Antamisesta
Selittäkää naiset minulle miksi seksi on antamista teille ja pakonomainen velvollisuus johon halut menee kaikesta olemattomasta.
Eikö seksi ole perustarve josta ei vaan voi pidättäytyä?
Minä en kykene vastustamaan miestäni jos ehdottaa enkä kiinnitä huomiota sanoihin vaan siihen että toi haluaa mua ja se tuntuis hyvältä, miksipä ei.
En ole ikinä ajatellut että seksillä saisi hallita. Sama kuin pitäisi toisen nälässä ja janossa ja kieltäisi menemästä nakkikioskille. Ja edelleen se tuntuu hyvältä ja läheiseltä myös. Parantaa elämää, terveyttä ja parisuhdetta.
Joten.
Kertokaa miksi.
-nainen 36v
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 20:23"]
Selittäkää naiset minulle miksi seksi on antamista teille ja pakonomainen velvollisuus johon halut menee kaikesta olemattomasta.
Eikö seksi ole perustarve josta ei vaan voi pidättäytyä?
Minä en kykene vastustamaan miestäni jos ehdottaa enkä kiinnitä huomiota sanoihin vaan siihen että toi haluaa mua ja se tuntuis hyvältä, miksipä ei.
En ole ikinä ajatellut että seksillä saisi hallita. Sama kuin pitäisi toisen nälässä ja janossa ja kieltäisi menemästä nakkikioskille. Ja edelleen se tuntuu hyvältä ja läheiseltä myös. Parantaa elämää, terveyttä ja parisuhdetta.
Joten.
Kertokaa miksi.
-nainen 36v
[/quote]
Miten vertaat itseäsi nakkikioskiin? Jos mun kanssa halusi olla, niin kielsinkö mä toista menemästä mun nakkikioskille, kun sanoin, etten halua seksiä? Koska aina sanoin sen miehille. Tai sitten että he saavat käydä itsepalvelunakkikioskilla. Sä olet varmaan sitten sellainen nakkikioskin myyjä, joka hoidat asiakkaasi hellästi ja huolellisesti ja halusit tulla tänne kehumaan itseäsi siitä. Mun nakkikioskille jos tuli niin en saanut yksinkertaisesti mitään siitä asiakaspalvelusta (eli lue seksistä) itselleni. Näin vain oli, enpä mä huvikseni kokenut sitä ihan paskana itselleni.
18
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:26"]
Seksi ei ole perustarve. Ilman seksiä pysyy hengissä. Ilman ruokaa ja vettä ei.
[/quote]
Totta. Miehellä (minäkin) on mahdollisuus hankkia vaikka joku seksilelu kuten Fleshlight. Jostakin syystä johtuen näiden "pihtaavien" naisten politiikkaan kuuluu usein myös ajatus siitä, että mies ei saisi harrastaa runkkausta eli tämä vaihtoehto ei sitten tulekaan kysymykseen. Seksilelun hankkimisesta seuraa hirveä riita.
Seksihaluttomuus on minusta OK, sillä sille ei itse välttämättä voi mitään. Toisen itsetyydytystäkin hallitsemaan pyrkivä seksikielteisyys sen sijaan ei ole OK vaan seksuaalista vallankäyttöä ja alistamista.
En varmasti antaisi jos lähtökohtana on että sitä kerjätään ja itse ei tehdä mitään sen asian eteen että toisenkin tekisi mieli. Pidän peuhaamisesta lakanoiden välissä, mutta haluan myös saada enkä vaan antaa. Onneksi mieheni on tämän asian tiennyt jo ennen kuin tavattiin ja on sitä paitsi tehnyt varmaan ainakin yhtä paljon kotitöitä kuin minä niin minulla ei sen puoleen ole ollut koskaan paha mieli.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:29"]
Seksiäkö pitäisi "antaa" vaikka toinen on muuten itsekäs törppö? Ihan vaan, ettei tulisi ero. Miehetkö täällä kirjoittelee?
[/quote]
Itsekkään törpönkö kanssa pitäisi suhdetta jatkaa? Minusta parempi silloin, että reilusti erotaan eikä pitkitetä kärsimystä molemmin puolin. Seuraavaa suhdetta aloittaessasi sitten mietit, mitä nyt teit väärin ja miten voisit tällä kertaa välttää saman tilanteen toistumisen.
[/quote]
Vaan eihän naisilla ole vastuuta suhteen onnistumisesta...
Ihan näin miehenä kirjoitan omia ajatuksia.
Ilman seksiä kyllä elää, mutta monelle miehelle seksitön elämä tuottaa pahaa mieltä ja ahdistusta, eli tuhoaa henkisesti.Monet naiset eivät ymmärrä, että miehen tekee luontaisesti seksiä mieli enemmän kuin naisten.
Ei pidä paikkaansa. Joillakin miehillä tekee mieli seksiä enemmän kuin joillakin naisilla, ja joillakin naisilla tekee mieli seksiä enemmän kuin joillakin miehillä. Sukupuoliyleistykset ovat lähes poikkeuksetta typeriä ja pilaavat monet hyvät argumentit. Muista myös, että vaikka sinulle seksi on ilmeisen tärkeää, vaimollesi se voi olla jokin muu asia joka tuhoaa häntä henkisesti.
Tämä ei kuitenkaan tarkoita,että naista saisi pitää selsiobjektina.
Itse eläm parisuhteessa,,jossa seksiä on aina välillä riittämiin mutta välillä vaimo pihtaa. 4 päivää ilman seksiä syyttä (matkat,menkat,sairaus) niin alkaa seksi pyörimään 24/7 mielessä, ja jos vaimo torjuu vain ilkeyttään alkaa suunnaton vitutus. Ja seksi pyörii mielessä entistä enemmän. Vaimo ei tätä vitutusta voi ymmärtää koska hän saa minulta kun tahtoo.
Miten se, onko pihtaamiseen "kunnollinen" syy, vaikuttaa siihen kuinka usein haluat..? Millä perusteella olet tulkinnut vaimosi pihtaavan ilkeyttään? Miten sinä olet yrittänyt tehdä vaimon oloa otolliseksi seksille ja miten olet vaimoasi yrittänyt kiihottaa? Pystytkö sinä ymmärtämään kaikkia vaimosi vitutuksia? Mitä tarkoitat, kun sanot ettei naista saa pitää seksiobjektina? Käytännössähän sinä kuitenkin vaadit naista mukautumaan sinun seksihaluihisi, eikä toteuttamaan omaa seksuaalisuuttaan.
En minä sille voi mitään jos koko ajan tekee mieli,enkä lopettaa omaa seksuaalisuuttani.
Ei kenenkään tarvitse lopettaa omaa seksuaalisuuttaan, nyt vähän realismia peliin! Sen sijaan että syyttelet vaimoasi ja vellot itsesäälissä, suosittelisin sinua kiinnittämään huomiota myös vaimosi seksuaalisuuteen. Mitä hän haluaa ja täytätkö sinä kaikki hänen toiveensa? Itsetyydytys on myös erittäin terveellinen ja suositeltava harrastus jokaiselle.
Optimaallinen tilanne olisi,että mies saa kun haluaa,mutta myös ymmärtää antaa vaimolle omaa aikaa, eikä vonkaa joka ilta,tai jos vaimolla pitkä työpäivä.
Mutta jos mies joutuu olemaan omasta mielestään vähällä seksillä koko ajan ja vituttaa niin miksi naiset edes olette miesten kanssa?
Sanavalintasi kertovat sinusta enemmän kuin uskotkaan. Sen sijaan että optimaalinen tilanne sisältäisi molempia tyydyttävää seksiä josta kummatkin nauttivat, sinusta ihannetilanteessa naisen pitäisi antaa miehen tyydyttää itsensä naisen vartaloon. Naiset ovat miesten kanssa koska rakastavat heitä, tahtovat elää yhdessä ja perustaa perheen, mutta miksi ihmeessä sinä olet vaimosi kanssa, jos kuitenkin puhut ja kohtelet häntä näin ikävästi? En ole ikinä kuullut naisesta, joka menisi naimisiin saadakseen toimia miehelleen pumpattavana barbarana.
Kohtele vaimoasi ihmisenä, jolla on arvo ihan sellaisenaan, ilman että hän on vain sinun tyydytyksesi väline. Arvosta hänen seksuaalisuuttaan yhtä paljon kuin omaasi. Sinun halusi ja toiveesi eivät ole yhtään sen tärkeämpiä kuin vaimosikaan. Opi ymmärtämään, että naiset tahtovat ja nauttivat seksistä ihan yhtä paljon. Naisille seksi ilman kunnollista kiihottumista, esileikkiä ja orgasmia on sekä henkisesti että fyysisesti epämiellyttävää. Panosta siis siihen, että vaimosi saa muutakin kuin antamisen iloa. Muista osoittaa vaimollesi arjessa sitä rakkautta, uhrautuvaisuutta ja pyyteetöntä toisen eteet uurastamista jota toivot itsellesi makuuhuoneeseen.
Monet naiset kieltäytyvät seksistä, koska he eivät saa siitä mitään muuta kuin pahan mielen. Ainut joka siihen tilanteeseen voi vaikuttaa, on mies. Jos siis tahdot muutosta, sinun on aloitettava itsestäsi.
Minä voin elää täysin ilman seksiä, te jotka väitätte että ette voi, olette koukussa eli ADDIKTEJA! Esim. ihminen joka ei koskaan ole harrastanut seksiä, ei sitä kaipaakaan, se on opeteltu ja siihen on jääty koukkuun. Eikä "panetus" ei johdu mistään testosteronista ym vaan teidän on vaan pakko saada lisää.......
Itse annan kyllä miehelleni, mutta en juurikaan saa siitä mitään. Annan, ettei pane ketään muuta puutteessa. Seksi ei tunnu juuri koskaan erityisen hyvältä ja orgasmi yhdynnässä on täysi mahdottomuus.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 20:51"]
Minä voin elää täysin ilman seksiä, te jotka väitätte että ette voi, olette koukussa eli ADDIKTEJA! Esim. ihminen joka ei koskaan ole harrastanut seksiä, ei sitä kaipaakaan, se on opeteltu ja siihen on jääty koukkuun. Eikä "panetus" ei johdu mistään testosteronista ym vaan teidän on vaan pakko saada lisää.......
[/quote]
Jess, vihdoinkin jotakin uutta!! Minkä tutkimuslaitoksen tuoreeseen julkaisuun perustuu?
No minä pihtaan seksiä siksi, että en saa siitä mitään. Mieheni ei nuole, ei edes koske klittaani, pyytää vain pillua ja minun on hypättävä "satulaan", eli mieheni päälle. Eli mieheni makaa, ja minä teen kaikki työn, kunnes mies saa orgasmin.
Tällaista on meidän parisuhteen seksi. Mieheni on lihonut niin paljon, että ei enää yllä muuta kuin siten, että olen hänen päällään :(
Ja parisuhteen alussa mieheni oli viisitoista vuotta sitten hoikka, hyväkuntoinen, nyt huonokuntoinen, erittäin lihava. Ja parisuhteen alussa mies hyväili minua, nyt ei enää suurimman intohimon hiivuttua jaksa enää huomioida minua seksissä mitenkään, itse vonkaa kyllä seksiä.
Ja olen pyytänyt ottamaan minut huomioon seksissä, mutta ei vain auta. Miehen kun tekee mieli keskittyy vain itseensä, ja tunnen oloni todella petetyksi. Joten siksi meillä pihdataan. Miksi minä vain annan ja annan, kun mies ei tee minulle mitään seksuaalista hyvää? Alan kohtelemaan miestäni siten kuin hän kohtelee minua! Eikä mieheni juokse vieraissa, kun ei ikinä käy missään, eikä kaljuuntuva, kaljamahainen köyhä, tupakoiva, huonohampainen mies oikein varmaan olisikiaan mikään baarien kuumin hottis (enkä varmaan kyllä minäkään nuorten kauniiden naisten seurassa).
Ihan näin miehenä kirjoitan omia ajatuksia.
Ilman seksiä kyllä elää, mutta monelle miehelle seksitön elämä tuottaa pahaa mieltä ja ahdistusta, eli tuhoaa henkisesti.Monet naiset eivät ymmärrä, että miehen tekee luontaisesti seksiä mieli enemmän kuin naisten.
Tämä ei kuitenkaan tarkoita,että naista saisi pitää selsiobjektina.
Itse eläm parisuhteessa,,jossa seksiä on aina välillä riittämiin mutta välillä vaimo pihtaa. 4 päivää ilman seksiä syyttä (matkat,menkat,sairaus) niin alkaa seksi pyörimään 24/7 mielessä, ja jos vaimo torjuu vain ilkeyttään alkaa suunnaton vitutus. Ja seksi pyörii mielessä entistä enemmän. Vaimo ei tätä vitutusta voi ymmärtää koska hän saa minulta kun tahtoo.
En minä sille voi mitään jos koko ajan tekee mieli,enkä lopettaa omaa seksuaalisuuttani.
Optimaallinen tilanne olisi,että mies saa kun haluaa,mutta myös ymmärtää antaa vaimolle omaa aikaa, eikä vonkaa joka ilta,tai jos vaimolla pitkä työpäivä.
Mutta jos mies joutuu olemaan omasta mielestään vähällä seksillä koko ajan ja vituttaa niin miksi naiset edes olette miesten kanssa?
Pari vinkkiä hyvään parisuhteeseen:
PPP - pano piristää päivän
PEKP - pihtaaminne ei kuulu parisuhteeseen
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:29"]
Seksiäkö pitäisi "antaa" vaikka toinen on muuten itsekäs törppö? Ihan vaan, ettei tulisi ero. Miehetkö täällä kirjoittelee?
[/quote]
Itsekkään törpönkö kanssa pitäisi suhdetta jatkaa? Minusta parempi silloin, että reilusti erotaan eikä pitkitetä kärsimystä molemmin puolin. Seuraavaa suhdetta aloittaessasi sitten mietit, mitä nyt teit väärin ja miten voisit tällä kertaa välttää saman tilanteen toistumisen.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3861126/ketju/puuttuuko_joiltakin_miehilta_kokonaan_toisten_huomioonottamis_palikka_paasta/viesti/130#130