Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ammatin mies on mielestäsi "kuumin?"

Vierailija
12.05.2014 |

Ihanaa, kesä tulee ja ruskettuneet raksamiehet komistaa maailmaa. Ehdottomasti kuumin!

Seuraavaksi tulee ensihoitajat ja ambulanssikuskit.

Sitten poliisit, oih ja ah.

Jotkut historian opettajat, aika kuumia. Ja opettajat yleensä.

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:22"]

Sellaisen ammatin, joka osoittaa älykkyyttä ja kyvykkyyttä määrätietoisuuteen ja itsenäiseen ajatteluun. En kestäisi tyhmää miestä puolisona, enkä varsinkaan sellaista, joka menee lauman mukana vain siksi, ettei osaa itse ajatella tai uskalla sanoa ajatuksiaan ääneen.

Usein tällaiset miehet ovat jossain johtavassa asemassa tai muussa "hyvässä" ammatissa tai yrittäjinä, ala tietysti vaikuttaa kiinnostavuuteen.

[/quote]

Ei ammatti kerro ihmisen älykkyydestä yhtään mitään! Jokaisella alalla voi olla älykkäitä ja vähemmän älykkäitä. 

Vierailija
62/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asfalttijyrän kuljettaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asfalttimiehet, palomiehet, poliisit, lääkärit, muusikot, jotkut näyttelijät.

Vierailija
64/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:24"]

Valepalomiehille kysymys. (Helsingissä) Kysytte millä asemalla palomies työskentelee? Ja opettelette joka asemalta yhden palomiehen nimen ja hänestä jotain perus tietoja ulkoa (en kylläkään tiedä mistä näitä tieoja saisi) Sitten vaan kysytte jonkun kysymyksen "Korhosesta" joka on työttä Erottajan paloasemalla, mikäli valepalomies sanoo olevansa Erottajalta :D  Ei kovin hankalaa...eipä!

Pienemmillä paikkakunnilla helpompaa.

[/quote]

Minulla on helpompi. Kysytte missä paloasemalla hän työskentelee. Sanoo valepalomies sitten minkä paloaseman tahansa, niin sanotte tuntevanne sieltä jonkun. "Eikä, mun serkku Joni Virtanen on siellä töissä ollut jo 5 vuotta, kyllähän sä sit Jonin tiedät." Ja tää valepalomies alkaa selitteleen jotain puppua tai väittää juu tuntevansa sun "serkun". 

Vierailija
65/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:25"]

Sellaisen ammatin, joka osoittaa älykkyyttä ja kyvykkyyttä määrätietoisuuteen ja itsenäiseen ajatteluun. En kestäisi tyhmää miestä puolisona, enkä varsinkaan sellaista, joka menee lauman mukana vain siksi, ettei osaa itse ajatella tai uskalla sanoa ajatuksiaan ääneen.

Usein tällaiset miehet ovat jossain johtavassa asemassa tai muussa "hyvässä" ammatissa tai yrittäjinä, ala tietysti vaikuttaa kiinnostavuuteen.

[/quote]

Ei ammatti kerro ihmisen älykkyydestä yhtään mitään! Jokaisella alalla voi olla älykkäitä ja vähemmän älykkäitä. 

[/quote]

Olen pitkälti sitä mieltä, että kyllä se kertoo.

Mutta mun mielipiteessä olennaista olikin se, että kerroin millaisista miehistä pidän, ja millaisissa ammateissa sellaiset miehet yleensä ovat. Valitettavasti minua tökkisi jossain määrin, jos mieheni olisi vaikkapa varastotyöntekijä tai muu rividuunari, koska hänen ammatillinen asemansa  kertoo, että häneltä puuttuisi kunnianhimoa ja tietynlaista luonnetta jota mieheltä vaadin. Niin, ja unohdin mainita, että vaadin ainoastaan ominaisuuksia joita myös itselläni on.

Vierailija
66/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikko

Vierailija
67/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurtalouskokki

Vierailija
68/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähetkellä kuumin tuntemani mies on matikanopettaja :)

Vierailija
69/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset fyysisen työn tekijät, joilla näkyy käsivarret. Raksamiehet, tavarantoimittajat... Ne vahvat käsivarret! Ja tykkään kirurgeista, taitavat kädet ja fiksuja.

Vierailija
70/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsuri!

Vierailija
71/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri, poliisi

Vierailija
72/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:25"]

[/quote]

[/quote]

Olen pitkälti sitä mieltä, että kyllä se kertoo.

Mutta mun mielipiteessä olennaista olikin se, että kerroin millaisista miehistä pidän, ja millaisissa ammateissa sellaiset miehet yleensä ovat. Valitettavasti minua tökkisi jossain määrin, jos mieheni olisi vaikkapa varastotyöntekijä tai muu rividuunari, koska hänen ammatillinen asemansa  kertoo, että häneltä puuttuisi kunnianhimoa ja tietynlaista luonnetta jota mieheltä vaadin. Niin, ja unohdin mainita, että vaadin ainoastaan ominaisuuksia joita myös itselläni on.

[/quote]

Eli ammatti voi kertoa kunnianhimosta. Siinä olet oikeassa, mutta älykkyydestä se ei kerro välttämättä mitään. Toki moni älykäs varmastikin ajautuu tiettyihin ammatteihin ja vähemmän älykkäät tiettyihin, mutta kyllä siellä on silti seassa kaikenlaista.

Veikkaan, että pidät esim tässäkin listassa lueteltuja palomiehiä ei älykkäinä? Tiedätkö, että yllättävän moni palomies opiskelee työn ohessa yliopistossa? Tiedän muutaman palomiehen jotka ovat opiskelleet samalla lääkäriksi. Yhden palomiehen joka on opiskellut samalla opettajaksi ja yhden joka on opiskellut samalla tutkijaksi. Ja minä en edes tunne kovinkaan paljon palomiehiä. Sitäpaitsi yksikin näistä joka on opiskellut lääkäriksi samalla on minusta aika tyhmä, siis ei anna itsestään mitenkään kauhean fiksua kuvaa. Nämä muut mainitsemani ovat kyllä ihan älykkään oloisia. 

Vierailija
73/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisi, palomies, ensihoitaja, raksaäijä

Vierailija
74/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:13"]Hornet-kuskit.

[/quote]

Ne on liian korkealla.

Vierailija
75/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sit sä varmaan oisit rakastunut mun faijaan: se oli erittäin älykäs, erittäin omaperäinen, omia polkujaan kulkeva mies, melkoisen ehdoton ja lahjomaton, ihmiset arvostivat hänen mielipiteitään, taitava käsistään, osasi kaikennäköistä, rakensi mm. talon, seurasi uutisia ja luki paljon, piti lapsista ja eläimistä, oli tahtomattaankin yhteisössä aina se johtajatyyppi jne. Tumma, keskimittainen ja atleettinen ja hyväkuntoinen.

Ai niin, mut se oli metsuri ammatiltaan, hyi.

Vierailija
76/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:15"]

Kuuma mies on jonkin sortin käsityöläinen. Sopivasti voimakas ja lihaksikas, sekä visuaalinen.

[/quote]

Visuaalinen? Valokuvaaja? Taiteilija? Arkkitehti? Vai tarkoitatko että saat visuaalista stimulaatiota asfalttimiehen paljaasta rintakehästä ja pakaroista?

Vierailija
77/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläinlääkäri

Vierailija
78/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oloneuvos tai vapaaherra ;D

Vierailija
79/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit... 

Ja jos lääkäri on hyvännäköinen, se on todella todella kuuma.

Insinööri joka ymmärtää hyvin tekniikkaa, ahh<3

T: DI

Vierailija
80/108 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit, nam. Ampparikuskit, blaah. Ehkä niitä näkee liikaa.

t. sh