Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssäkäyvät. Montako viikkoa kesälomaan ja montako viikko olet lomalla?

Vierailija
12.05.2014 |

Minulla 13 viikkoa tämä viikko mukaanlukien. Lomaa on 3 viikkoa. Jäljelle jää vielä 23 päivää eli 4 viikkoa ja 3 päivää.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen outo, mutta en tiedä, miten monta viikkoa on lomaan, jota on kuusi viikkoa. Enemmänkin ahdistaa, miten saan kaikki työt tehtyä ennen lomaa.

Vierailija
42/50 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko lomaan jotain 7-9 viikkoa, en nyt jaksa laskea. Lomaa on koko heinäkuu, 1.-31.7. ja paljonkos siitä tulee, reilu neljä viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla parasta aikaa. 5 viikkoa, joista 1 pekkasia. Loma loppuu tän kuun lopussa.

Vierailija
44/50 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lomaa, vaihdoin työpaikkaa juuri huhtikuun alussa...

Vierailija
45/50 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa loman alkuun 6,5 vko lomaa.

Vierailija
46/50 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu jo kaks viikkoo lomalla ja vielä kolme viikkoa jäljellä. Sit palaankin taas kesäksi töihin :/ Jep, kaikki ei saa lomaa heinäkuussa.

Vierailija
47/50 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on neljän kuukauden määräaikainen työsopimus, joten kesälomaa ei tule. Aion kuitenkin pitää parin viikon loman sopimuksen päätyttyä eli kahdeksan viikon kuluttua.

Vierailija
48/50 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaviikkoja kesäkuussa 1, heinäkuussa 2, elokuussa 1, syyskuussa 1. Lisäksi tietysti pidennetty juhannusviikonloppu ja pari muutakin pidempää viikonloppua, jolloin pidän pois tehtyjä ylityötunteja.

Haluan pitää lomat tipoittain, jotta ehdin mm. hoitaa puutarhaa eri kuukausien aikana hyvin, tehdä lomamatkan, vierailla sukulaisten ja ystävien luona sekä ylipäätään nauttia joka kuukauden aikana.

Tutkitusti lyhyemmät lomat jaettuna pitkälle aikavälille edesauttaa jaksamista, seuraava lomapätkä on taas "käden ulottuvilla" :)

Viikon loman aikana ennättää jo palautua työstressistä, ja kahden viikon aikana ehdin mielestäni ottaa etäisyyttä työpaikkaan todellakin riittävästi. Pitkä yhtenäinen lomapätkä saattaisi ahdistaa, koska kärsisin lomaltapaluustressistä töissä.

Onneksi olen sellaisessa työpaikassa / asemassa, että saan päättää lomistani, tiettyjen reunaehtojen puitteissa toki.

Vierailija
49/50 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa lomaan ja kesto 9 viikkoa joka vuosi.

Vierailija
50/50 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma? Taitaa olla jotain sellaista, joka on pätkätyöläisen tavoittamattomissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi