Huomenta! Kammottaa joulu
Kommentit (33)
Luultavasti paistinpannun ja 10€ hajuveden. Ehdotin sormusta ja robotti-imuria ei käy. ap
Miten se hammaslääkärikäynti sujui eilen, edistyikö asia?
Mistä niin päättelet?
Jotain ajatuksella ja rakkaudella mietittyä.
Sain kerran mieheltä lahjaksi sähköhammasharjan. Enkä osaa pestä sillä hampaitani 🤔 Joko jää jostain likaiseksi tai jyrsin hampaiden kaulat paljaaksi. Vaikka nyt on pehmeät harjakset.
Normi hammasharja on minun juttu, eikä pesu sillä ole lainkaan vastenmielistä. Harmi, se jätteen määrä.
Mä en yleensä saa mieheltäni mitään lahjoja, eli eipä ole odotettavissa myöskään pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Päätettiin poistaa kaikki hampaat. Hammasteknikolle maanantaina aika, kun tehdään muotit proteeseja varten. Proteesit maksaa kuulemma n 2000€ plus hampaiden poistot, että noin alle 3000€ yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Päätettiin poistaa kaikki hampaat. Hammasteknikolle maanantaina aika, kun tehdään muotit proteeseja varten. Proteesit maksaa kuulemma n 2000€ plus hampaiden poistot, että noin alle 3000€ yhteensä.
Hyvä homma!
Vastahan sä keväällä sait paistinpannun!
Vierailija kirjoitti:
Mistä niin päättelet?
Jotain ajatuksella ja rakkaudella mietittyä.Sain kerran mieheltä lahjaksi sähköhammasharjan. Enkä osaa pestä sillä hampaitani 🤔 Joko jää jostain likaiseksi tai jyrsin hampaiden kaulat paljaaksi. Vaikka nyt on pehmeät harjakset.
Normi hammasharja on minun juttu, eikä pesu sillä ole lainkaan vastenmielistä. Harmi, se jätteen määrä.
Minusta sähköhammasharja on hyvä. Mies ostanut joka joulu tuon kaltaiset lahjat. ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulla on niitä paljon. ap
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti paistinpannun ja 10€ hajuveden. Ehdotin sormusta ja robotti-imuria ei käy. ap
Sä oot vuosikausia lojunut kotona ja sun päivät menee av'llä roikkuessa. Ootko sä tosiaan noin patalaiska että imurointikin on sulle liikaa ja tarvisit siihen robotin?
Ja sinä ostit ukolle kunnon lahjan? Ota nyt viimeinkin opiksesi, että sun on itse ostettava itsellesi ne jutut mitä haluat ja ukolle välttää kanssa joku 10 egen lahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot vuosikausia lojunut kotona ja sun päivät menee av'llä roikkuessa. Ootko sä tosiaan noin patalaiska että imurointikin on sulle liikaa ja tarvisit siihen robotin?
Ei tarvitse kadehtia kun en sitä saa eikä se tänne ahtaisiin ja tavaraa täynnä oleviin tiloihin sopisikaan.ap
Hahhaa, mun mies saa MINULTA karmeat lahjat!
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä ostit ukolle kunnon lahjan? Ota nyt viimeinkin opiksesi, että sun on itse ostettava itsellesi ne jutut mitä haluat ja ukolle välttää kanssa joku 10 egen lahja.
Huomenna oli tarkoitus mennä ostamaan. Olihan sillä ihan kalliit toiveet. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulla on niitä paljon. ap
Tähän lisäyksenä, että mies on niitä joka lahjaksi tuonut. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä niin päättelet?
Jotain ajatuksella ja rakkaudella mietittyä.Sain kerran mieheltä lahjaksi sähköhammasharjan. Enkä osaa pestä sillä hampaitani 🤔 Joko jää jostain likaiseksi tai jyrsin hampaiden kaulat paljaaksi. Vaikka nyt on pehmeät harjakset.
Normi hammasharja on minun juttu, eikä pesu sillä ole lainkaan vastenmielistä. Harmi, se jätteen määrä.Minusta sähköhammasharja on hyvä. Mies ostanut joka joulu tuon kaltaiset lahjat. ap
Hyvä, jos sinulle sopii. Useimmille on sopiva.
Että mies ostaisi sulle robotti-imurin, kun sen mielestä sun pitäisi ryhtyä siivousyrittäjäksi? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kadehtia kun en sitä saa eikä se tänne ahtaisiin ja tavaraa täynnä oleviin tiloihin sopisikaan.ap
Anna mun kaikki kestää 😳
Tuleeko anustappia taas ilman liukkaria?