Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomessa paljon semmoisia pariskuntia, jotka mässyttää sohvalla tv:n ääressä kaikkea lihottavaa?

Vierailija
17.12.2020 |

Olet mitä syöt -sarjan tavisversiossa oli otsikonmukaisia pariskuntia. Kun lapset oli laitettu nukkumaan, alkoi pariskuntien mukava löhöily sohvalla herkkujen parissa. Tilasivat pizzoja ja makkaraperunoita, limua, hakivat kätköistä irtokarkkikulhoja ja sipsipusseja ja katselivat töllöä.

Oletteko sinä ja puolisosi moinen pariskunta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tilataan toisinaan ruokaa, ehkä 1-2 kertaa kuussa. Sipseistä en tykkää ja karkkia ostetaan kerran puolessa vuodessa. Olen kylläkin lievästi pyöreähkö, vaikka en ole itseäni lihottanut tuolla tavoin television edessä. Hyvä ruoka, santsaus ja viini ruoan kanssa ovat oma paheeni.

Vierailija
2/6 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin äsken piparkakkuja sinihomejuustolla. Ollaan niin elegantteja ettei sipsit maistu😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran pari viikossa tulee herkuteltua telkkarin ääressä, ei kylläkään tuollaisia määriä, vaan yksi keskikokoinen sipsipussi ja/tai vähän karkkia.

Vierailija
4/6 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Itse mässytän vain yksin, mies vetää kaljaa toisessa huoneessa.

Vierailija
5/6 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan aina välillä. Itse oon vähän ylipainoinen, mies hoikka

Vierailija
6/6 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset olivat pieniä, tein tuota. Yleensä söin yksin, mies harvemmin osallistui herkutteluun. Se oli päivän paras hetki. Sai vain olla, syödä ja rentoutua. Lihoin muutamassa vuodessa jonkin verran. Nyt olen syönyt jo useampia vuosia terveellisesti ja harrastanut taas liikuntaa. Silti kaipaan herkuttelua iltaisin. Mikään lenkki, salikäynti tai muukaan urheilusuoritus ei voita herkuttelua. Lasten kasvettua on ollut enemmän voimaa vastustaa herkuttelua.

Totuuden nimissä on sanottava, etten ole ihan varma, onko terveellinen ruokavalio ja hoikka vartalo herkuista luopumisen arvoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän