Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postipakettien liikenne jumissa kun postipakettien lähettäminen pakettiautomaatista ei etene.

Vierailija
18.12.2020 |

Siellä ne kököttää päiviä kun Posti ei saa niitä eteenpäin. Kannattaa varautua tähän jos jotain meinaa postittaa.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä nii... Niinpä NIIN......

Ihan pakko kysyä, että tiedätkö mitä eroa POSTILLA ja MATKAHUOLLOLLA on? Ei nimittäin ole sama asia...... Miten tätä ei tajua niin moni ihminen.........

T: Ex-PostiUkko.............

Älä ukkeli sotke Matkahuoltoa tähän.

Vierailija
22/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun postipaketti joka lähetettiin aamulla pakettiautomaatista makaa vieläkin siellä automaatissa. :D Ei näytä kiire painavan postia vaikka on vuoden kiireisin viikonloppu.

Mun mielestä turhaan syyllistetään kuluttajia siitä etteivät hae heti paketteja jos Posti ei edes itse saa niitä haettua. Tänä viikonloppuna luulisi, että nuo tyhjennetään monta kertaa päivässä kun kerta suuressa kauppakeskuksessa on pakettiautomaatti.

Ei siellä automaatilla montaa kertaa päivässä käydä tyhjentelemässä. Jos tänään oli jo käyty ennen kuin veit pakettisi niin siellä se odottaa mahdollisesti maanantaihin asti. Itselleni kävi näin mutta ei se postin vika ollut.

Näin varmasti on, mutta sitten on Postin turha arvostella kuluttajia kun omat paketit tukkii pakettiautomaatit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun postipaketti joka lähetettiin aamulla pakettiautomaatista makaa vieläkin siellä automaatissa. :D Ei näytä kiire painavan postia vaikka on vuoden kiireisin viikonloppu.

Mun mielestä turhaan syyllistetään kuluttajia siitä etteivät hae heti paketteja jos Posti ei edes itse saa niitä haettua. Tänä viikonloppuna luulisi, että nuo tyhjennetään monta kertaa päivässä kun kerta suuressa kauppakeskuksessa on pakettiautomaatti.

Ne tyhjennetään/täydennetään kerran päivässä. Jos postin työntekijä on käynyt klo 8.00 ja sinä vasta 8.05 niin pakettisi liikkuu vasta huomen aamulla. Koska ei ihmiset niitä paketteja nouda muutamassa tunnissa koko automaattia tyhjäksi asti.

Vierailija
24/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa yhtään pakettia. Varon. Ei ruuhka-aikanakin paketit toimitettiin aivan vääriin ja ruuhkaisiin paikkoihin ja kotiintoimituksenkin jouduin hakemaan itse. En nähnyt, että olisivat edes yrittäneet toimittaa! Puhelinnumeroon eivät soita. Miten luulevat, että ihminen olisi koko ajan kotona esim seuraavat kaksi viikkoa paketin tilaamisesta? Eivät ne yritäkään huolehtia asiakkaistaan.

Vierailija
25/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse noudan paketit automaatista vasta joulun jälkeen. Silloin on vähemmän ruuhkaa

Okei. Jos se paketti enää edes silloin on siellä. Postin toimipisteestäkin pitää hakea paketit n. viikon kuluessa.

Vierailija
26/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä automaatilla montaa kertaa päivässä käydä tyhjentelemässä. Jos tänään oli jo käyty ennen kuin veit pakettisi niin siellä se odottaa mahdollisesti maanantaihin asti. Itselleni kävi näin mutta ei se postin vika ollut.

Näin varmasti on, mutta sitten on Postin turha arvostella kuluttajia kun omat paketit tukkii pakettiautomaatit.

Tunnin väleinkö jonkun pitäisi käydä Suomen jokainen postiautomaatti tarkistamassa? Montako kymmentätuhatta uutta työntekijää pitäisi palkata tähän?

Vierailija
27/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan perke*en v* ussa nyt paketit. Tilasin läheiselle, ovat menneet kilometrien päähän. Automaatteja on joku 4 lähellä, ja asiamiesposti, silti on viety paikkaan jota vastaanottaja ei edes tiedä. No, joutui sairaalaan muutenkin, ei saa rasittaa itseään. Voi v* u nyt.kunhan pääsee sieltä sairaalasta niin voi kävellä 4 km hakemaan. Voi v*u. En tilaa enää koskaan jolulun pop up -pisteiden aikana. Tämäkin tilaus oli yksi, kuvittelin tulevan yhdessä paketissa. Ja se helvetin kärkkäinen lähetti neljässä, joita nyt ympäri ksupunkia etsitään.

Ohis. Kärkkäinen lähettää aina monessa paketissa jos tilaa yli kolme tavaraa. Kerran laitoin sinne viestiä, että ei kiire, yhdistäkää niitä tavaroita. Ei pysty kuulemma, joten hain sitten neljä pakettia ympäri kaupunkia. Onneksi on auto. Yhdessä oli pelkkä deodorantti ja toisessa pelkät lasten värikynät.

