Työssäkäyvät. Montako viikkoa kesälomaan ja montako viikko olet lomalla?
Minulla 13 viikkoa tämä viikko mukaanlukien. Lomaa on 3 viikkoa. Jäljelle jää vielä 23 päivää eli 4 viikkoa ja 3 päivää.
Kommentit (50)
Olisko lomaan jotain 7-9 viikkoa, en nyt jaksa laskea. Lomaa on koko heinäkuu, 1.-31.7. ja paljonkos siitä tulee, reilu neljä viikkoa.
Olen lomalla parasta aikaa. 5 viikkoa, joista 1 pekkasia. Loma loppuu tän kuun lopussa.
Ei ole lomaa, vaihdoin työpaikkaa juuri huhtikuun alussa...
3 viikkoa loman alkuun 6,5 vko lomaa.
Oon ollu jo kaks viikkoo lomalla ja vielä kolme viikkoa jäljellä. Sit palaankin taas kesäksi töihin :/ Jep, kaikki ei saa lomaa heinäkuussa.
Minulla on neljän kuukauden määräaikainen työsopimus, joten kesälomaa ei tule. Aion kuitenkin pitää parin viikon loman sopimuksen päätyttyä eli kahdeksan viikon kuluttua.
Lomaviikkoja kesäkuussa 1, heinäkuussa 2, elokuussa 1, syyskuussa 1. Lisäksi tietysti pidennetty juhannusviikonloppu ja pari muutakin pidempää viikonloppua, jolloin pidän pois tehtyjä ylityötunteja.
Haluan pitää lomat tipoittain, jotta ehdin mm. hoitaa puutarhaa eri kuukausien aikana hyvin, tehdä lomamatkan, vierailla sukulaisten ja ystävien luona sekä ylipäätään nauttia joka kuukauden aikana.
Tutkitusti lyhyemmät lomat jaettuna pitkälle aikavälille edesauttaa jaksamista, seuraava lomapätkä on taas "käden ulottuvilla" :)
Viikon loman aikana ennättää jo palautua työstressistä, ja kahden viikon aikana ehdin mielestäni ottaa etäisyyttä työpaikkaan todellakin riittävästi. Pitkä yhtenäinen lomapätkä saattaisi ahdistaa, koska kärsisin lomaltapaluustressistä töissä.
Onneksi olen sellaisessa työpaikassa / asemassa, että saan päättää lomistani, tiettyjen reunaehtojen puitteissa toki.
Kolme viikkoa lomaan ja kesto 9 viikkoa joka vuosi.
Loma? Taitaa olla jotain sellaista, joka on pätkätyöläisen tavoittamattomissa...
Ehkä olen outo, mutta en tiedä, miten monta viikkoa on lomaan, jota on kuusi viikkoa. Enemmänkin ahdistaa, miten saan kaikki työt tehtyä ennen lomaa.