Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äkkirakastuminen ja yhtäkkinen ero

Vierailija
17.12.2020 |

Kertokaa miten tästä voi selviytyä? Voin niin pahoin ja en ymmärrä mitä tapahtui. Aikuisia ollaan, joten ei mistään teinihommasta kyse.

Mies vaan perääntyi ja se oli sitten siinä. 2 kk tätä huumaa kesti. Hän oli mun elämän mies. Mitä helvettiä oikeasti... En halua enää tavata ketään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko laastariseksiä?

Vierailija
2/4 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla kannattaa olla vähän myös järkeä mukana touhussa, niin saattaa tulla kestävämpi suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua, sillä elämäni raskain ero oli ihmisestä, joka oli elämässäni alle vuoden. Kun olet todella rakastunut, niin et kykene näkemään toista realistisesti ja toinen on sinulle suorastaan pakkomielle. Rakastuminen muistuttaa minusta eräänlaista mielisairautta ja ero tuossa vaiheessa suhdetta tuottaa aivan käsittämätöntä tuskaa.

Tämä ei lohduta sinua nyt, mutta ei se ihminen ollut sinulle täydellinen. Kukaan ei ole. Saatat vielä ihastua joskus toiseen tai sitten et, mutta joka tapauksessa selviät kyllä. Minä en ole tuon eron jälkeen enää koskaan ihastunut niin voimakkaasti (ja tuskin enää ihastunkaan), mutta olen silti parisuhteessa hyvän miehen kanssa ja olen onnellinen.

Vain yksi asia auttaa ja se on aika. Ole itsellesi armollinen, sillä vielä vuodenkin päästä voi asia olla sinulle päällimmäisenä mielessä. Mutta lupaan, että 2-3 vuodessa olet viimeistään selvinnyt.

Voimia.

Vierailija
4/4 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kuukautta? Hyvä, että loppui ajoissa.