Kehtaisitko liikkua ihmisten ilmoilla, jos ajatuksesi voitaisiin lukea?
Jokainen, joka katsoisi sinua näkisi sydämesi syvyyksiin asti. Jos yrittäisit tarkoituksella ohjata ajatuksiasi toisaalle, sekin huomattaisiin. Mikään sisimmästäsi ei olisi salattua. Minä en kehtaisi. Rupeaisin erakoksi. Käyttäisin varmaan paljon verkkokauppaa ja kesäisin minulla olisi oma pieni puutarha parvekkeella. Kaiken, minkä voi hoitaa netin, tai puhelimen välityksellä hoitaisin siten. Jos olisi aivan pakko mennä paikan päälle niin toiminta olisi hyvin ripeää ja tekisin sen aina burkhan suojassa.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 17:36"]
En kehtaisi mm siksi koska olen melko pervo.
[/quote]
Sama. :D
Hyi kauhistus. Varsinkin jos tekee jotakin pitkäpiimäistä koulu/työhommaa niin siinä voisi jo kanssaihmiset vähän punastua... :)
Heh. :) Hississä voisi olla aivan h-tin ahdistavaa. Tai ruuhkabussissa.
Noista pervoiluista tuli mieleen: vielä vauhkompaa kun on vaipunut ajatuksiinsa ja yhtäkkiä joku vanha rouva koputtaa olalle säikähtäneen näköisenä.
"Niin mihin ajattelit tämän purjon työntää...!?"
En kehtaisi. Siis jos olisin ainoa, jolle voisi tehdä näin :D
Miehestäkin pitäisi varmaan erota, se ei varmaan tykkäisi kaikista ajatuksistani.
Olisipa kiusallista.
Mielenkiintoinen kysymys. Ensin ajattelin, etten missään nimessä liikkuisi missään, mutta tarkemmin ajatellen voisin ehkä liikkuakin. Loppujen lopuksi ajattelen aika tavallisia asioita, mutta kyllä välillä manaan mielessäni, jos joku käyttäytyy hölmösti. Eniten varmasti häpeäisin sitä, että mielessä kiukuttaa niin järjettömästi, jos lapset ei tottele julkisella paikalla, enkä haluaisi, että ihmiset ymmärtäisi, kuinka vaikeaa minulla välillä on cp-vammaisen lapseni kanssa. Esitän, että kaikki on hyvin ja olen sinut asian kanssa.
Kehtaisitko liikkua ihmisten ilmoilla täysin alastomana, ilman ainoatakaan vaatetta? Se, että sisimpäsi olisi kaikille avoin, on sama kuin olisit alaston.
Ai että olis vaan yks onneton jonka ajatuksia kaikki lukis, niinkö? Jos tuollainen kyky joskus ihmiskunnalle kehittyy niin eiköhän me sit kaikki tsiigailtais toistemme aivoituksia :D
Kehtaisin. Haluan muille hyvää ja näen inhottavissakin ihmisissä hyvää.
Helposti. Kukaan ei jaksaisi kauaa seurata vilistäviä ajatuksiani, ne poukkoilevat minne sattuu.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 17:20"]
Ai että olis vaan yks onneton jonka ajatuksia kaikki lukis, niinkö? Jos tuollainen kyky joskus ihmiskunnalle kehittyy niin eiköhän me sit kaikki tsiigailtais toistemme aivoituksia :D
[/quote]
Tässä tapauksessa olisi vain se yksi onneton, ja se olisit juuri sinä. Koska jos kaikki vois nähdä toistensa sisimpään niin jokainen varmaan etsisi niitä vikoja toisista, eikä itsestään, kuten tosi elämässäkin usein on. Mutta nytpä niitä ei voisi piilottaa keneltäkään.
En kehtaisi mm siksi koska olen melko pervo.
uppista