Vierailija
28/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tyhjennetään/täydennetään kerran päivässä. Jos postin työntekijä on käynyt klo 8.00 ja sinä vasta 8.05 niin pakettisi liikkuu vasta huomen aamulla. Koska ei ihmiset niitä paketteja nouda muutamassa tunnissa koko automaattia tyhjäksi asti.

No ei. Jos täyttö olis klo 8.00, ei ruuhkaiseen automaattiin mahdu lähetettäviä klo 8.05.

Vierailija
29/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei paketti mahdu mun lähipostiin eli automaattiin, niin paketti menee 40km päähän seuraavaksi lähimpään automaattiin. Jos sitten vielä eteenpäin pitkin kaupunkia sinne, minne mahtuu.. tai sitten 60km päähän toiseen kaupunkiin. Ei siinä muuten mitään, mutta olen autoton ja linja-auton varassa ja pahimmillaan 2 pakettia 100km välimatkalla haettavana.

Että viitsittekö hakea mahdollisimman nopeasti pakettinne, kiitos, niin en itsekään jää tukkeeksi.

Vierailija
30/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli klo 12 viesti että paketti noudettavissa automaatista.... No kahden tunnin päästä tuli viesti missä luki että paketti on siirretty lähimpään postiin eli tiskiltä noudettava. Ja siellähän oli kivasti jonoa....

Vierailija
31/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tilaus saattaa tulla 3 eri lähetyksenä. Onhan se tilaajan kannalta epäreilua ja täyttää laatikoita. Miksi ei ole systeemiä, että saman tilaajan kaikki paketit laitettaisiin samaan automaattilokeroon (ne jotka mahtuu)?

Vierailija
32/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juuri..itse tilasin niin et saan haettua kävellen tuosta vierestä..nyt paketti on semmoisessa paikassa, että odotan kunnes saan auton käyttöön ja pääsen hakemaan😊

Vierailija
33/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein mietin ovatko nämä joille black friday/joulu-ruuhkat postissa tulee yllätyksenä, samat henkilöt joille myös esim talvi tulee aina yllätyksenä ja kolaroidaan kesärenkailla jne?

Vierailija
34/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnin väleinkö jonkun pitäisi käydä Suomen jokainen postiautomaatti tarkistamassa? Montako kymmentätuhatta uutta työntekijää pitäisi palkata tähän?

Näin vuoden kiireisimpänä aikana ne on tyhjennettävä monta kertaa päivässä jos haluaa kapasiteetin riittävän. Sillä onko pakettiautomaatin tukkiva paketti postin vai vastaanottajan ei ole väliä. Se varaa joka tapauksessa sen yhden laatikon.

Vierailija
35/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkahuolto pelitti hyvin ja noutopisteelle, jossa ei ole lokeroita. Valitsin ihan tarkoituksella 15 minuuttia ylimääräistä kävelyä kuin arvuuttelun, minne paketti päätyy. Ja Postin jätin tarkoituksella valitsematta.

Vierailija
36/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna posti on toiminut. Paketit perillä 1-2 päivässä sen jälkeen kun lähettäjä on toimittanut paketin postille. Viikonloppunakin paketit liikkuu nopsaan. Viime jouluna postia ei voinut kehua. Tänä vuonna taitaa olla pakettien meneminen vääriin paikkoihin ongelma.

Uskon että sijainnilla on iso merkitys. Täällä syrjäisellä maaseudulla posti on toiminut aina hyvin, ei valitettavaa. Tarkoitan siis paikallisia jakelijoita ja henkilökuntaa.

Vierailija
37/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tilaa yhtään pakettia. Varon. Ei ruuhka-aikanakin paketit toimitettiin aivan vääriin ja ruuhkaisiin paikkoihin ja kotiintoimituksenkin jouduin hakemaan itse. En nähnyt, että olisivat edes yrittäneet toimittaa! Puhelinnumeroon eivät soita. Miten luulevat, että ihminen olisi koko ajan kotona esim seuraavat kaksi viikkoa paketin tilaamisesta? Eivät ne yritäkään huolehtia asiakkaistaan.

Automaatit joihin olet tilannut paketit ovat olleet täynnä. Joihinkin suosittuihin automaatteihin mahtuu tuskin koskaan kaikki. Pakettia tarjotaan sitten noudettavaksi niiden läheltä.

Vierailija
38/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi jos toimittaa postin sen paketin muualle kuin pyydettyyn paikkaan niin voi se haku kestää kun on tässä muutakin hommaa. Jos toimittaa sinne minne pyydettiin niin sitten hänen heti saman päivän aikana

Vierailija
39/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti toimittaa siis väärâän paikkaan ja ihmettelin miksi ei haeta? Ei kai sattumalta ihmiset arvo sitä minne se paketti halutaan

Vierailija
40/84 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin vähän lokeroita noissa automaateissa on etten yhtään ihmettele jos ne äkkiä täyttyy... Monessakin kaupassa käytävät täynnä tyhjää, tekisivät isommat automaatit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi