Onko sinulla varattu kaveri joka aina tyttöjen biletysillassa päätyy pettämään miestään ja se vain tiedetään eikä kukaan puhu tämän miehelle?
Sama jatkunut vuosia, kaikki tietää mitä tapahtuu ja kukaan ei kerro miehelle
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
On.
Onko jotain pussailua vai menee aina panemaan
Ei todellakaan. Mulla on sivistynyt kaveripiiri. Eipä mitään biletysiltoja juurikaan harrastella, tehdään muita juttuja
Ohan noita.
Mitä sitten? Ihmisen oma asia. Voihan heillä olla asiasta vaikka jokin sopimus.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Mulla on sivistynyt kaveripiiri. Eipä mitään biletysiltoja juurikaan harrastella, tehdään muita juttuja
Iäkkäillä ei olekaan yleensä
Joo oli ennen yks kaverin kaveri. Aika vastenmielistä käytöstä.
Eipä lapsikaan taida olla miehen..
Meillä on kaveriporukka jossa jokainen yrittää päästä pukille jos ollaan bilettämässä, joku joskus onnistuu. Ollaan kaikki varattuja. M39
Yleensä katoaa bileistä ja sit palaa. Asia ei mulle kuulu.
Ei ole. - Ellei nyt pettämisenä pidetä vanhaan ja äärikonservatiiviseen tapaan sitä, että ystäväni tanssii muidenkin kanssa, paritanssia(kin) kuin vain oman kumppaninsa rinnalla. Ja hui kauheaa saattaa halata selvin päin ja julkisella paikalla ja antaa poskipusuja...
Hyi helvetti. Toi on vaan niin väärin.
Ei ole. Mieheni kaveriporukassa näitä on useampia.
On muuten. Ja tämä henkilö on itse aina ensimmäisenä tuomitsemassa jos joku toinen toimii noin tai suhteessaan muuten väärin, ja haluaisi kertoa harhautuneen puolisolle taustoja tietämättä. Tällainen ihminen varmaan rakastaa draamaa, muusta ei taida olla kyse. Tuli vaan mieleen kun täällä nytkin pyörii pari keskustelua aiheesta kertoisitko ystävän puolisolle jos ystävä pettää. Hankkikaa ihmiset elämä ja antaa muiden sössiä omansa. 😊
Kaveriporukassa on yks just sellanen perinteinen blondi, hyvännäköinen, iso peppu ja rinnat. Tanssii aina isojen mustien miesten kanssa ja katoaa jossain vaiheessa iltaa.
Onko kyse naisella enemmän vallantunteesta tai tunteesta olla haluttu kun varsinaisesti seksistä. Syy ei voi olla hirvittävä panetus kun saa viinaa vaan joku muu.
Ei ole, mutta miehet tuota harrastavat siitä huolimatta että ovat varattuja.
Niin, ei hirveän yleistä taida olla. Minä tunnen yhden tälläisen varatun naisen joka aina joskus sortuu, avioeroa tehneet jo useamman vuoden. Sen sijaan useampi mies, oikeastaan jokainen jonka kanssa olen aiheesta jostain syystä puhunut on sanonut että kaikki/suurin osa kavereistaan pettää jos ja kun tilaisuus tulee (hän itse ei ainoana tietenkään niin tee..) Että kun jätkien kanssa lähdetään niin ei paljon sormukset nimettömässä paina. Miespuolinen työkaverini tosin sanoi että hänen lisäkseen kaveriporukassa on YKSI mies joka ei petä. Ja puhutaan nyt 30-40v miesporukoista. Nuoremmilla miehillä varmaan vielä villimpää menoa. Henkilökohtaisesti olen oman eroni jälkeen saanut todeta myös esim. exäni kaveriporukan "uskollisuustason" - useampi varattu kaveri koittanut onneaan. Voin vain kuvitella kuinka lojaali omakin exä on näillä jätkienreissuilla ollut :D :D
Kaveriporukassa on muutama varattu nainen, jotka lähtevät joka kerta jatkoille tosi nuorten miesten kanssa. Siis me ollaan noin 30 ja miehet on joka ainut kerta jotain alle 20. Toiseksi kaikki miehet joiden kanssa he lähtevät ovat mustia. No ei kai siinä mitään, jos sellaisesta tykkää.
Jaska puttu.