Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen ihastunut mieheni veljeen

Vierailija
12.05.2014 |

Eli olen nyt viidettä vuotta naimisissa miehen kanssa, joka on turvallinen mutta hieman tylsä. Otin hänet alunperin siksi, että hän oli hyvää parisuhdemateriaalia. Ulkonäöltään olimme molemmat hieman pyöreitä ja jokapäiväinen herkuttelu oli se meidän välinen "juttu".. Noh.. Nyt sitten kyllästyttyäni pehmeään ulkomuotooni otin itseäni niskasta kiinni ja aloin lenkkeilemään, jätin herkut pois ruokavaliosta ja laihdutin 10 kiloa. Olen nyt tosi timmissä kunnossa ja mieheni naistennaurattajaveli on alkanut ihan urakalla iskeä minua. Siis aina kun olemme kahdestaan niin hän kehuu kauniiksi ja silittelee hiuksiani.. Se tuntuu ihan pirun hyvältä kun en koskaan saa omalta mieheltäni vastaavaa huomiota. Lisäksi hän on paljon paremman näköinen kuin oma mieheni. Hän on todella kuuma!

Auttakaa mammat, mitä voin tehdä?? En haluaisi langeta mutta en tiedä miten kauan voin kestää kiusausta! Enkä kestäisi sitä häpeää jos jäisin kiinni pettämisestä.. Apua en kestä enää itseäni :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa miehelläs kiva broidi - ei voi muuta sanoa. 

Vierailija
2/6 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja etsi mies jostain muualta. Et voi kuvitella, että tuosta seuraa mitään hyvää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi erota sillä rakastan miestäni ihan oikeasti..enkä haluaisi pettää.

ap

Vierailija
4/6 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehen veljelle suoraan, että toivot hänen lopettavan koskettelun, kehumisen ym. koska et halua ajautua kiusaukseen.

Vierailija
5/6 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsori vaan Laura, et saa mun miestä. Se silitelee sun hiuksia ihan vitsinä, kun on tajunnut tilanteen. Kertoi mulle eilen ja naurettiin ihan hysteerisesti.

Vierailija
6/6 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käskenyt lopettaa mutta hän vain jatkaa ja sanoo että olen niin kaunis ettei hän voi lopettaa, sitten minä olen niin sulaa vahaa etten osaa sanoa mitään, apua!

En ole Laura eikä mieheni veljellä ole tietääkseni edes tyttöystävää, joten tuskin sama mies kyseessä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme