Miehen junttimainen vaatetus
Nyt kun ollaan oltu etätöissä taas muutama viikko niin mies on alkanut tosi pahasti junttiutumaan. Aamulla tekee freeleticsiä ja käy suihkussa ja vetää koko päiväksi vaan Adidas verkkarit päälle ja joku huppari, joskus pelkkä t-paita. Jos käydään kaupassa niin on vaan vetämässä takkia päälle ja tennareita jalkaan. Niillä sitten lähtee kauppaan. Pelkään että tää passiivisuus tässä vaateasiassa peilautuu sit miehen käytökseen kun tää korona joskus on ohi ja palataan normaaliin elämään. Muilla samaa?
Kommentit (22)
Meillä samanlaista. Iso riidan aihe, koska mies ei aja enää partaa tai vaihda vaatteita säännöllisesti. Kotona hengatessa muka ihan sama.
Tuo räävittömyys on aina merkki jostakin.Ehkä miehesi vain haluaa sinun jättävän hänet ja käyttäytyy siksi tuolla tavalla.
Miksi sitä turhaan laittautumaan kun saa joka tapauksessa sinulta pesää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä turhaan laittautumaan kun saa joka tapauksessa sinulta pesää.
Tai sitten ei maksa vaivaa, koska pesää ei heru kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
ja aloittaja on aina sexybeibenä? eiks je?
Hokijahullu on vaihtanut hokemansa, tirskistä eiksjehen
Mikä voikaan olla pahempaa. Voi niitä miehiä, kuinka he ahdistavat ja masentavat meitä naisia.
Kyllä miehellä voi olla vaikka perityt Urkit-verkkarit, tai mitä vaan, kunhan sitten kun lähdetään ihmisten ilmoille on tilanteen mukaiset vaatteet. Lähikaupassa voi käydä missä rytkyissä tahansa, ja Shellin baarissa menettää uskottavuutensa jos sinne menee jossain Hugo Boss - puvussa.
No sieltähän se miehen "todellinen minä" vähitellen paljastuu. Onkin kaappijuntti.
Miten olisi, jos antaisit itsekin sen oman sisäisen junttisi päästä hetkeksi valloilleen? Ei tää elämä nyt niin vakavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi, jos antaisit itsekin sen oman sisäisen junttisi päästä hetkeksi valloilleen? Ei tää elämä nyt niin vakavaa ole.
Aivan.
Ei voi ymmärtää. On raskasta jos kaikki on kilpailua, jopa oma puolison kanssa.
Mä varsinkin oon juntti puntti nainen . Puen aamuisin aina samat löhövaatteet kuin eilenkin. Vaihdan vaatteita kerran kuussa mutta sukkia ja alkkareita useammin Mies käy töissä niin se vähän paremmin pukeutuu. Minä puen aina just ne vaatteet jotka tuntuu mukavilta eli ei purista tai paina ja on lämpimät.
Ainoastaan noi adidasverkkarit on huono. Kotona mä oon kalsareissa, ulkona joko joustavissa farkuissa,ei joustavissa farkuissa, kangasshortseissa tai kangashousuissa mutten koskaan verkkareissa. Kouluaikana oli sitten tyttö tai poika ne kovimmat piti farkkuja ja verkkareita käyttäviä katottiin kieroon. Tosin ehkä ei urheilutunneilla. Huppari ja teepaita oon jees. Lippiskin jos se on semmonen kangas ei logoa.
Meillä ollaan kuin Dallaksessa tai Dynastiassa ikään, kotona hengaillaan puku ja iltapuku päällä ja ensimmäisenä töiden loputtua kaadetaan kristallidekantterista 30 vuotiasta single malttia lasiin.
Minä taas olen kotona useimmiten yöpaidassa. Jos on kuuma olen alasti. Eipä haittaa kun yksin asun.
Jätä se sika!