Huomenna pitäisi olla treffit ja miehestä ei kuulu mitään
Eli oltiin sovittu alkuviikosta, että huomenna nähdään lounaalla. Sen jälkeen miehestä ei ole kuulunut mitään. Tuntuu muutenkin, että olen aina ollut ensimmäisenä yhteydessä mieheen...Odotanko miehen viestiä, että tavataanko vai ei...? Vai kysynkö itse?
Kommentit (44)
Ap kerro miten kävi! Itse oon samassa tilanteessa ja on ärsyttävää, kun oon niin pihkassa mieheen ja katson kokoajan onko se laittanut mitään viestiä . Argh
Joillakin ihmisillä voi olla ihan elämäkin eikä jouda aina lajittelemaan viestejä. Odota nyt ihan rauhassa, jos ei kuulu mitään niin uutta matoa koukkuun
Unohda. Jos miestä kiinnostaisi, hän olisi ollut sinuun yhteydessä. Ei hän ottaisi sitä riskiä, että sinä menetät kiinnostuksesi häneen. Ja häntä ihan oikeasti kiinnostaisi, mitä sinulle kuuluu; miten päiväsi on mennyt, mikä fiilis, mitä on tapahtunut jne.
He's not that into you. Anna olla.
Ei kannata kysellä perään. Mies olisi todellakin jo sopinut missä näette, jos häntä kiinnostaisi. Älä nolaa itseäsi ottamalla yhteyttä (kokemusta on).
Oon muuten entisen "säädön" kanssa huomannut saman asian. Eli ekaksi mies puhuu niin ihanasti ja itsellä on vaan sydämet silmien kohdalla ja sit mies vähän ajan päästä oikeasti katoaa johonkin. Itse menetin mielenkiinnon ja annoin miehen olla. 2 viikon hiljaiselon jälkeen se laittoi muina miehinä viestiä
Jos huomenna pitäisi olla treffit niin kyllä edellisenä iltana pitäisi olla jotain sovittuna.
Ap ehkä sulla ei sit olekaan huomena treffejä.
Mies varmaan tietää että olet ihastunut siihen ja ottaa etäisyyttä
Vierailija kirjoitti:
Oon muuten entisen "säädön" kanssa huomannut saman asian. Eli ekaksi mies puhuu niin ihanasti ja itsellä on vaan sydämet silmien kohdalla ja sit mies vähän ajan päästä oikeasti katoaa johonkin. Itse menetin mielenkiinnon ja annoin miehen olla. 2 viikon hiljaiselon jälkeen se laittoi muina miehinä viestiä
Ja...
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin Tinderissä. Ollaan tapailtu 2kk ja seksiäkin on ollut...mies vielä viikko sitten kehui maasta taivaaseen ja nyt sit tuntuu että on kadonnut kuin pieru saharaan:D Ap
No eikös se ole selvää mitä on tapahtunut. Mies on löytänyt paremman panon. Kelpasit pariksi kuukaudeksi kun miehellä olisi muuten ollut kuiva kausi. Ehkä oli kiirettä töissä eikä ehtinyt tavalliseen tapaan etsiä tasokkaita naisia.
Miksi ap ei voisi neutraalisti laittaa kysymyksen huomisesta? Siitähän sitten tietää mitä se mies vastaa. Turha alkaa itse pähkäilemään mikä on homman nimi. Ja miehen vastauksesta kyllä osaa lukea onko kiinnostunut vai ei
Tai sitten mies voi vielä huomenna laittaa viestiä. Tsemppiä :)
Onko toi nyt siten mukavaa? Joudut kokoajan jännittämään tuleeko viestiä vai ei ja milloin. Itse en todella katsoisi tuollaista menoa sitten yhtään ja suosittelen ihan lämpimästi myös sinulle .
Malliesimerkki sumeasta aloituksesta. Sovitteko ajan ja paikan, vai oliko vain heitto?
Jos jätkästä ei kuulu mitään 11-12 aikaan huomenna niin game over. Ja älä laita viestiä
Löytyikö kalsarikirurgi Tinderistä?
Vaikuttaa mieheltä joka katoilee aina kun siltä tuntuu ja sitten kun olet menettänyt mielenkiinnon niin ottaa yhteyttä taas
Itse en laittaisi mitään viestiä. Mies on jo saanut sinussa aikaan tämän epävarmuuden tunteen, joten luottaisin siihen fiilikseen. Tiedät jo, että tämä mies ei jatkoon. Jos mies on kiinnostunut, hän osoittaa sen. Myös niissä tilanteissa, kun itse on hienovaraisesti viestinyt ettei ole kiinnostunut....
Tai varattu..? Kokemusta on