jos sun naapurin koira ulvoisi keskellä päivää
n.puolisen tuntia,olisiko se sinusta valittamisen arvoinen asia (et tee yötyötä,että tarvitsisi päivällä nukkua)
Kommentit (21)
En valittaisi, eikä liioin häiritsisi kuunnella ulvontaa puoli tuntia päiväsaikaan.
Sinuna puhuisin asiasta naapurin kanssa. Ei välttämättä edes tiedä koiran tekevän sellaista. Itse olen koirien kanssa kysellyt naapureilta, että pitääkö jotain ääntä meidän poisollessa. Toinen piti alkuun ja sainkin koulutettua sen pois, kun tiesin missä vaiheessa aloittaa yms.
En valittaisi. Mutta jos ulvonta toistuisi kauhean usein, niin alkaisin olla huolissani koiran puolesta. Jos voisin jotenkin hyväntahtaoisesti kysellä, että mikähän elukalla on hätänä... Mutta aika lyhyt aikahan tuo tosiaan vaan on.
En, mutta jos ulvoisi joka päivä tuntitolkulla tai ennen seiskaa aamulla tai kymmenen jälkeen illalla, niin voisin harkita valittamista. Riippuen siitä kuinka kovaa se ulvonta kuuluu meille. Tuskin se joka huoneeseen kuuluu samallalailla ellei asu yksiössä ja koira sen alla tai päällä.
En valittaisi. Niin pieni aika, että ei juuri minun elämääni haittaisi.
Riippuu siitä, miten usein ulvontaa kuuluu. Joskus kerrostalossa naapurista kuului koiran ulvontaa ja laitettiin lappu postiluukusta. Myöhemmin olivat laittaneet porraskäytävään lapun, että oli tullut useampi lappu ja että he eivät olleet tienneet koiran ulvovan heidän ollessa poissa.
En. Säälittäisi vain yksinäinen rassu ja tarjoutuisin ottamaan sen päiväksi hoitoon :-D
Olen tehnytkin näin.
meidän koira ulvoo n.20min päivällä ja naapuri on alkanut valittamaan siitä,ollan kyllä tiedetty,että ulvoo ja pyydelty asiaa anteeksi jne,mutta nyt siis hermostunut asiaan
ap
En tietenkään valittaisin. Eroahdistunut koira ulvoo ja eihän sen omistajta sille mitään mahda vaikka haluaisikin :( Joskus eroahdistuvan koirankin omistaja joutuu menemään asioille joille ei voi koiraa mukaan ottaa. Valittaminen olisi tosi pikkumaista.
Oiskin puoli tuntia... Meidän naapurissa koira-rassu ulvoo päivät, illat ja joskus yötkin tunteja putkeen... Omistaja ties missä
Mua ärsyttäisi jokapäiväinen ulvonta. Kestäköön puoli tuntia tai useita, mutta kun JOKA PÄIVÄ. Eikä voi itse mennä koiran seuraksikaan.
kiva kuulla,että valtaosalla teistä riittäisi ymmärrystä.Meillä on kyllä kaikki konstit käytössä,mutta pakko käydä töissä eikä voi koiran vahtina kotonakaan olla :(
toivottavasti jaksavat vielä kuunnella eikä valittaisi isännöitsijälle
ap
En valittaisi. Puoli tuntia on lyhyt aika. Miksi teidän koira ulisee? Onko vielä pentu?
koiralla on eroahdistus,siihen on aloitettu lääkitys muutama päivä sitten
ap
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 20:21"]Oiskin puoli tuntia... Meidän naapurissa koira-rassu ulvoo päivät, illat ja joskus yötkin tunteja putkeen... Omistaja ties missä
[/quote]
Sama juttu täällä. Omasta mielestä niitä koiria on vielä enemmän kuin 1 ja kaikki haukkuvat/ulvovat kilpaa.
Naapurissani oli joskus kaksi ulvovaa koiraa ja naapuri tuli välillä vasta puoliltaöin kotiin. Oli todella hermoja raastavaa. Joku taloyhtiössä sitten mainitsi asiasta ja ulvonta loppui.
Tarkalleen en tiedä miten se tapahtui. Ehkä koirat kävivät jollain koirapsykologilla. Eli ilmeisesti tuolle koirien ulvomiselle voi jotain tehdä.
Kyllä vituttaa yksinään haukkuvat koirat ja unelmoinkin yhden koiran myrkyttämistä.
Koiria ei kannattaisi hankkia ollenkaan kerrostalolemmikiksi.
Mun naapurissa koira ulvoo KOKO ajan ku omistaja on poissa, mutta en aio valittaa. Ei se sen koiran vika ole. Aluksi meinasin, mut sit ku näin sen se sulatti minut nappisilmillään :) Eipä tuo häiritse kun nyt kun joutuu liikenteen meteliäkin sietään (ikkunat pakko pitää auki jos ei halua läkähtyä :D).
Sopu sijaa antaa ja kyllä mekin tässä ääntä pidetään välillä.
Nope. Laittasin vaan tv:n helvetin kovalle ettei se kuulu :) Näin toimin nytkin joka päivä kun naapurit niin saatanan äänekästä porukkaa etten kestä kuunnella niitä!