakaan turvallisuudesta ala tinkimään. Eli osta ihan uusi. Käytettynä ku ei tiedä mitä tapahtunut.
Mies24
Just..miksi vämmätä jonku käytetyn istuimen vuoksi..osta uusi! Ja jos raha on vähis,niin tiedoksi että n.40 eurolla saa uusiakin..mun mielestä halpa uusi voi olla jopa turvallisempi,kuin käytetty vanha,jonka historiaa et tiedä..