Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiseen joululahjaan pettyisitte? Keksikää tylsiä joululahjoja

Vierailija
18.12.2020 |

Mikä ei ilahduttaisi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinkone.

Vierailija
2/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti johonkin kauneushoitoon/hierojalle/kylpylään/leffaan tms. Hyvin introverttina koen kyseiset kokemukset ahdistavaksi mutta tuntisin kuitenkin että pakko mennä kun kerran lahjaksi saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimuki. Kerran sain ex-aviomieheltäni. Suutuin. Yhtään ei ajatellut mistä pitäisin.

Vierailija
4/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskiharja ja luutu.

Vierailija
5/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti johonkin kauneushoitoon/hierojalle/kylpylään/leffaan tms. Hyvin introverttina koen kyseiset kokemukset ahdistavaksi mutta tuntisin kuitenkin että pakko mennä kun kerran lahjaksi saanut.

Minulla jäi kerran käyttämättä tuollainen lahjakortti.

Vierailija
6/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen, jonka joudun lopulta itse kustantamaan.

Aikoinaan eksäni osti mulle todella kalliin timanttisormuksen - yhteiseltä tililtä. Lapset oli pieniä ja lainat suuria, 90-luvun lama riepotti perhettä, mies oli työtön ja minä ainoa tienaaja, ja päivystin kuutta päivystystä kuukaudessa, että saatais ne tuolloin kolmesti vuodessa erääntyvät laina- ja korkoerät maksettua.

Ei ilostuttanut se koru.

Vierailija
7/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistinpannu. Muuten voisi ostaa sellaisen talouteemme, muttei se joululahjana minulle sopisi. Vihaan siis ruoanlaittoa.

Vierailija
8/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustustavara mille ei ole käyttöä, alkoholi, kahvi

Vierailija
9/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan joka joulu yhdeltä sukulaiselta erillaisia hajustettuja käsirasvoja..ois vaikka suihkugeelejä niin kuluu pois, mutta pistän sitten vuosittaiselle kirppispöydälle nuo myyntiin.

Vierailija
10/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapöydän konvehdit

Vierailija
11/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla jäi kerran käyttämättä tuollainen lahjakortti.

Samoin. Sitä ei voinut lahjoittaa eteenpäin tai palauttaa.

Hävettää vieläkin sillä olen yleensä aina todella kiitollisin mielin ottanut jokaisen lahjan vastaan. 

Vierailija
12/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin alettu seurustella kuukausi ennen joulua, ja ekaksi joululahjaksi mies osti mulle imurin. Ei mulle opiskelijayksiössä ollut toki vielä imuria, että ihan käytännöllisesti ajateltu ja monta vuotta sitä imuria käytettiinkin, mutta silti kirpaisi, olisin jotain romanttisempaa ja henkilökohtaisempaa toivonut. Tässä 10 vuoden aikana olen huomannut, että mies ilmeisesti ostaa mulle samalla periaatteella lahjoja kuin äidilleen - naiselle voi jonkun kodinkoneen ostaa, niitä ne varmaan käyttää ja niistä ilahtuu. Yleensä tulee joku mehulinko, mitä en koskaan ole kaivannut ja joka jää kaapin perälle. Mitään kovin persoonallista on turha odottaa. Viime vuosina olen alkanut antaa ihan suoria vinkkejä, minkä tyyppisestä joululahjasta ilahtuisin, mutta sitä sauvasekoitinta taas odotellessa. Miehen velikin antaa mulle paremmin personoituja lahjoja jostain syystä, mun lempimakeisia tai kirjoja koskien leffoja mistä pidän jne.

Eli jos joku hyvin läheinen ei yhden yhtään tiedä, millaisista asioita mä pitäisin, siihen petyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan