Työssäkäyvät. Montako viikkoa kesälomaan ja montako viikko olet lomalla?
Minulla 13 viikkoa tämä viikko mukaanlukien. Lomaa on 3 viikkoa. Jäljelle jää vielä 23 päivää eli 4 viikkoa ja 3 päivää.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 08:43"]
Te joilla pitkät lomat, oletteko valtiolla töissä vai mistä noin pitkät lomat? Mäkin haluan :D
[/quote]13 päivää loman alkuun, 4 viikkoa lomalla. lomapäiviä jää vielä 20
en ole valtiolla töissä
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 20:48"]nonni opet, paljastuitte! kun aina ja kaikkialla väitätten, ettei teillä opetusvalmistelujen yms. takia ole juuri tavan kansaa pitemmät lomat. mutta onhan! saatteko täysin saman palkankin lomalta?
[/quote]
Tämä kiinnostas minuakin...
[/quote]
Kyllä ne saa ihan normaalin kuukausipalkan lomallakin. Mun mies on ollut ope 30 vuotta eikä koskaan ole tehnyt kesälomalla eikä muillakaan lomilla mitään muuta kuin lomaillut. Päivää ennen koulun alkua voi olla veso-päivä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 20:48"]nonni opet, paljastuitte! kun aina ja kaikkialla väitätten, ettei teillä opetusvalmistelujen yms. takia ole juuri tavan kansaa pitemmät lomat. mutta onhan! saatteko täysin saman palkankin lomalta?
[/quote]
[/quote]
Kyllä ne saa ihan normaalin kuukausipalkan lomallakin. Mun mies on ollut ope 30 vuotta eikä koskaan ole tehnyt kesälomalla eikä muillakaan lomilla mitään muuta kuin lomaillut. Päivää ennen koulun alkua voi olla veso-päivä.
[/quote]
Kyllä saa ihan normaalin palkan. Jopa äitiyslomalla oleva opettaja saa kesällä normaalin palkan, vaikka äitiysloma jatkuisikin syksyllä...
Vajaa kolme viikkoa lomaan ja lomaa on n. 10 viikkoa. :)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 08:22"]6 viikkoa lomaan, joka kestää 6 viikkoa. Työpaikalla kesäsulku, lomapäivät ei riitä koko ajalle, joten joudun ottamaan palkatonta vapaata viikoksi.
[/quote]No et varmasti joudu jos osaat pitää oikeuksistasi kiinni.
10 pitkää viikkoa lomaan, sitten saa 4 viikkoa lomailla putkeen. Oon ihan valmista kauraa, työmotivaatio 0.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 08:18"]
7 pitkää viikkoa lomaan. Jokainen arkiaamu on edellistä vaikeampi, kun tietää että töihin pitää mennä.
Ja 5 lyhyttä viikkoa olen lomalla.
[/quote]
Olisiko syytä vaihtaa työpaikkaa, jos on noin vastenmielistä? Ei elämäänsä kannata käyttää sellaiseen työhön, johon ei aamulla innosta yhtään mennä.
Lomaan on 7 viikkoa ja lomaa pidän nyt 4 viikkoa. Yhden lomaviikon jätän vielä syksylle ja toisen joululle.
11 viikon päästä olen viisi viikkoa lomalla.
6 päivää lomaa 3 kuukauden kuluttua. Ei ole kertynyt lomapäiviä sitten syyskuun kun en ole tehnyt ihan täyttä 38 h/vk, mutta nyt taas kertyy kun voi ottaa kokoaikaiset tunnit. T. työssäkäyvä kokoaikatoiminen opiskelija
Minullakin 13 viikkoa tämän lisäksi lomaan, ja sitä on sitten kaksi viikkoa + satunnaisia hajapäiviä siellä täällä.
3 viikkoa lomaan ja 9 viikkoa ihanaa lomailua
9 viikkoa lomaan ja vain kolme viikkoa lomailen.
50 päivää kunnes lähdetään lomalle. Ollaan poikkeuksellisesti ulkomailla vain 18 pvää
7 viikkoa lomaan. Lomaa noin 4-6 viikkoa.
Meillä on kiertävät lomat. Tänä vuonna sain toukokuun eli lomalla ollaan. Onneksi on vuorotyö ja pitkät vapaat. Sain sumplittua kesäksi kahden viikon vapaat.
Olen nyt kesälomalla... juhamnukselle asti
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 08:21"]
Kolme viikkoa kesäloman alkuun. Kymmenen viikkoa lomaa.
[/quote]
Opettaja?
t. kollega
[/quote]