Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laillisia seuraamuksia mulle tulisi? Vuosia sitten kadonnut henkilö!

Vierailija
12.05.2014 |

Millaisiin ongelmiin joutuisin jos mulla olisi yksityiskohtaista tietoa jonkun henkilön katoamisesta enkä olisi missään vaiheessa kertonut poliisille? En siis olisi ollut kuulusteltavana tai mitään asian tiimoilta.

Olisin vaikka vaan nähnyt sattumalta katoamiseen liittyvän asian, jonka avulla katoamismysteeri olisi selvinnyt vuosia sitten.

Onko tämmöiselle jotain rikosnimikettä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis vain ajatuksena. Mulla ei ole tietoa kenestäkään kadonneesta, mutta jollakinhan on tietysti. Kiinnostaa.

Ap

Vierailija
2/4 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis vain ajatuksena. Mulla ei ole tietoa kenestäkään kadonneesta, mutta jollakinhan on tietysti. Kiinnostaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, jos ei ole tajunnut asiayhteyttä aikaisemmin

Vierailija
4/4 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu liittyykö asiaan rikosta. Jos asiaan liittyy rikos, niin pahimmillaan syytetään avunannosta ja lievimmillään jostain suojelusta, vai mikähän se tarkka termi olikaan...

Mutta jos asiaan ei liity rikosta, niin Suomessa ei ole kiellettyä aikuisen ihmisen "kadota", eli lähteä menemään ja olla ottamatta yhteyttä keneenkään aiemmassa elämässään.

Tässä kai ne lailliset seuraamukset. Aiheuttamaasi inhimillistä kärsimystä lienee sitten mahdoton mitata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi